Gå til innhold

Livet, lykken og skyer og sånt

Sky Diva

Anbefalte innlegg

Så fint at det gikk så bra på jobben da! Har på følelsen at du kommer til å få det bra der jeg! Men sikkert masse informasjon og nyheter nå i begynnelsen ja! Men sånn er det jo alltid når man begynner i ny jobb - kanskje derfor så mange velger å holde seg til det kjente istedenfor å ta sjangsen på noe nytt!?

Ha en toppers torsdag

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja i dag har det vært en veldig fin dag. Tredje dag på jobb, jeg begynner å komme litt mer inn i ting, og husker en del navn ;) og finner veien rundt om kring :)

Har funnet ut at en del av de andre på avdelingen hadde mye mindre relevant erfaring enn jeg faktisk har den gangen de var ny der, så DA begynte roen å sige på og jeg forstod at dette kommer jeg til å lære meg og klare like bra som dem! God følelse!

Det er deilig å være på jobb igjen, prate med folk og være i aktivitet. Trodde jeg skulle være helt tom for energi når jeg kom hjem om dagene iom jeg har vært syk og veldig lavt energinivå, men neida! :danse: Veldig bra altså!

Nå skal jeg ta en liten tur og treffe søster på hennes jobb, og kanskje hente sambo som jobber overtid i dag stakkars... :troest:

KG blir veldig nedprioritert for tiden for selv om jeg faktisk har litt mer overskudd når jeg kommer hjem enn jeg hadde trodd, så er det jo masse som skal gjøres, lage mat og klesvask og rydding og trening, og ja alt sånt... Og DA når alt sånt er unnagjort så er jeg PUMPA og vil bare se TV ;)

I kveld er det jakten på kjærligheten! :hjerte::hoppe:

:dagens-rose: går til Hannen, Charmina og Synseren!

Snart snart skal jeg få tid til å bruke litt tid i dagbøkene deres igjen! Savner det!

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært en fin helg :)

Lørdag var vi en laaang runde og såg på møbler og peiser (igjen...! Er ikke så lett dette her, vanskelig å bestemme seg og mange hensyn å ta.) Men tror kanskj evi har klart å bestemme oss for en fin peis til halve prisen av den første jeg falt pladask for ;)

:sjenert:

Vi fant en veldig kul tapet vi skal ha på den ene veggen i stuen. Bestemt oss for å rive ett gammelt skap og bygge inn en bokhylle med glassdører. Det kommer til å bli såååå fint! Kan nesten ikke vente til å begynne på det!

:hoppe:

Så har vi bestemt oss for en del møbler, og selv om vi ikke skal begynne før etter jul, så føler jeg at mange ting begynner å falle på plass. :-D

På kvelden var vi invitert på fest.

Sambo dro etter at vi hadde laget og fortært hjemmelaget pizza... nam nam! Men jeg var så trøtt at jeg ble hjemme og sovnet på sofaen noen timer. :sove:

Deilig! Hadde stuen full av te lys og dempet belysning. Var litt halvvåken innimellom, men fikk meg nok et par timer på øyet. I tolvtiden var jeg plutselig lys våken, så etter at jeg hadde dillet litt rundt i huset tok jeg bilen til byn og møtte kjæresten på et utested der. Pratet litt med folk (var mange venner av oss der) men han var igrunnen gått lei, så vi dro hjem ganske fort, og det syns jeg var like greit. Er alltid litt rart å være ute blandt masse fulle folk når man er helt edru selv. :overrasket:

Dessuten var det koselig å få kjæresten hjem... :kline:

;):hjerte:

Han har vært på tur på fjellet med noen kamerater i dag, jeg har vært hjemme og slappet av. har selvsagt satt her og planlagt oppussing og tegnet kjøkken og stue ;)

Men nå skal vi lage middag, og i kveld må jeg se ekstrem oppussing siden jeg såg det forrige søndag, men de bare viste begynnelsen av programmet da, og slutten kommer en uke etter!!! SÅÅÅ irriterende! :frustrert: Da blir jeg nødt å se det i kveld altså for å få med meg resultatet.

Må gå nå, kjæresten er begynt ute på kjøkkenet hører jeg.

:klem: Fortsatt god søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

heisann!! :) er endelig tilbake i dagboka di, måtte oppdatere meg noen sider her gitt ;) bra å se at du har det bra, og at det går fint i ny jobb!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å hei, og huff, nei jeg har ikke glemt dere! :sjenert: Men jeg er blitt såååå sjuk! Å jeg syns så synd på meg sjøl i går da jeg satt og ventet to timer på legevaken med sterke smerter i ryggen og masse feber... :grine:

Jeg har hatt det litt travelt med å komme inn i jobben og daglige rutiner med å stå opp tidlig og alt sånt, men når jeg har kommet hjem fra jobb denne uken har jeg fått så vondt i ryggen, at jeg har ikke klart å gjøre noenting... Og det var jo ikke så rart da for iom at legen min ikke ville gi meg noe medisiner da jeg var hos henne for et par uker siden med prøver fordi jeg mente jeg hadde urinvegsinfeksjon, mens hun syns hun fant så lite spor i urinen at hun ikke brø seg med å medisinere meg... og nå har jeg fått nyrebekkenbetennelse!

ARGH! Så irriterende! Bare vært på jobb i en uke så må jeg sykemeldes tvert...

I dag har jeg vært sengeliggende helt til nå, er første gang jeg har vært oppe lenger enn for å gå en kjapp tur på do.

Så vær så snill å ha meg unnskyldt damer :blomst: Jeg skal komme sterkere tilbake etterhvert!!!

Masse masse kos og :klem: tenker på dere selvsagt selv om jeg ikke har klart å karre meg til dataen på noen dager *må få meg trådløs snart!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å ja, så må jeg takke dere søte jentene som er trofaste besøkende i dagboken min selv når jeg er veldig lite tilstedeværende selv!

:dagens-rose:

seroxata, Charmina, Izaria, synseren, Lille Ballerina og Hannen dere er sjerner på himmelen min! Takk for at dere bryr dere og besøker meg og legger igjen små beskjeder til meg :) Blir så glad for det!

Og jeg lover at hvis jeg føler meg bedre i morgen og er mer feberfri så skal jeg besøke bøkene deres og endelig få oppdatert meg igjen!

MASSE STOR :klem:er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

:klem: Stakkars deg, da :troest:. Nyrebekkenbetennelse er ikke til og spøke med. Du burde helt klart hatt medisiner første gangen du oppsøkte lege, men det er lett og være etterpåklok.

Du får ta den tiden du trenger til og bli frisk. Ikke tenk på noen oppdateringer her inne før du føler deg opplagt til det. Det er faktisk enkelte ting som er viktigere enn KG ;). :kose:

God bedring :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til deg :klem: Er enig med Hannen, man skal ikke spøke med slikt. Ta livet med ro så godt som mulig, og la kroppen hvile. Det nytter ikke å gå på AB hvis ikke kroppen får hvile i tillegg. Tre gode råd: drikk mye, hold deg varm, og gå gå på do rett etter sengekos ;)

Stor god bedringsklem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...