Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Cid skrev (Akkurat nå):

Og så sier hun til Niklas og Isak

"Jeg er alkoholiker og dere er to små ekorn!"

:hoho: :hoho: :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):

Digget alkis juni periode i hotel cæsar 😅

Samme her! Anette Hoff er helt rå på å spille full 😅

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler farmen kjendis bare om Niklas? den fyren har brukt opp tv tid kvota si for LENGST. Herregud så slitsomt. Og om ikke den fyren har et alkohol problem blir jeg veldig overrasket. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turjenta_95 skrev (Akkurat nå):

Handler farmen kjendis bare om Niklas? den fyren har brukt opp tv tid kvota si for LENGST. Herregud så slitsomt. Og om ikke den fyren har et alkohol problem blir jeg veldig overrasket. 

Blir nesten som en spin-off til Sofa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LiseTV skrev (Akkurat nå):

Håper ukesoppdraget blir sabotert. Få Adam ut fortes mulig.

Håper jeg og. Adam er en av de verste storbøndene noensinne. Utrolig irriterende og umoden type. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Håper jeg og. Adam er en av de verste storbøndene noensinne. Utrolig irriterende og umoden type. 

Tenk om han blir storbonde igjen i neste uke, eller at han blir den nye programlederen for Farmen Kjendis 🙊😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de ikke lage stor ståhei av at de unge (drittungene) smuglet inn 3liters kartong med "Gato Negro"? Eller det er vel bare Kjersti som får kjeft. 

Skuffet av selveste Heine Totland som ler av dette. Heia Kjersti og Vebjørn. Evt den som kommer fra torpet.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turjenta_95 skrev (1 minutt siden):

Skulle nesten tro det. Utrolig slitsom og høyrøsta type. Forundrer meg ikke om han er litt for glad i det sterke, nei. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører på podcasten til Niklas og kjæresten, og det er ikke første gang det reageres på hvor glad han er i alkohol. I mine øyne har det virket som han har et noe usunt forhold til alkohol, også før jeg så han på farmen.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Tenk om han blir storbonde igjen i neste uke, eller at han blir den nye programlederen for Farmen Kjendis 🙊😟

Hadde han blitt ny programleder hadde jeg boikotta hele skiten 😂 Håper han blir 1.kjempe neste uke. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Hadde han blitt ny programleder hadde jeg boikotta hele skiten 😂 Håper han blir 1.kjempe neste uke. 

Håper de får i ukesoppdrag neste uke å lage en sofa :P Da er det offisielt Farmen Sofa 2022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

De siste Torpet-episodene: 

Spoiler

100 ganger mer interessant og behagelig å se på Torpet enn Farmen. En feelgood-stemning der inne. 

Mini, etter at han la ifra seg nederlaget, endte opp som vi kjenner han. I storslag med glimt i øyet, humor, historier og sang. Kjeften går i ett sett. 😄 Han viser seg faktisk å være en arbeidsmaur.

Og både Marna og Martine viser seg fra sine beste sider. Marna er helt herlig, og Martine søt på sin måte. To blidfiser som er lett å se på. Jeg likte trioen og stemningen. 

Så det var synd, og litt rart, at Martine velger å bukke under og dra hjem fordi hun har slik hjemlengsel. Virket som om at hun hadde startet en nedpsyking på seg selv som hun ikke kom seg ut av. 

Da er jeg spent på hvordan Shabana finner seg til rette.
Og nå er den fantastiske Ole Martin også på vei inn. Han passer perfekt sammen med Mini og Marna. 

For øvrig kom Shabana inn med en flaske vin og Ole Martin har med seg en kurv med øl. På deling blir det ikke mye, og ingen har jukset inn alkohol, men høyt alkoholfokus i år. 

Hvis Adam en dag taper en tvekamp og må over til Torpet, så er jeg spent på hva han gjør med vinflaska på veien...

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (1 time siden):

Er det bare meg eller er dette den mest tragiske kjendis versjonen av Farmen, hittil? 

Nei, det er ikke bare deg. 

Fra feel-good med Øde ifjor til fyllekalaset i år.

• Liker 19
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Hatsumomo skrev (2 minutter siden):

Nei, det er ikke bare deg. 

Fra feel-good med Øde ifjor til fyllekalaset i år.

Å, Øde var bare god 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...