Binke Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #81 Del Skrevet 24. mars 2006 Hei igjen! FruE: Nei, vet ikke om hodet har festet seg ennå. Det hadde ikke det på forrige kontroll, men jeg håper det har gjort det nå. Skal til legen igjen på mandag, da er jeg i uke 38+0. Føler at magen har sunket noe i det siste, den henger liksom mer framover. Har gått opp ca 12-13 kg, men de siste ukene har jeg ikke økt noe særlig i vekt, bare i størrelse. Trodde ikke det var mulig å få så stor mage som jeg har nå jeg. Det ser bare helt absurd ut. Masse aktivitet fremdeles. Kan se at det er kroppsdeler som beveger seg like under huden min. Siden h*n kan bevege seg så mye ennå, håper jeg det er mye fostervann som gjør at jeg er så stor, og ikke det at "småtten" viser seg å være STOOOOR! Mannen og jeg gleder oss veldig til å møte barnet vårt. Jeg lurer veldig på hvordan h*n ser ut, om h*n likner noen av oss etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 24. mars 2006 #82 Del Skrevet 24. mars 2006 Å ja, det blir kjempespennende å møte den lille... Nå har vi båret på de så lenge og i utg.pkt er det jo ufattelig å tenke på at det ligger et lite menneske inni der!!! Har mange tanker jeg og er supernysgjerrig på hvordan han ser ut osv. HVEM er han liksom!?? for straks 38 uker da!!! Nå er det slett ikke lenge igjen nei... Jeg går nå her og suller og venter veeeeldig utålmodig selv, så jeg håper det straks skjer for oss begge! Fortsatt god fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruE Skrevet 26. mars 2006 #83 Del Skrevet 26. mars 2006 Mannen og jeg gleder oss veldig til å møte barnet vårt. Jeg lurer veldig på hvordan h*n ser ut, om h*n likner noen av oss etc... ← Kjenner meg igjen i dette ja! Det blir utrolig spennende! Håper du har hatt og har en fin helg! Jeg hadde min siste dag på jobb på fredag, og det er veldig rart å tenke på at det faktisk er "helg" i morgen, i overimorgen osv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #84 Del Skrevet 27. mars 2006 38 uker i dag! Småtten! Nå er det bare å komme! Mamma og pappa venter på deg, vet du! Vært hos legen i dag. Blodtrykk og urinprøve var helt fine, "magemålet" følger vekstkurven og formen er generelt bra. Hodet er ikke festet ennå, og legen mente at det nok ihvertfall kunne ta en uke til før det skjer noe. :icon_neutral: Og jeg som begynner å bli så utålmodig!! Har hatt litt murring i korsryggen og noen ganske intense "stikkninger" nederst i magen de siste dagene. Så kanskje det er småtten som begynner å forberede seg likevel? Deilig med permisjon ihvertfall. Sover ikke så godt om natten lenger, da er det godt å kunne ta det igjen på morgenen når mannen har dratt på jobb, eller ut over formiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. mars 2006 #85 Del Skrevet 27. mars 2006 Later til at du kjenner mye til de samme murringene og stikkingene som meg den siste tiden... MODNING! Hodet til lillegutt var ikke festet ved kontroll i forrige uke, men da jeg var til kontroll i dag lå han laaangt og godt ned i bekkenet, festet som bare det! Så det er sikkert rett rundt hjørnet for din del også! Er det 12. april som er terminen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #86 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei TT! Har termin den 10. april, dvs om to uker i dag. Spennende tider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. mars 2006 #87 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei TT! Har termin den 10. april, dvs om to uker i dag. Spennende tider... ← :hoppe: Ja, nå kan alt skje - når som helst!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. mars 2006 #88 Del Skrevet 28. mars 2006 Så spennende at det nærmer seg med stormskritt! Tenk at det egentlig kan skje når som helst nå.... hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruE Skrevet 2. april 2006 #89 Del Skrevet 2. april 2006 Noe nytt her da mon tro?? Venter på oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 2. april 2006 Forfatter #90 Del Skrevet 2. april 2006 Hei igjen! Bare innom for å fortelle at her skjer det i grunn ingen ting... Én uke til ul-termin i morgen, men den opprinnelige termin var den 13. april, så det er vel bare å forsøke å være tålmodig. (Selv om det ikke akkurat ligger for meg...) I går var mannen og jeg å kjøpte bilsete til småtten, så nå er faktisk alt vi tenger i hus. Hørte du det, småtten? ALT ER KLART, SÅ DET ER BARE Å KOMME! Håper at h*n kommer før påskeuka. Jeg vil hjem igjen til påske! Ellers må jeg bare si at jeg er litt oppgitt over været her for tiden. SNØ i dag, liksom? Jeg venter på våren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. april 2006 #91 Del Skrevet 2. april 2006 Hellu på deg Binke! Koselig at du stikker innom oss KG-berter! Så det er ingenting i gjerde? Du skal se tida går fort og plutselig sitter du der med en liten en i fanget.... En uke til UL-termin, ja.... Ikke for å skremme deg, men jeg gikk 15 dager over UL-termin med Lillegutt.... .... Men bare vent.... Babyen kommer sikkert før påske! Krysser fingre og tær for deg! