Gå til innhold

Livet, lykken og skyer og sånt


Sky Diva

Anbefalte innlegg

Gjest Madeline
I går kveld fikk jeg med meg kjæresten i solariumet også... Vi har bestemt oss for at vi skal ta sol litt innimellom for å få litt farge. Jeg har allerede etter bare tre ganger med 15 minutter hver gang fått masse farge og skille! Deilig... det er bare det å ikke føle seg så grusomt blek... Har ingen planer om å bli skikkelig bole-solariums brune!  ;)

En føler seg litt mer vel når en er litt brun. Selv tør jeg ikke å ta solarium lenger men sverger heller til selvbruningskrem :kgblunk:.

men jeg ble litt stolt her isted, for jeg såg at jeg har steget i gradene og gått fra å være nybegynner til å bli "ganske godt kjent"... Ble litt stolt da  :rosasmil:

Bare vent, plutselig er du både avhengig og leieboer :ler:. Jeg kom hit i februar. I beynnelsen hadde jeg kun vanlig modem og var her bare en liten stund hver dag. Men da vi fikk bredbånd ble det verre. Da ble jeg hektet og var her mer enn jeg strengt tatt burde. Over 4000 innlegg sier vel sitt :roll:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest synseren

Vil også ønske deg lykke til på intervjuet. :tommelsmil: Vær deg selv, det er det vi kan best. Da gjør du sikkert godt inntrykk og får jobben. :kgblunk:

Endret av synseren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, må bare kjapt innom og takke for alle lykkeønskinger!

Sitter og lager album av bilder jeg har klippet ut av diverse filmer jeg har gjort.. straks ferdig nå, og skal legge meg om ikke altfor lenge!

Har vært hjelpeinstruktør på fallskjerm kurs i kveld. Det gikk helt fint så langt. 7 håpefulle og spente gutter hadde 4 timer med teori. Det blir 4 timer til i morgen og fredag, og så skal de i flyet lørdag! Gleder meg like mye som de! Alltid så gøy med folk som hopper for første gang, de er stort sett sånn i ekstase etterpå :hoho:

:smilorange:

Hentet kjæresten på vei hjem, han hadde vært på samling med jobben hele dagen, og spist god middag på et fint hotell, så han var lykkelig (er han nesten alltid uansett... men noen ganger blir det jo litt ekstra etter trivelig selskap, god mat og høveleg drikke til... ;) )

Pappa var innom med en seng vi skal ha på hybelen vi leier ut. Min gamle jente-rom seng... Nesten litt vemodig ;) men det var for at det skulle være større, mer behagelig seng til meg og sambo neste gang vi er på besøk :)

Må nesten gjøre meg ferdig nå og komme meg i seng.

God natt alle søte snille koselige jenter!

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

og jeg følger med for harde livet, jeg ;) kjempegøy!

heldig du er som hopper fallskjerm!! synes det virker helt utrolig gøy, men jeg hadde aldri turt å hoppe alene iallefall, jeg hadde fått hjerneteppe og glemt hva jeg skulle gjøre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JUBA JUBA, bobler i magen!

:briller2:

Vært på intervju i dag! Fikk veldig god følelse... var jo selvsagt veldig spent på hva de hadde å fortelle meg om jobben og folk der, og særlig arbeidstider... Fikk veldig fin kontakt med begge som intervjuet følte jeg, likte de begge veldig godt. De har drømme arb tider for meg! Følte som det er en mulighet til å få et gull-kinder-egg! Ønsker meg den veldig veldig. Får vite det i neste uke. Håper ikke jeg blir veldig lei meg hvis ikke jeg får den. Har bare lyst å tenke positive tanker men tør ikke helt.

To be continued...

:rosasmil:

Oj Oj Oj, nå er jeg bare litt nervøs fordi jeg ringte til avd leder, som ligger hjemme med influensa, håper hun blir fort frisk så de kan ringe henne om referanser... Men jeg tenkte, oki, jeg har jo gitt dem tre til på listen da, så jeg ringte en av de andre for å prate litt med han og si fra at de kanskje kom til å ringe han fra denne jobben, men han var ikke på jobb, og resepsjonsdama visste ikke hvorfor og når han var tilbake... HJELP! håper ikke han også er syk! Okei, tenkte jeg alt ordner seg, og ringte nr tre på lista... HAN ER PÅ FERIE! KOMMER IKKE HJEM FØR NESTE UKE! HJELP!

:sjokkbla::sjokkbla:

Kjente jeg fikk litt frysninger da ja. Men jeg vet jo at jeg har i det minste EN, hvis ikke han også er blitt syk siden i går... Han pratet jeg jo med i går da han hjalp med å legge filmene inn på macen, tror forresten det ble veldig bra, jeg hadde klart å hente ut bilder fra filmene, og åpnet alle, så de lå klare på maskinen, som stod i dvale-modus, slik at alt var klart til å vise dem... ikke noe søl med tid og knoting med ting man ikke får til der og da... Så det virket som de likte det de såg...

KRYSSER ALLE FINGRE OG TÆR OG ALT SOM ER!!!

Men jeg kjæresten mente det var urettferdig om jeg krysset bena i en uke også... ;):ler:

Ellers, takk for hilsen seroxata, jeg var inne i dagboken din og kikket, må sitte meg ned en dag jeg har mye tid å kikke innom alle sammen som er så koselige og følger med i boka mi. Må rett og slett ta å bruke litt tid i dagbøkene deres, og lese. Men en del av dere har side opp og side ned, kan ikke lese alt! ;) Men skal bruke litt tid på å bli kjent med dere... ;) Gleder meg til det!

Skal bli i neste uke når jeg er ferdig med fallskjerm kurset og har vært en bank-runde. (vi må søke lån... skal betale leiligheten vår snart. Det er svigerfar som eier den nå, men snart blir den VÅR. Det blir bra!)

:sjenert:

Jeg er så spennt på den jobben! Er veldig utålmodig person jeg da, så jeg har lyst å vite det NÅ!

Noen som vil være med og krysse fingre?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Så flott at det gikk bra på intervjuet :tommel:. Jeg skal krysse alt jeg kan for at du skal få jobben. Det blir spennende neste uke. Vet du hvor mange som var kalt inn til intervju for den jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott!! Det er så godt å ha en god følelse i magen etter et intervju! :klem: Håper virkelig du får jobben :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt alle sammen, kom nettop hjem fra nok en kveld med kurs, nå er jeg stup trøtt...

:sove:

Skal zzzzzove nå!

:kose:

:hjerte::hjerte: Nattaklem :hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madeline

Nå er det freddan og helga begynner :hoppe:. I morgen er det endelig tid til å ligge litt lenger om morgenen. Ha en flott helg Sky Diva :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD HELG til alle dere søte jentene!

Har vært i byen en tur i dag og truffet en venninne, gått på kafe og kost oss...

Skal på siste kursdag i kveld med de nye hopperene, i morgen tidlig drar vi bort for å hoppe hele helgen. Jeg skal sitta på med flyet, og "hoppe inn" som vi kaller det -det vil si at isteden for å lande med flyet der vi skal sånn som andre folk gjør, så hopper vi ut av flyet når vi er over der vi skal og lander i skjermene våre, så kommer piloten etter med flyet ;)

Blir nok en bra helg. Kjæresten skal kjøre dit.

Nå skal jeg se litt TV og slappe av på sofaen.

Stikker innom lit senere i kveld jeg!

Klem til alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker forresten alle KG jenter en fantastisk deilig høst!

Var på IKEA i går og handla mengder av stearinlys... Så her skal det bli både lys og varme i høst!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...