Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Cid skrev (På 16.3.2022 den 17.33):

Nei ikke etter denne sesongen, det skal mye til for å vinne tilbake respekt fra seerne

Denne sesongen var dårlig. Vet om flere som sluttet å se. Isak skriver i boken at han fikk en veldig god årslønn for å delta, så det er jo lettjente penger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Justlooking skrev (6 timer siden):

Denne sesongen var dårlig. Vet om flere som sluttet å se. Isak skriver i boken at han fikk en veldig god årslønn for å delta, så det er jo lettjente penger.

Uff håper vi ikke må høre eller se mye mer til han fremover 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (13 minutter siden):

Haaha! Niklas blir ny programleder for Farmen etter Mads 🤣

Bare han ikke blir for kjendis versjonen med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Bare han ikke blir for kjendis versjonen med

har aldri skjønt farmen, jeg. bortkasta tid i mitt aspekt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AttilaTheHun skrev (3 minutter siden):

har aldri skjønt farmen, jeg. bortkasta tid i mitt aspekt

Av alle realityserier så er dette det minst bortkasta å se på for min del, kunne aldri tenkt å se på ex on the beach eller paradise hotel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (2 minutter siden):

Av alle realityserier så er dette det minst bortkasta å se på for min del, kunne aldri tenkt å se på ex on the beach eller paradise hotel

paradise og ex er jo bare drit kleint med ansvarsløse voksne folk som ikke vet hva de skal gjøre med livet sitt og har skikkelig fritidsproblemer synes jeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AttilaTheHun skrev (Akkurat nå):

paradise og ex er jo bare drit kleint med ansvarsløse voksne folk som ikke vet hva de skal gjøre med livet sitt og har skikkelig fritidsproblemer synes jeg

Ikke serier jeg ville vært med på, altså å ha sex på tv må være toppen av kleinhet 🙊 Jeg bare liker farmen rett og slett, men mest den vanlige versjonen (inntil videre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Ikke serier jeg ville vært med på, altså å ha sex på tv må være toppen av kleinhet 🙊 Jeg bare liker farmen rett og slett, men mest den vanlige versjonen (inntil videre)

kunne ikke vært mer enig der

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært mye tull med Farmen i det siste, kanskje fordi Torpet ble inkludert, ble det mye mer rot med konkurranser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (13 minutter siden):

Har vært mye tull med Farmen i det siste, kanskje fordi Torpet ble inkludert, ble det mye mer rot med konkurranser. 

Torpet har gjort farmen seriene mye bedre for min del, jeg gleder meg mye mer nå til farmen og kjendis versjonen på grunn av torpet og tidligere deltakere som dukker opp, faktisk så har jeg likt torpet mer enn selve hoved serien flere ganger de siste årene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Torpet har gjort farmen seriene mye bedre for min del, jeg gleder meg mye mer nå til farmen og kjendis versjonen på grunn av torpet og tidligere deltakere som dukker opp, faktisk så har jeg likt torpet mer enn selve hoved serien flere ganger de siste årene :)

Ja, er enig i det, Torpet er ganske morsomt redigert og mye mer uhøytidelig. Men føler det har en uheldig virkning på selve Farmen. Flere ganger har det vært mange deltakere igjen når det er finaleuke sånn at produksjonen har dummet seg ut med tanke på konkurranser der!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (Akkurat nå):

Ja, er enig i det, Torpet er ganske morsomt redigert og mye mer uhøytidelig. Men føler det har en uheldig virkning på selve Farmen. Flere ganger har det vært mange deltakere igjen når det er finaleuke sånn at produksjonen har dummet seg ut med tanke på konkurranser der!

Farmen syntes jeg begynte å daffe av før torpet kom så jeg har bare sett en positiv virkning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (17 timer siden):

Farmen syntes jeg begynte å daffe av før torpet kom så jeg har bare sett en positiv virkning :)

Ja, er enig at Torpet er bra for å få litt variasjon etter så mange år med det samme igjen og igjen.

Jeg har problemer med å akseptere den kunnskapskonkurransen den har som bare har tre trinn, den hvor Niklas, Dorthe og Vebjørn måtte gå. Funker dårlig siden det er fort gjort at noen må gå fordi de andre når målet så rakst, sånn at man trenger bare å svare feil en gang for å tape! Var den konkurransen noen gang brukt i finaleuken før Torpet kom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (3 minutter siden):

Ja, er enig at Torpet er bra for å få litt variasjon etter så mange år med det samme igjen og igjen.

Jeg har problemer med å akseptere den kunnskapskonkurransen den har som bare har tre trinn, den hvor Niklas, Dorthe og Vebjørn måtte gå. Funker dårlig siden det er fort gjort at noen må gå fordi de andre når målet så rakst, sånn at man trenger bare å svare feil en gang for å tape! Var den konkurransen noen gang brukt i finaleuken før Torpet kom?

Ikke noe jeg tenker over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (22 minutter siden):

Ikke noe jeg tenker over :)

Men har tanken streifet deg? Det jeg tenker også er at det kan være bra med flere utfordringer på Farmen siden Torpet eksisterer og gir de fleste deltakerne en ny sjanse istedet for at de bare går ut med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Galen King skrev (Akkurat nå):

Men har tanken streifet deg? Det jeg tenker også er at det kan være bra med flere utfordringer på Farmen siden Torpet eksisterer og gir de fleste deltakerne en ny sjanse istedet for at de bare går ut med en gang.

Hadde vel ikke skadet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 23.3.2022 den 20.05):

Haaha! Niklas blir ny programleder for Farmen etter Mads 🤣

Ja, er man homofil og dessuten innehar munndiare har man veldig stor sjanse for og bli tilbudt programlederrolle i norge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (15 timer siden):

Ja, er man homofil og dessuten innehar munndiare har man veldig stor sjanse for og bli tilbudt programlederrolle i norge.

Andre eksempler på dette er?

PS. Hva ER dette for en ting å si? DS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...