Gå til innhold

Livet, lykken og skyer og sånt

Sky Diva

Anbefalte innlegg

Gjest Madeline

Stearinlys gir så koselig stemning. Levende lys, mannen min, fyr i ovnen, god mat og drikke og ikke minst ungene i seng, det er koselig det *drømme*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest synseren

Stearinlys er vel et must på høst og vinterkvelder. Sitte med en varm kakao og tenne stearinlys er koselig det, spesielt hvis det er surt og kaldt ute. Vi er storforbrukere av stearinlys og telys vi også.

Det finnes et lysstøperi i nærheten, der er vi innom innimellom å kjøper lys til hele sesongen.

Ha en minnerik aften!!

Endret av synseren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, jeg har hatt det så travelt de siste dagene...

Men nå må jeg bare skrike det ut:

JEG BLE TILBUDT JOBBEN!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Har betenkningstid til i morgen, da skal jeg ordne alt det praktiske og prate med den andre jobben og få permisjon innvilget og alt sånt.... OJ OJ OJ, jeg er ikke helt nedpå bakken med bena enda, føler meg helt svimmel (det er sånn ca en halv time siden de ringte).

Vet jeg ikke har vært innom her mye i det siste, var borte lørdag og søndag, og har vært så travle dager etter det, men nå må jeg stikke igjen, for jeg er altså helt svimmel og kvalm om hverandre av lykke.

Må visst prøve å lande litt og puste normalt og tenke klart....

:hjerte: :icon_razz: :danse: :icon_razz: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker og bukker! :bukke:

Åh, jeg er så utrolig letta og kjempeglad!

Blir spennende hva som skjer fremover, men jeg har BARE positive tanker og følelser i forhold til det nye livet som snart begynner.

Det er veldig spennende!

:perebrus::perebrus::perebrus::smoke::wow::vinke::sminkedokke::briller2::smilyblomst::smilyblomst::smilyblomst::perebrus::perebrus::perebrus:

JEG HAR LITT FEST HER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte gå meg en lang tur med kjæresten da han kom hjem, få ting litt på avstand og roe ned. Så laget vi ovnsbakt kylling og potet og nammmenamm! Deilig festmiddag!

:gratulerer::perebrus::klovn:

Forresten, har hatt noen utrolig bra dager i det siste!

Helgen var helt fantastisk med nydelig vær og fallskjermhopping to dager til endes. De nye elevene varr veldig tøffe og flinke og fikk gjort mange hopp og kom langt i progresjonen sin! Det er så gøy å dele deres glede!

Vi jobbet som bare det for at de skulle få hoppet så mye de ville hele helgen. Det ble totalt gjennomført 148 fallskjermhopp i løpet av to dager, fra et fly som tar 4 hoppere i slengen, det er en VELDIG vellykket helg!

Lørdags kveld hadde vi stort bål og høy steming. hele halgen var en suksess fra ende til annen, det er lenge siden jeg har kost meg så masse.

Søndags kveld avsluttet vi helgen helt kongelig med et hopp tre jenter sammen i solnedgangen. Kjæresten min som er kameramann filmet oss. Det var helt nyyyydelig! På ene siden av himmelen var en rød rød sol på veg ned bak fjella og på motsatt side en diger lilla måne! WOW. Euforisk lykke!

I går fikk vi oss også ett hopp på ettermiddagen som var veldig vellykket. Herlig.

Jeg føler jeg har svevd på rosa skyer i dagesvis nå. Deilg!

:rosaengel:

Må snart finne veien til sengen!

God natt alle skjønne jenter! Takk for hjelpen med kryssede fingre og tær, er helt sikker på at det hjalp!

Nattaklem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag, eller nå er det blitt i går (...) så tok jeg hele hus rengjøringen... Har fått så utrolig mye energi de siste dagene! deilig, tilbake til sånn jeg var før ;)

Vasket ferdig ALT av klesvask, vasket badet og kjøkken grundig, støvsugde og ryddet, deilig...

Da hun ringte fra den jobben ble jeg så stressa og glad og oppglødd at jeg bare måtte støvsuge litt mer ;) He he, snakk om støv på hjernen jeg hadde i dag da...

Nå skal jeg gå og køye

Kjæresten har sovet som en prins

:hjerter_rundt: på sofaen i timesvis allerede. Å han er så søt der han ligger. :kline: Vondt å måtte vekke han for å sende han i sengen..

:klem: alle søte jenter -håper dere sover som de prinsessene dere er alle sammen!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline

Det virker som alt går på skinner for deg nå. Det er bra :tommel:. Håpe det holder seg sånn. Det virker som du har masse energi og overskudd også. Kunne du sent over litt av det til meg tror du :sjenert:?

Ha en flott dag :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD MORGEN!

Det er en skikkelig deilig morgen i dag, til tross for at jeg kjenner godt at jeg drakk de fire glassene med rødvin i går ;) Hvor er det blitt av den tiden da man aldri ville merket noen glass vin på kroppen neste dag...? Måtte jo feire litt i går da vet dere.

Det virker som alt går på skinner for deg nå. Det er bra :tommel:. Håpe det holder seg sånn. Det virker som du har masse energi og overskudd også. Kunne du sent over litt av det til meg tror du :sjenert:?

Ha en flott dag :klem:.

Takk, Hannen! Ha en flott dag du også!

Jeg håper også at det holder seg sånn, nå må jeg nok benytte meg av denne oppturen til å komme igang skikkelig med faste treningsrutiner.

Det vil nok være beste medisin for å holde energinivået oppe.

Men da jeg ble invitert på intervjuet og det ble helt reelt at jeg hadde en mulighet til å få en ny, utfordrende, kreativ og spennende jobb så var det akkurat som om noen tok lokket av en trykkoker... Alt stress rant ut av meg, og jeg ble gladere og gladere for hver dag som gikk :rosasmil:

Skal gjøre mitt beste for å dele ut litt energi og overskudd til de som måtte trenge det, men jeg må beholde litt i et lite overskuddslager også ;)

Det som er så flott med den nye jobben er at jeg nå får faste rutiner mens jeg før har jobbet skift. Før har jeg aldri kunnet gå på noen kurs som holdes ukentlig eller trene med noe lag eller foreksempel gå på aktviteter som dansing eller kampsport eller hva som helst som har faste dager og tider, for arbeidstiden min var så variabel, og det ville vært veldig ofte at jeg ikke kunne gå pga kveldsarbeid... Jeg har også jobbet annenhver helg, så det var ikke så lett å få med seg sånne typiske helgeaktiviteter.

Jeg må bare si at jeg gleder meg helt vanvittig til å starte i ny jobb!

Det kommer til å bli et helt nytt liv for meg.

:hoppe:

Nå skal jeg ta ned resten av klesvasken fra i går :husarbeid: og gå og :dusje: så jeg kan komme igang med dagen, har jo tusen ting å orden da i dag!

WEEEEEEEEEE! Hurra! Er så spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest synseren

Det er kjekt når en merker at energien tar seg opp igjen etter en vond periode. Nyt det!! :klappe:

Endret av synseren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Fant ut at det var så lenge siden jeg hadde vært innom dagboka di... :sjenert:

GRATULERER MED JOBBEN!! Så spennende! Tenker du er fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...