tørkestativ Skrevet 30. desember 2021 #361 Del Skrevet 30. desember 2021 Elumi skrev (1 time siden): Åh så slitsomt!!! 😭 Styrkeklem til deg !! ❤ Fullt forståelig at det påvirker det psykisk når det er slik. Er det ingen kvalmestillende som hjelper? Eller holder det seg ikke nede uansett kanskje? Ikke nøl med å ringe lege igjen, å få i seg væske er jo et minimum. Takk❤️Jeg har afipran men føler ikke den har hjulpet noe særlig…får drukket noen slurker inni mellom som holder seg nede. Iflg legevakten ville de ikke ha meg inn så lenge jeg klarte å tisse. Har heldigvis legetime på onsdag🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heiapådeia Skrevet 30. desember 2021 #362 Del Skrevet 30. desember 2021 Elumi skrev (2 timer siden): Nå måtte jeg prøve (9+1) og fant den også!! 😭❤ Ikke vært på UL ennå så dette var hærlig. Prøvde å holde doppleren helt stille så mannen skulle få høre men han rakk ikke det før den forsvant igjen. Får prøve igjen senere en gang. Ååh så kjedelig @tørkestativ Her har kvalmen også blitt verre etter jeg jinxet med å si jeg hadde vært 3 døgn uten kvalmestillende. Åååh så gøy!!😍 det er så koselig! Hvilken doppler har du? Jeg måtte også høre litt idag, hørte den så tydelig🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elumi Skrevet 31. desember 2021 #363 Del Skrevet 31. desember 2021 heiapådeia skrev (8 timer siden): Åååh så gøy!!😍 det er så koselig! Hvilken doppler har du? Jeg måtte også høre litt idag, hørte den så tydelig🥰 Har en Angelsound som er noen år gammel. Kjøpte brukt i første graviditet. Var så overrasket når jeg endelig fant hjertelyd! Ble plutselig mer reelt 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heiapådeia Skrevet 31. desember 2021 #364 Del Skrevet 31. desember 2021 Elumi skrev (6 timer siden): Har en Angelsound som er noen år gammel. Kjøpte brukt i første graviditet. Var så overrasket når jeg endelig fant hjertelyd! Ble plutselig mer reelt 🙈 Så gøy🥰 Hadde sånn med de to forrige barna, veldig fornøyd. Fant lyden to kvelder på rad, men ikke nå på morgenen. Får prøve ikveld igjen, men blir litt mer stressa enn jeg liker.. TUL på tirsdag, så vurderer å la doppleren være frem til da😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elumi Skrevet 31. desember 2021 #365 Del Skrevet 31. desember 2021 heiapådeia skrev (5 minutter siden): Så gøy🥰 Hadde sånn med de to forrige barna, veldig fornøyd. Fant lyden to kvelder på rad, men ikke nå på morgenen. Får prøve ikveld igjen, men blir litt mer stressa enn jeg liker.. TUL på tirsdag, så vurderer å la doppleren være frem til da😊 Sikkert lurt å bare la den være da ja. Jeg fant den etter mye leting, holdt den på samme plass men så mistet jeg den og fant ikke igjen. Det betyr jo ikke at hjertet stoppa på de 15 minuttene som gikk. Så er nok bare at ting flytter seg litt og er så smått at det er vanskelig å treffe helt riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heiapådeia Skrevet 31. desember 2021 #366 Del Skrevet 31. desember 2021 Elumi skrev (3 minutter siden): Sikkert lurt å bare la den være da ja. Jeg fant den etter mye leting, holdt den på samme plass men så mistet jeg den og fant ikke igjen. Det betyr jo ikke at hjertet stoppa på de 15 minuttene som gikk. Så er nok bare at ting flytter seg litt og er så smått at det er vanskelig å treffe helt riktig. Det er sant! Skal stresse ned, uansett så kan jeg ikke gjøre noe fra eller til❤️ Er mer oppblåst på kvelden, vet ikke om det hjelper noe. Men skal pakke den bort i helgen og bare glede meg til ultralyd😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 31. desember 2021 #367 Del Skrevet 31. desember 2021 Godt nyttår til dere alle 🎉 håper kvelden deres har vært bedre enn min! Har kastet opp 15 ganger siden i går. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 31. desember 2021 Forfatter #368 Del Skrevet 31. desember 2021 Godt nyttår til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 1. januar 2022 #369 Del Skrevet 1. januar 2022 Godt nytt år! Nå er vi inne i det året de små spirene skal bli til babyer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lianne Skrevet 1. januar 2022 #370 Del Skrevet 1. januar 2022 Godt nyttår alle sammen! 🌟 Samtidig som vi gikk inn i det nye året, gikk jeg også inn i uke 12! 🥳 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 1. januar 2022 #371 Del Skrevet 1. januar 2022 Godt nyttår 🎆🥰 Hvor langt er dere andre på vei i dag? Jeg er 8+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 1. januar 2022 #372 Del Skrevet 1. januar 2022 Kakaoen skrev (10 minutter siden): Godt nyttår 🎆🥰 Hvor langt er dere andre på vei i dag? Jeg er 8+1 Godt nyttår alle sammen ja ✨ Jeg er 7+0 i dag ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heiapådeia Skrevet 1. januar 2022 #373 Del Skrevet 1. januar 2022 Kakaoen skrev (10 minutter siden): Godt nyttår 🎆🥰 Hvor langt er dere andre på vei i dag? Jeg er 8+1 Godt nyttår alle sammen🎉🎆 Jeg er 9+2😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 1. januar 2022 #374 Del Skrevet 1. januar 2022 Jeg er 11+3 😊 noen som vet hvor lenge det er forsvarlig å gå uten mat? Jeg er på 3.døgnet med heftig oppkast. Har spist noen druer og en halv yoghurt. Nesten alt har dog kommet opp igjen. Drikke klarer jeg å beholde hvis jeg tar en slurk hvert kvarter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 1. januar 2022 #375 Del Skrevet 1. januar 2022 tørkestativ skrev (12 minutter siden): Jeg er 11+3 😊 noen som vet hvor lenge det er forsvarlig å gå uten mat? Jeg er på 3.døgnet med heftig oppkast. Har spist noen druer og en halv yoghurt. Nesten alt har dog kommet opp igjen. Drikke klarer jeg å beholde hvis jeg tar en slurk hvert kvarter. Oi det er jo en stund uten mat. Hadde det vært mitt barn som hadde vært syk og ikke spist på 3 dager hadde jeg kontaktet legevakta. Hadde det vært meg hadde jeg ringt og hørt. Du trenger jo litt næring til lille frøet. Og til deg selv. Går du under kategorien hypermesis kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 1. januar 2022 #376 Del Skrevet 1. januar 2022 Kakaoen skrev (11 minutter siden): Oi det er jo en stund uten mat. Hadde det vært mitt barn som hadde vært syk og ikke spist på 3 dager hadde jeg kontaktet legevakta. Hadde det vært meg hadde jeg ringt og hørt. Du trenger jo litt næring til lille frøet. Og til deg selv. Går du under kategorien hypermesis kanskje? Aner ikke om jeg har hyperemesis… skal til legen på onsdag så skal nevne alt dette for henne da… tror jeg gir det til i morgen i hvertfall 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heiapådeia Skrevet 1. januar 2022 #377 Del Skrevet 1. januar 2022 tørkestativ skrev (Akkurat nå): Aner ikke om jeg har hyperemesis… skal til legen på onsdag så skal nevne alt dette for henne da… tror jeg gir det til i morgen i hvertfall 😊 Jeg hadde kontaktet lege før onsdag om det vedvarer. Er du dehydrert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 1. januar 2022 #378 Del Skrevet 1. januar 2022 heiapådeia skrev (26 minutter siden): Jeg hadde kontaktet lege før onsdag om det vedvarer. Er du dehydrert? Nei heldigvis ikke. Det er det som har holdt meg fra å ringe legevakten. Tenker væske er viktigst. Men så er det jo det; HVOR lenge er innafor å gå uten mat😅 barnet tar det den trenger fra meg har jeg forstått. Så det er jo meg det går ut over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 1. januar 2022 #379 Del Skrevet 1. januar 2022 Når har dere tenkt til å ha første time hos Jordmor? Husker ikke hva jeg gjorde sist, så er litt usikker på når jeg skal bestille.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heiapådeia Skrevet 1. januar 2022 #380 Del Skrevet 1. januar 2022 Kakaoen skrev (4 minutter siden): Når har dere tenkt til å ha første time hos Jordmor? Husker ikke hva jeg gjorde sist, så er litt usikker på når jeg skal bestille.. Jeg skal på andre time i midten av uke 11😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå