Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Spesialbehandlingen av Isak fortsetter. Han fikk penger i steden for el-bil pga stedet han bodde på. Kunne vel gitt han en bensindrevet liten Skoda da?

TV2 har bommet skikkelig i år. Skulle ikke forundre meg om vi får se Øyunn, Isak og Niklas i årets Skal vi Danse. Da gidder jeg faktisk ikke å se på. Makan til rallemikk.

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krutthøna skrev (10 minutter siden):

Spesialbehandlingen av Isak fortsetter. Han fikk penger i steden for el-bil pga stedet han bodde på. Kunne vel gitt han en bensindrevet liten Skoda da?

TV2 har bommet skikkelig i år. Skulle ikke forundre meg om vi får se Øyunn, Isak og Niklas i årets Skal vi Danse. Da gidder jeg faktisk ikke å se på. Makan til rallemikk.

Rallemikk? 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møffins skrev (6 timer siden):

Spørs nok om ikke romansen ryker, sjekk ut kopieelise sin instastory🙊

Er denne kopieelise kontoen å stole på da? 

Endret av Klink
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møffins skrev (7 timer siden):

Spørs nok om ikke romansen ryker, sjekk ut kopieelise sin instastory🙊

 

Smugleseren skrev (6 timer siden):

LITT Kjedelig at dette ble postet på TikTok midt i finalefesten! 🙈

Tydelig at Isak ikke er moden for et fast forhold, og liker oppmerksomheten han får fra jenter. 

-Svir vel litt til hun som selv gikk bak ryggen på sin kjæreste i sommer!

Hva er det som har blitt lagt ut? Kan noen gjengi?

Krutthøna skrev (57 minutter siden):

Spesialbehandlingen av Isak fortsetter. Han fikk penger i steden for el-bil pga stedet han bodde på. Kunne vel gitt han en bensindrevet liten Skoda da?

TV2 har bommet skikkelig i år. Skulle ikke forundre meg om vi får se Øyunn, Isak og Niklas i årets Skal vi Danse. Da gidder jeg faktisk ikke å se på. Makan til rallemikk.

Før har det vel vært slik at hvis vinneren ikke vil ha bilen, så har de måtte solgt den selv. Hvorfor skal Isak få spesialbehandling? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urias skrev (2 timer siden):

Hvorfor mener folk at det er urettferdig? Isak vinner fordi han er helt suveren på det meste. Skal man liksom endre oppgaver til andre ting som ikke har med gårdsbruk å gjøre fordi Iska er så god? Det blir litt som å fjerne lange distanser i langrenn fordi ingen klarer å slå Johaug.

Ja, han er god til å smi, snekre og på alt det praktiske på gården. Irriterende for de andre selvsagt, men det er nå engang dette som er gård.

Jeg mener dette må være en av de mest fortjente seirene i Farmens historie.

En helt annen sak er TV2s opplegg med å skape sine egne kjendiser for så å bruke dem i andre "kjendisprogrammer", og at TV2 bruker egne programledere i Farmen er jeg også kritisk til.

👏🏻 
Dreyer kom fra NRK, han er vel tilbake der nå med podcast, men TV2s krumspring med egne programledere som skal fremheves og vekselvis groomes eller forskjønnes, er etisk forkastelig (hvis man hadde hatt etikkdiskusjoner i tv2). 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartland skrev (1 time siden):

 

Hva er det som har blitt lagt ut? Kan noen gjengi?

Før har det vel vært slik at hvis vinneren ikke vil ha bilen, så har de måtte solgt den selv. Hvorfor skal Isak få spesialbehandling? 

Sjekk SE-tråden her inne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Urias said:

Hvorfor mener folk at det er urettferdig? Isak vinner fordi han er helt suveren på det meste. Skal man liksom endre oppgaver til andre ting som ikke har med gårdsbruk å gjøre fordi Iska er så god? Det blir litt som å fjerne lange distanser i langrenn fordi ingen klarer å slå Johaug.

Ja, han er god til å smi, snekre og på alt det praktiske på gården. Irriterende for de andre selvsagt, men det er nå engang dette som er gård.

Jeg mener dette må være en av de mest fortjente seirene i Farmens historie.

En helt annen sak er TV2s opplegg med å skape sine egne kjendiser for så å bruke dem i andre "kjendisprogrammer", og at TV2 bruker egne programledere i Farmen er jeg også kritisk til.

Enig med deg i at Isak vinner fordi han er suverent best innen konkurranseoppgavene.  :)

Tror noen tenker mer på hvilke person de ønsker skal vinne utifra andre forutsetninger enn hva konkurransene innebærer. Altså Isak kan være overlegent best i alle konkurranser, men folk har likevel sine favoritter av deltakernes væremåte og personlighet. 

 

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med to snekkeroppdrag og ett oppdrag i smien i finalen så var det lagt opp til at snekkeren skulle vinne Farmen. 

Kan ikke huske at det har vært to rene snekkeroppdrag i tillegg til smie i en finale tidligere, 

Finalen var designet til Isak 

Andre som har vunnet bil uten å ha behov for bil har måtte stå for salg av bilen selv, mens Isak fikk heller utbetalt pengeverdien for bilen. 

Forstår godt Marna som heller tok med seg barna til Spania i stedet for å delta på finalekvelden 

 

Endret av skruf
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (20 minutter siden):

Enig med deg i at Isak vinner fordi han er suverent best på det meste.

Øyunn var ikke så god i konkurransene som Isak. Øyunn i øksekast foreks: hun var ikke blant dem som kjempet om å komme blant de tre beste der. Ikke i åre-konkurransen heller. Hun var god i noen grener, men Isak var den som viste seg å mestre hver konkurranse. Så jeg mener at Isak var suveren i konkurransene og fortjente seieren. :)

Det kunne virke som om Øyunn hadde stor tro på seg selv som en vinner og finalekandidat. Men jeg mener at hun hadde litt flaks som kom til finalen. 

 

Isak mestret de konkurransene som var designet for han og hans håndverk som snekker og friluftsmann, de konkurransene kom først. Hadde matlagingskonkurransen og sykonkurransen kommet før øksekast og snekre ei åre så tviler jeg sterkt på at han hadde hevdet seg og gått rett til finalen. 

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, skruf said:

Isak mestret de konkurransene som var designet for han og hans håndverk som snekker og friluftsmann, de konkurransene kom først. Hadde matlagingskonkurransen og sykonkurransen kommet før øksekast og snekre ei åre så tviler jeg sterkt på at han hadde hevdet seg og gått rett til finalen. 

Jeg forstår den. Han var nok heldig med konkurransene også. Han har mye kunnskap. Men vet lite hvordan han ville mestret sykonkurranse og matlaging.  Det er sant. Den ser jeg. 

Vet ikke hvordan de velger rekkefølge på konkurransene? Om det blir trekket tilfeldig eller hva..  Men noe urettferdighet vil det alltid bli, men det var i Isak sin fordel den måten de valgte konkurransene på. Enig i den. Nå er jeg med på den. :) Det er produksjonen sin skyld i det. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kan han ikke kjøre elbil i nord-Norge? Bor han midt ute på Finnmarksvidda eller? Urettferdig at han fikk utdelt pengeverdien når alle andre har måttet selge den selv. Tydelig at Isak har blitt TV2s nye kjæledegge :rolleyes: 

Merkelig med farmen kjendis-finale uten kjendiser, forresten. Jeg hadde aldri hørt om noen av finalistene og man blir ikke kjendis av å vinne et reality-program. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, jukkapalme said:

Hvorfor kan han ikke kjøre elbil i nord-Norge? Bor han midt ute på Finnmarksvidda eller? Urettferdig at han fikk utdelt pengeverdien når alle andre har måttet selge den selv. Tydelig at Isak har blitt TV2s nye kjæledegge :rolleyes: 

Merkelig med farmen kjendis-finale uten kjendiser, forresten. Jeg hadde aldri hørt om noen av finalistene og man blir ikke kjendis av å vinne et reality-program. 

Alle deltakerne i semifinalen og finalen var ukjente for meg også.  :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at Kjersti og senere Marna forsvant ut av konkurransen, så ble Farmen Kjendis uinteressant og følge med på, dette var den første Farmen finalen jeg ikke har fulgt med på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Som vinner av Farmen Kjendis får 28-åringen en ny el-bil, levert av bilmerket Škoda, men han har ingen planer om å beholde bilen. Dreyer ser for seg å selge bilen ettersom han har mer behov for pengene. Dessuten har han allerede en diesel-bil som fungerer som den skal." 

https://www.nettavisen.no/livsstil/vant-farmen-kjendis-2022-burde-ikke-fatt-lov-til-a-vare-med/s/5-95-393400

Hvorfor skriver flere at han ikke måtte selge bilen selv? Hvor står det? Det er jo helt vanlig å ikke beholde bilen man vinner, de fleste selger den vel. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa "jeg har ikke fått bil, jeg har fått penger". Det betyr vel heller at han selger bilen og tar pengene isteden. Han har ikke sagt at han har fått utbetalt en pengesum. Spent om han eller TV2 tar skatteregningen. Husket TV2 måtte ta skatten for Lothepus (som også solgte bilen)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (14 timer siden):

Ja, Marna har virkelig fremstått som et flott menneske! Morsom, positiv, kunnskapsrik, lærevillig, sterk både fysisk og psykisk. Og så er hun strålende vakker!!!

Akkurat slik følte jeg også om Ezra som jeg mener skulle vunnet Sommerhytta over Øyunn. Æsj, når jeg begynner å tenke på Sommerhytta så er jeg glad Isak vant Farmen. 🤣 

Men Marna er uansett den store vinneren for meg! 🥰

Mener du Øyunn jukset i Sommerhytta?? Eller likte du bare Esra bedre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...