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 2. april 2006 #92 Del Skrevet 2. april 2006 Ojsann, her var det ikke lenge igjen! Så deilig å ha alt i hus, håper babyen kommer ganske snart og at alt går greit for seg slik at dere får en fin påske i sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 3. april 2006 Forfatter #93 Del Skrevet 3. april 2006 Cr@sh: HVA??? 15 dager over termindagen?? Ånei, det er uaktuelt! (Prøver å få småtten til å forstå hva det betyr, men er ikke sikker på om h*n forstår...) Grooo: Hei på deg! Koselig med besøk i dagboka! Vel, i dag har jeg altså kommet til 39+0. Håper det skjer noe i løpet av uka. I går kveld og i natt har jeg hatt ganske intense stikkinger nederst i magen og murring i korsryggen. Men om det er tegn på at noe kan skje om én dag, en uke eller tre uker? Ikke vet jeg... Ny legetime på onsdag. Håper hodet er festet da. venter-venter-venter-venter-venter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruE Skrevet 3. april 2006 #94 Del Skrevet 3. april 2006 venter-venter-venter-venter-venter..... ← Jeg og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. april 2006 #95 Del Skrevet 4. april 2006 ... ohhh.... du må holde oss oppdatert! Ting kan jo skje når som helst... Kjempespennende! Masse lykke til om noe skulle skje før jeg aner ord av et... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. april 2006 #96 Del Skrevet 6. april 2006 Skjer det noe hos Binke, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 6. april 2006 #97 Del Skrevet 6. april 2006 Vil ønske deg en GOD PÅSKE!!! Er spent på hva jeg får lese her når jeg kommer tilbake fra ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 7. april 2006 Forfatter #98 Del Skrevet 7. april 2006 Skjer det noe hos Binke, tro? ← Neida, her skjer det INGEN TING! Og tålmodigheten min begynner å bli borte. Er 39+4 i dag. På onsdag var jeg hos legen på kontroll. Alt så bra ut, og hodet er festet i bekkenet. Legen mente at småtten kunne komme enda lenger ned i bekkenet, men at det slik det var nå likevel kvalifiserte til "festet". Det er jo bra. Sover ikke særlig bra om nettene nå. Klarer ikke å snu meg i søvne, og det blir jo litt slitsomt å våkne hver gang jeg skal snu meg fra side til side. Ser veldig fram til å ha kroppen min litt mer for meg selv igjen. Til å kunne sove på magen, til å se at min vektkurve går nedover igjen, til å være litt mer fleksibel i bevegelsene... Neida, jeg burde vel ikke klage. Selvfølgelig er jeg veldig glad for muligheten jeg har til å bli mor til et eget barn, det er vel bare det at jeg er klar for faktisk DET Å BLI MOR, og ikke lenger det å være gravid. Hmm... Kanskje jeg skulle pusse vinduene i stua? Har hørt at litt strekking og bevegelse skulle kunne sette igang saker og ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. april 2006 #99 Del Skrevet 7. april 2006 Du skal se det plutselig skjer... men det kan jo absolutt bli en tålmodighetsprøve... Da jeg gikk med førstemann, vaska jeg ned hele kjøkkenet da jeg var 41 uker og 2 dager på vei... Men det gikk ennå 6 dager før Lillegutt kom... Men det kan jo hende det sette fart på tingene hos deg... Du må ha masse masse lykke til om noe skulle skje før du er innom neste gang... Jeg venter i spenning... Husker ikke helt jeg, så jeg spør... vet dere om det blir jente eller gutt? Takk for koselig hilsen i boka mi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 9. april 2006 Forfatter #100 Del Skrevet 9. april 2006 Jaaahhh! Termin i morgen, men det er ingen ting som tyder på at ikke også den dagen kommer og går og ingen ting skjer... Stadig murringer i ryggen og stikkinger nederst i magen. Siden i går har jeg også hatt noen merkelige "tak" nedover i lårene også. Kanskje det er et tegn?? Håpe-håpe... I går var vi en tur på IKEA. Ca en million andre der også. Var helt utkjørt etterpå, og sov en time på sofaen når vi kom hjem. Ikke så lett å beregne hvor mye man orker for tiden. Cr@sh: Ut i fra ultralyd så er småtten en jente. Det virket som om jordmoren var ganske sikker, så vi har innstilt oss på det, og rommet står nå klart med rosa gardiner og småttens garderobe har et tydelig feminint preg. Så hvis det likevel er gutt, får han leve litt i en "rosa verden" den første tiden. :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå