Gå til innhold

Yrno - prøver på første


Yrno

Anbefalte innlegg

Hei fra termin august 2022, døtrene våre skiller vel noen få dager om jeg husker riktig 🥰

Veldig kjedelig å ikke ha en syklus! Lurt å sjekke det ut :) 10 kg høres veldig mye ut.. Kan absolutt miste syklus av det også.

Vi hadde egentlig også tenkt å prøve på et vårbarn 2025, men nå ble det en spontan prøvestart i november😅 Ikke augustbarn igjen her, så enten uflaks (normalt) eller at ammingen påvirker, who knows. 

Lykke til videre!☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Så spennende at dere ønsker nr 2 nå da! Vi er ikke helt der enda for å si det sånn 🤣 Håper syklusen kommer i gang snart. Masse lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Beautyblender skrev (På 18.12.2023 den 8.36):

Hei fra termin august 2022, døtrene våre skiller vel noen få dager om jeg husker riktig 🥰

Veldig kjedelig å ikke ha en syklus! Lurt å sjekke det ut :) 10 kg høres veldig mye ut.. Kan absolutt miste syklus av det også.

Vi hadde egentlig også tenkt å prøve på et vårbarn 2025, men nå ble det en spontan prøvestart i november😅 Ikke augustbarn igjen her, så enten uflaks (normalt) eller at ammingen påvirker, who knows. 

Lykke til videre!☺️

Jaa, sant! 
 

Hvordan gikk det med prøvingen? 🤩

Angeleye skrev (På 12.1.2024 den 21.22):

Så spennende at dere ønsker nr 2 nå da! Vi er ikke helt der enda for å si det sånn 🤣 Håper syklusen kommer i gang snart. Masse lykke til ❤️

Hahaha! Skjønner deg veldig godt! Er noe med å komme seg ovenpå og kjenne på mestring av livet en stund også 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 17 måneder kom endelig syklusen tilbake i januar etter en periode med mindre nattamming 🙏

Vi kjørte på med en halvveis runde prøving i februar, men traff dårlig og gikk ikke. 

Syklusen har vært stabil på 28-30 dager siden den kom tilbake, noe som er en stor lettelse! 😄 Vi har bestemt oss for prøvestart fra juni, og nå prøver jeg å nyte disse to siste syklusen uten prøving 😊 Det står mye gøy på agendaen fremover med blant annet feiring av bursdag og kjærestetur en hel helg i mai. Mini har begynt å sove mye bedre på nettene og vi begynner å glede oss skikkelig til prøvestart! Hadde vi hatt råd til januarbarn hadde vi satt i gang med det samme 🤭

Denne syklusen har jeg brukt eggløsningstester for å bli kjent med kroppen igjen, og har lært mye! 
 

Ca 1 uke før EL stiger aksjelysten betraktelig. 3 dager ish før EL får jeg en «stram» følelse og har EL-smerter ca to dager før el-testene peaker. El-peaken er kun noen timer før testene synker igjen, og jeg kjenner det ganske tydelig når det er topp. Etterpå gjør det vondt i ca 1-2 døgn. Får også masse el-slim når testene peaker, noe som er nytt fra før jeg var gravid 🤷🏼‍♀️ Spennende tider i vente 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var visst ikke så mye vits i å kartlegge den syklusen gitt.. 🙈 Mannen sine soldater overlever betraktelig lengre i felt enn antatt, og lang historie kort er jeg gravid 🥰 Riktignok bare rundt 12dpo i dag, men testene er klink positive og mensen kom aldri 🤷🏼‍♀️ Fortsatt veldig tidlig, og fikk greit sjokk, men nå er vi veldig glade og håper det går veien 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...