Gå til innhold

SuzSuz ønsker en til 💕

SuzsuZ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var heldigvis bra økning! 😍😍 Bilde av testen er fra 4+5 og jeg syns til og med det var svakere enn forrige dagen og omtrent like sterkt som 4+3 men det kan man se.. ☺️ 

4+3 - hcg 181

4+5 - hcg 500

1F004073-8985-4925-A3C8-28622CD5D705.jpeg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med gode målinger ❤️ klarer du å senke skuldrene litt nå og glede deg over at du er gravid tror du?❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, kaffemor said:

Så deilig med gode målinger ❤️ klarer du å senke skuldrene litt nå og glede deg over at du er gravid tror du?❤️

Takk! Nå skal jeg jammen meg prøve❤️ men kjenner det er sikkelig hardt. Jeg har ingen særlige symtomer enda så det føles uvirkelig. Men ja, nå er jeg gravid! ☺️ Har bestilt TUL om 2 uker! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER! Vet ikke om dette er noen betryggelse, men jeg hadde i alle fall nesten nøyaktig lik stigning (181 og 505) på mine to hcg-målinger, og sitter her gravid i uke 30 nå🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/12/2022 at 2:08 PM, Amy Pond said:

GRATULERER! Vet ikke om dette er noen betryggelse, men jeg hadde i alle fall nesten nøyaktig lik stigning (181 og 505) på mine to hcg-målinger, og sitter her gravid i uke 30 nå🥰

Takk, så godt å høre suksess historier 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+2 - tok enda en digital og forventet at den viste 3+ siden hcg var 500 torsdag morgen. Så hvis den dobla seg burde den være i hvertfall 2000 og slå ut på 3+..

Da blir jeg bekymret for at noe skal være galt med en gang 🥲 huff

Endret av SuzsuZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/12/2022 at 11:40 AM, 89jenta said:

Så godt å høre at Hcg-målingene har økt! 🥰 Nå skal denne spira holde 🙌🏼

On 8/12/2022 at 1:32 PM, Elise93 said:

Så godt å høre at det doblet seg! Lykke til på TUL om 2 uker 🤞🤞❤️❤️

Takk så mye! Jeg håper så inderlig 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+4 - fikk fortsatt 2-3 på cb digital :( så nå orker jeg ikke å bruke mer penger på det. Men syns jo det er dårlig nytt at det ikke går til 3+ når hcg var 500 6 dager siden.

Jeg skal ta ny hcg på tors og neste man. Så får vi se hvordan det ser ut på 4 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når skal man kunne forvente å få 3+ på digital da? Er det 3+ uker siden eggløsning det indikerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/17/2022 at 7:30 PM, kaffemor said:

Når skal man kunne forvente å få 3+ på digital da? Er det 3+ uker siden eggløsning det indikerer?

Jeg trodde først det var 2000, men noen sier 2700. Syns alle får så tidlig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 hour ago, Prøver2021 said:

Hvordan går det med deg? 💗

Takk som spør ❤️ Jeg er i dag 6+1 og føler meg i god form. Er ikke kvalm slik jeg vanligvis pleier å være. Så syns det er litt skummelt. Hcg økte ift. dobling hver 2 dag når jeg målte en uke imellom. Så nå har jeg bare bestemt meg for å ikke teste mer..så får vi se :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at den sitte nå❤️ 
Så hadde jeg ville stolt mer på fin dobling enn på clear blue digital. Med jenta mi så fikk jeg aldri 3+ og jeg testet til jeg var 6+2 og da ga jeg opp🙈 men tydelig at den digitalen ikke kunne stemt for hun var jo frisk å fin og fortsatt er så 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/21/2022 at 10:43 AM, Love90 said:

Krysser fingrene for at den sitte nå❤️ 
Så hadde jeg ville stolt mer på fin dobling enn på clear blue digital. Med jenta mi så fikk jeg aldri 3+ og jeg testet til jeg var 6+2 og da ga jeg opp🙈 men tydelig at den digitalen ikke kunne stemt for hun var jo frisk å fin og fortsatt er så 😊

Takk! 🥰 ja ble bare bekymret og sur ved å teste med clearblue digital..

I dag er jeg 6+5 og har flyttet ultralyd til neste uke så det er forhåpentligvis litt mer å se! Da blir jeg 7+6 ☺️ 
Føler meg bra, ilke kvalm som vanlig. Ømme pupper og litt ekstra trøtt, litt vond korsrygg av og til. Håper kvalmen holder seg borte! Det hadde vært herlig, svangerskap uten kvalme?! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

blir spennende med ultralyd, får vente i spenning på oppdatering her.

Jeg kan jo nevne at jeg aldri fikk 3+ på digital forrige svangerskap jeg heller, tror nok jeg prøvde rundt uke 6-7 men det ble et frisk og velskapt barn ut av det ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...