Gjest Cid Skrevet 23. februar 2022 #3261 Del Skrevet 23. februar 2022 Adobyen skrev (2 timer siden): Ha ha, så dere denne her om rottenes reality? Alle mener noe om Farmen. Visse programmer elsker vi å hate. Jeg koste meg likevel jeg 😂 https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/G32PBJ/rottenes-reality?fbclid=IwAR2U67NgO0KHOJPyoVVUmdMGNV_tgI5RV2k83vtvol0bjBv85eeKxHe12WM Overrasker ikke meg om dette blir den siste sesongen av farmen kjendis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. februar 2022 #3262 Del Skrevet 23. februar 2022 Cid skrev (På 22.2.2022 den 2.31): Jepp og Elias var ganske ille også, til sammen så var de helt usmakelige, han som ble fornærmet av alt og Frank som hele tiden skulle tøffe seg og være macho. Uff Hvordan var Erlend Elias? Ser for meg at han ikke kunne gjøre stort i fare for å knekke en negl eller noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. februar 2022 #3263 Del Skrevet 23. februar 2022 Djungelvrål skrev (10 minutter siden): Hvordan var Erlend Elias? Ser for meg at han ikke kunne gjøre stort i fare for å knekke en negl eller noe lignende? Total dramaqueen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 23. februar 2022 #3264 Del Skrevet 23. februar 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Total dramaqueen hva med han isak dreyer eller noe da. ser ut som en shady type 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. februar 2022 #3265 Del Skrevet 23. februar 2022 Itpd67 skrev (2 minutter siden): hva med han isak dreyer eller noe da. ser ut som en shady type Han har ikke forbedret ryktet sitt for å si det slik, kan tenke meg at Isak som kjendis vil bli kortvarig så samt ikke han og Sophie blir et par og de er med i bloggerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anugita Skrevet 24. februar 2022 #3266 Del Skrevet 24. februar 2022 Djungelvrål skrev (7 timer siden): Hvordan var Erlend Elias? Ser for meg at han ikke kunne gjøre stort i fare for å knekke en negl eller noe lignende? Total dramaqueen som ikke gjorde en dritt! Forlangte at de andre skulle hente kaffe til han osv når han var storbonde, og ble sur og fornærma for hver minste lille ting. Totalt ufyselig! Fatter ikke at folk orker å følge han eller at han får være på TV etter det... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. februar 2022 #3267 Del Skrevet 24. februar 2022 Anugita skrev (1 minutt siden): Total dramaqueen som ikke gjorde en dritt! Forlangte at de andre skulle hente kaffe til han osv når han var storbonde, og ble sur og fornærma for hver minste lille ting. Totalt ufyselig! Fatter ikke at folk orker å følge han eller at han får være på TV etter det... Og når han var storbonde så bare satt han der med solbrillene på og solte seg mens de andre arbeidet 🙄 Men krangelen mellom han og Mira Craig var episk da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anugita Skrevet 24. februar 2022 #3268 Del Skrevet 24. februar 2022 Cid skrev (1 time siden): Og når han var storbonde så bare satt han der med solbrillene på og solte seg mens de andre arbeidet 🙄 Men krangelen mellom han og Mira Craig var episk da 😅 Hahaha ja, og tenk at Mira klarte å ødelegge imaget sitt om at det var HAN som var idiot med måten hun oppførte seg på Torpet i fjor 🤣 De hadde nok egentlig passa bra sammen, dramaqueens som de er begge to 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. februar 2022 #3269 Del Skrevet 24. februar 2022 Anugita skrev (7 minutter siden): Hahaha ja, og tenk at Mira klarte å ødelegge imaget sitt om at det var HAN som var idiot med måten hun oppførte seg på Torpet i fjor 🤣 De hadde nok egentlig passa bra sammen, dramaqueens som de er begge to Må ha vært rekord i hvor raskt man skaper drama på farmen Var ikke lillebroren til elias med på paradise hotel og så farmen kjendis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 24. februar 2022 #3270 Del Skrevet 24. februar 2022 Øyunn var sykt irriterende på Insta (influenser wannabee) så nå følger jeg bare kjæresten hennes! 😍😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 28. februar 2022 #3271 Del Skrevet 28. februar 2022 Rart at det er over, og nesten et helt år til neste gang, men vi får vel snart vite hvem de neste "kjendisene" blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. februar 2022 #3272 Del Skrevet 28. februar 2022 Galen King skrev (4 timer siden): Rart at det er over, og nesten et helt år til neste gang, men vi får vel snart vite hvem de neste "kjendisene" blir. I slutten av mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 28. februar 2022 #3273 Del Skrevet 28. februar 2022 Cid skrev (På 23.2.2022 den 18.17): Overrasker ikke meg om dette blir den siste sesongen av farmen kjendis Jeg vil tro de forsøker en sesong til med mye bedre cast. Det har jo vært populært tidligere … 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. februar 2022 #3274 Del Skrevet 28. februar 2022 Justlooking skrev (27 minutter siden): Jeg vil tro de forsøker en sesong til med mye bedre cast. Det har jo vært populært tidligere … Håper de klarer en mye bedre sesong da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 12. mars 2022 #3275 Del Skrevet 12. mars 2022 (endret) Ble slutt mellom Tonje og Simen i farmen. Sophie Elise og Isak finner kanskje sammen igjen? De var mulig observert sammen ifølge media. Er gøy når slike par blir værende sammen. Slik som Anne Mona og Ramsey i Big Brother fra 2001. De er fortsatt et par og har flere barn sammen. ❤ Endret 12. mars 2022 av Eloise12345 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 15. mars 2022 #3276 Del Skrevet 15. mars 2022 Cid skrev (På 28.2.2022 den 14.00): Håper de klarer en mye bedre sesong da det spiller vel egentlig ingen rolle hvor dårlige "kjendiser" som er med, eller hvor rævva hele programmet er. folk kommer garantert til å følge med uansett... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 15. mars 2022 #3277 Del Skrevet 15. mars 2022 StinkySocks skrev (53 minutter siden): det spiller vel egentlig ingen rolle hvor dårlige "kjendiser" som er med, eller hvor rævva hele programmet er. folk kommer garantert til å følge med uansett... Det må vare lenger, de må legge til en uke til iallfall! Spillet kommer jo aldri helt i gang med bare 5 vanlige uker. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. mars 2022 #3278 Del Skrevet 15. mars 2022 StinkySocks skrev (2 timer siden): det spiller vel egentlig ingen rolle hvor dårlige "kjendiser" som er med, eller hvor rævva hele programmet er. folk kommer garantert til å følge med uansett... Spiller mye for om det er bra, de må få til en ganske bra sesong neste år for at folk skal få sansen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 16. mars 2022 #3279 Del Skrevet 16. mars 2022 Cid skrev (20 timer siden): Spiller mye for om det er bra, de må få til en ganske bra sesong neste år for at folk skal få sansen igjen de siste sesongene av Farmen Kjendis har vel hatt mer enn nok TV-seere i alle fall. alle deltakerne kan vel jukse som bare pokker, og være mest mulig dramatiske sutrekopper. Mange seere kommer fremdeles til å følge med, uansett hva slags søppel deltakerne finner på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. mars 2022 #3280 Del Skrevet 16. mars 2022 StinkySocks skrev (14 minutter siden): de siste sesongene av Farmen Kjendis har vel hatt mer enn nok TV-seere i alle fall. alle deltakerne kan vel jukse som bare pokker, og være mest mulig dramatiske sutrekopper. Mange seere kommer fremdeles til å følge med, uansett hva slags søppel deltakerne finner på. Nei ikke etter denne sesongen, det skal mye til for å vinne tilbake respekt fra seerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå