Gå til innhold

Binke skal bli mor!


Binke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Miiip! Koselig å se at du har vært innom. Dagboka mi har ligget brakk en god stund nå, så det er kanskje på tide å gjøre noe med det.

Binkejenta vokser og utvikler seg stadig. Det går kjempefort! Nå er vi inne i en periode hvor hun våkner mye på natten, og i motsetning til tidligere så sovner hun ikke med det samme igjen heller. Liker å ligge litt våken og lage lyder og kaste seg fram og tilbake i senga. Ikke lett for Binke-mor å få sovet da nei...

Skal på helsestasjonen en av de nærmeste dagene for å veie henne og høre hva helsesøsteren sier til å begynne med litt grøt på kvelden. Jeg håper at dersom hun begynner med grøt blir hun litt mer mett og sover kanskje bedre om natten. Veldig slitsomt å bli vekket 2-3 ganger hver natt fremdeles. Men, men... Hun er nå verdens nydeligste likevel da. :hjerter_rundt:

Ja, som du sa Miiip, fødselen var tøff. Selv om jeg ikke har så mye fysiske plager lenger (men helt "god" er jeg ennå ikke blitt), så er det en opplevelse som henger i. Fint å få dele historien med andre, det er liksom litt terapi i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...