Thaila Skrevet 24. januar 2022 #761 Del Skrevet 24. januar 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg liker ikke Frank i det hele tatt og jeg synes de to er svært ulike, men kunne likt å se Christer som Farmen Programleder 😄 om Mads ikke ville mer Christer har alltid vært en elendig programleder i min mening!! Skjønner ikke at han jobba som det så lenge. De gikk fra Nils Ole Oftebro til fucking Christer Falk 🤦♀️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 24. januar 2022 #762 Del Skrevet 24. januar 2022 Virrum skrev (3 minutter siden): Nå går Niklas og Sophie Elise ut og forsvarer tyveriet på markedet. De mener folk må forstå at dette er et fiktivt marked, og at folk rundt dem ble underholdt av stuntet. De mener folk ikke forstår at dette. Altså. Jeg også skjønner at de ikke har reist tilbake til 1920. Jeg skjønner at disse kjøpmennene på markedet ikke taper omsetning. Men... De har meldt seg på et program og konkurranse, hvor den som klarer best å leve som på tidlig 1900-tallet vinner en premie på nesten 600 000,- kr. Mulig det ikke er store premien for dem, men jeg synes det er en flott. Jeg fatter ikke at de synes det er greit. Disse menneskene eier jo ikke selvinnsikt... Tynne unnskyldninger fra noen som skal og bør være forbilder for andre. Særlig Sophie Elise som lever av å "influense"/påvirke andre, hvorav unge jenter utrolig nok ser opp til henne. Det har noe med å kjenne sitt publikum, og leve opp til dette. Tror de glemmer av den samfunnsrollen de har med det navnet de bærer som offentlige kjente personer som bygger CV på tillit og omdømme. Har de ikke tillit så har de ingen troverdighet heller. Og da møter de motstand overalt. Korttenkt. Synes det er rart at de glemmer hvem de faktisk er oppi situasjonene. En situasjon som sendes direkte ut til folket. Jeg ville vært svært påpasselig med å ivareta mitt eget navn og rykte, og heller brukt anledningen med å vise gode inntrykk til å bygge navnet mitt. Men men. Vi er visst forskjellig. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 24. januar 2022 #763 Del Skrevet 24. januar 2022 Her bekrefter TV2 at det deltakerne gjør ikke strider mot reglene på markedet. Ei heller stjeling og sabotasje inne på gården. Tror ikke det er noe vits i å sammenligne vanlig farmen med kjendis farmen, det er to forskjellige ting. Kjendisene får betalt for å være der og har ofte blitt spurt gjentatte ganger. Det er underholdningsprogram, for vi liker visst å se kjendiser i sånne situasjoner . https://www.tv2.no/underholdning/14517513/ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. januar 2022 #764 Del Skrevet 24. januar 2022 Thaila skrev (4 minutter siden): Christer har alltid vært en elendig programleder i min mening!! Skjønner ikke at han jobba som det så lenge. De gikk fra Nils Ole Oftebro til fucking Christer Falk 🤦♀️ Da er vi uenige siden jeg syntes han var en veldig god programleder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 24. januar 2022 #765 Del Skrevet 24. januar 2022 Ctrl skrev (1 minutt siden): Korttenkt. Synes det er rart at de glemmer hvem de faktisk er oppi situasjonene. En situasjon som sendes direkte ut til folket. Jeg ville vært svært påpasselig med å ivareta mitt eget navn og rykte, og heller brukt anledningen med å vise gode inntrykk til å bygge navnet mitt. Men men. Vi er visst forskjellig. Dette er kun underholdning for meg... Jeg veit at Niklas ikke stjeler saft i det virkelige liv... Dessuten kom det fellesskapet til gode da han delte tyvegodset med alle de andre... Så det er vel i det minste en slags robin hood historie... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 24. januar 2022 #766 Del Skrevet 24. januar 2022 ltfutt skrev (Akkurat nå): Dette er kun underholdning for meg... Jeg veit at Niklas ikke stjeler saft i det virkelige liv... Dessuten kom det fellesskapet til gode da han delte tyvegodset med alle de andre... Så det er vel i det minste en slags robin hood historie... Fin måte å romantisere tyveri på Farmen Kjendis er også kun underholdning for meg, selv om jeg ikke føler meg underholdt i år. Men at det er et underholdningsprogram betyr ikke at jeg støtter at folk skal oppføre seg som om de var rebeller på en konfirmasjonsleir. Det har noe med verdi og budskap å gjøre ettersom det er voksne folk som ser på. Og det er 1000 bedre måter å underholde disse på. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 24. januar 2022 #767 Del Skrevet 24. januar 2022 Tror ikke man skal ta alt som skjer inne på farmen så bokstavelig. Det er kun dem selv det går utover. Programlederne er bare ansatte og får instrukser deretter. Det er kun et tv-program. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. januar 2022 #768 Del Skrevet 24. januar 2022 ltfutt skrev (6 minutter siden): Dette er kun underholdning for meg... Jeg veit at Niklas ikke stjeler saft i det virkelige liv... Dessuten kom det fellesskapet til gode da han delte tyvegodset med alle de andre... Så det er vel i det minste en slags robin hood historie... Vil ikke si at de på markedet var særlig rike da 🧐 og de på gården har så de klarer seg, skulle heller vært noen fra markedet som stjal fra de på gården da 😄 Håper det skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 24. januar 2022 #769 Del Skrevet 24. januar 2022 Ctrl skrev (2 minutter siden): Fin måte å romantisere tyveri på Farmen Kjendis er også kun underholdning for meg, selv om jeg ikke føler meg underholdt i år. Men at det er et underholdningsprogram betyr ikke at jeg støtter at folk skal oppføre seg som om de var rebeller på en konfirmasjonsleir. Det har noe med verdi og budskap å gjøre ettersom det er voksne folk som ser på. Og det er 1000 bedre måter å underholde disse på. Kjipt med tyveri, men tv2 bekrefter selv at det ikke strider mot reglene. Så ja... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 24. januar 2022 #770 Del Skrevet 24. januar 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Vil ikke si at de på markedet var særlig rike da 🧐 og de på gården har så de klarer seg, skulle heller vært noen fra markedet som stjal fra de på gården da 😄 Håper det skjer Det er skuespill. Tv2 la opp til stjeling. Og sier at det heller ikke strider mot reglene. Ikke ta det så seriøst. Enig i at stjeling ikke er bra og ikke hvordan Niklas snakka til Kjersti, men det tar litt vel av i den tråden her. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loke37 Skrevet 24. januar 2022 #771 Del Skrevet 24. januar 2022 På vårt senter er de plaget med at barn/tenåringer stjeler. Senteret har hatt møte med skolen og foreldre er informert. Kjedelige signaler Farmen Kjendis viser på tv; det er kult å stjele og alle unntatt 1 syntes det var dumt … 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. januar 2022 #772 Del Skrevet 24. januar 2022 Håper Tomine blir fullverdig deltager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 24. januar 2022 #773 Del Skrevet 24. januar 2022 Maydis8 skrev (Akkurat nå): Kjipt med tyveri, men tv2 bekrefter selv at det ikke strider mot reglene. Så ja... Stjeling stider mot allmenn natur og er ikke lov. Ettersom dette ikke er imot TV2-reglene så vil vi vel se mer av det både hos Farmen og Farmen Kjendis. Kanskje man bør innføre 18-årsgrense også da. Det burde det. For budskapet som sendes ut til folk, ungdom og barn er ikke greit. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 24. januar 2022 #774 Del Skrevet 24. januar 2022 Loke37 skrev (Akkurat nå): På vårt senter er de plaget med at barn/tenåringer stjeler. Senteret har hatt møte med skolen og foreldre er informert. Kjedelige signaler Farmen Kjendis viser på tv; det er kult å stjele og alle unntatt 1 syntes det var dumt … Tviler sterkt på at disse tenåringene stjeler fordi de ser på farmen kjendis. Det er å dra den langt. Jobber selv på skole, og elevene gidder ikke se farmen, de synes det er kjedelig. Det er andre grunner til at ungdom stjeler dessverre. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 24. januar 2022 #775 Del Skrevet 24. januar 2022 Ctrl skrev (Akkurat nå): Stjeling stider mot allmenn natur og er ikke lov. Ettersom dette ikke er imot TV2-reglene så vil vi vel se mer av det både hos Farmen og Farmen Kjendis. Kanskje man bør innføre 18-årsgrense også da. Det burde det. For budskapet som sendes ut til folk, ungdom og barn er ikke greit. Jeg har ikke sagt at det er greit med stjeling. Men, det er skuespill der inne og tv2 bekrefter selv at det ikke strider mot deres regler... tror det er svært få barn/unge som blir påvirket av det der. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loke37 Skrevet 24. januar 2022 #776 Del Skrevet 24. januar 2022 Maydis8 skrev (Akkurat nå): Tviler sterkt på at disse tenåringene stjeler fordi de ser på farmen kjendis. Det er å dra den langt. Jobber selv på skole, og elevene gidder ikke se farmen, de synes det er kjedelig. Det er andre grunner til at ungdom stjeler dessverre. Nei, de stjeler ikke fordi de ser på Farmen, men skulle de tilfeldigvis ha sett episoden, ser de jo voksnes holdninger til stjeling. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. januar 2022 #777 Del Skrevet 24. januar 2022 Maydis8 skrev (4 minutter siden): Det er skuespill. Tv2 la opp til stjeling. Og sier at det heller ikke strider mot reglene. Ikke ta det så seriøst. Enig i at stjeling ikke er bra og ikke hvordan Niklas snakka til Kjersti, men det tar litt vel av i den tråden her. Jo da men jeg liker ikke stjeling uansett, poenget med ukesoppdragene er jo at de skal arbeide hardt for å få penger til å kjøpe ting. Hele det poenget forsvinner hvis de bare skal stjele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 24. januar 2022 #778 Del Skrevet 24. januar 2022 Loke37 skrev (Akkurat nå): Nei, de stjeler ikke fordi de ser på Farmen, men skulle de tilfeldigvis ha sett episoden, ser de jo voksnes holdninger til stjeling. De blir nok ikke mer påvirka til å stjele av den grunn. Det er å ta det litt langt. Det er ikke greit med stjeling, men dette er jo ikke noe som vil påvirke barn og ungdom i stor grad. Man skjønner jo at dette ikke er det virkelige liv. Noe som påvirker ungdommen er sosiale medier, man får heller ta tak i det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 24. januar 2022 #779 Del Skrevet 24. januar 2022 Kan også sitere Kjersti selv i saken fra TV2: " Hun var redd for at dette skulle bli den nye «normalen» på gården, men siden det ikke ble det, klarte hun å legge saken død ganske kjapt. Grini synes det er gøy at deres liv inne på Bøensætre gård engasjerer. Hun minner likevel om at ikke alt der inne bør tolkes like bokstavelig. – Det er ikke så alvorlig. Det er Farmen. Og litt ung naivitet og positivitet er ikke det verste i verden det, altså, sier hun og humrer." 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 24. januar 2022 #780 Del Skrevet 24. januar 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Jo da men jeg liker ikke stjeling uansett, poenget med ukesoppdragene er jo at de skal arbeide hardt for å få penger til å kjøpe ting. Hele det poenget forsvinner hvis de bare skal stjele Nå har de stjålet da. Og det er ikke imot reglene til tv2 visstnok, så da er det ikke noe mer å gjøre med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå