Gå til innhold

Livet, lykken og skyer og sånt

Sky Diva

Anbefalte innlegg

Hei LinKri!

:dagens-rose:

Koselig at du stikker innom! :vinke::smilyblomst: Skal prøve tipset ditt nå og se om det virker. :rosasmil:

:klem:

HA EN SUPER FIN KVELD ALLE; JEG KOMMER INNOM IGJEN I MORGEN. SKAL KOSE MEG PÅ SOFAEN MED KJÆRESTEN OG 71 GRADER NORD NÅ!

:kline:

:kose:

Og etterpå kommer de sjarmerende Tufte gutta. HEIA HEIA!

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JIPPI

[SIZE=7]Jeg fikk det til! Nå ble jeg glad!

Takk LinKri!

:dagens-rose:

Hi hi, måtte leke meg litt nå... Men Nå, over til sofaen og verdens beste armkrok :kgblunk: :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :Gjesp:

Nettop stått opp, så jeg er litt trøtt ennå... Nok en dag med storm ute, men blå himmel og 18 grader allerede Været er blitt litt merkelig... Men det er uansett deilig at det ikke regner!

:hoppe:

Så koselig at dere koste dere igår. Dagen derpå følelsen er ikke så deilig nei. Vi koste oss litt for lenge med pcen i natt og det føles nesten som dagen derpå  :ler:

Free flying så for spennende ut for meg iallefall. Skjønner ikke at de tør.

Driver du på med det?

Her er det skikkelig grått og trist så vi får kose oss inne. Har lånt filmen Hitch av en kollega av samboeren, så jeg tenkte å ta på kosedressen og kose meg med den!!

Kos dere hos svigermor i dag da!! :rosasmil:

Det gikk plutselig opp for meg at jeg ikke hadde svart synseren på hilsenen jeg fikk for noen dager siden...

:flau:

Nei, jeg driver ikke akkurat med free-flying, men jeg hopper fallskjerm ja.

Jeg hopper ut av fly og prøver å lære meg å "fly kroppen min" (klare å bevege kroppen dit jeg vil, som ikke er veldig lett, bitte små bevegelser kan gjøre store utslag) på lufttrykket.

:overrasket:

Når du kommer ut av flyet treffer du nemlig et voldsomt luftrykk som gjør at det ikke helt føles som å falle, men mer som om du ligger oppå en enormt sterk luftstrøm og balanserer på magen... hmmm, vanskelig å forklare...

Folk som har kjørt veldig fort på motorsykkel eller stikker hodet ut av bilvindu i stor fart kan kanskje kjenne litt av følelsen... :sjokkert:

Jeg har hopet i et par år nå, og er egentlig veldig fersk og miiiiiilevis fra det som "skywalkers" -det freefly laget holder på med.

Men det er veldig veldig gøy på mitt nivå også! :danse:

Både frittfall, enten man hopper alene eller sammen med andre og prøver å lage formasjoner eller gjøre enkle free-fly triks sammen. Men også det å fly skjermen sin når man har åpnet den og skal inn og lande.

Okei, tror det var mer enn lang nok forklaring ;) Jeg blir så engasjert når jeg snakker om det, fordi det er så utrolig gøy!

:smilbla:

Ja, Synseren vi koste oss kjempemasse hos svigermor! Hun er så utrolig fin å prate med om sånn jeg har det for tiden også... Jeg stortrives hos de. Og masse masse god mat fikk vi!

Var filmen du skulle se bra? (Hitch?) Håper uansett du koste deg og hadde en super helg!

Og Kjempekoselig :hoppe: at du stikker innom og du er hjertelig velkommen til å følge med seroxata!! :danse:

Blir så glad for alle som legger igjen en hilsen i dagboken min!

Nå skal jeg straks lage meg frokost.

I går ble jeg ferdig med ALL klesvasken! Deilig! Så i dag skal jeg lage en ny portfolio med de bildene jeg var innom jobben i går og hentet...

I ettermiddag skal vi på bursdagsfeiring til Bestemora til Kjæresten min. Har aldri truffet henne før, hun bor på et eldre hjem ikke så langt fra oss, men hun er visst helt dement og husker ikke så mye lenger... Men det blir sikkert kjempekoselig uansett.... Sikker på at hun setter masse pris på å få besøk og avveksling i hverdagen.

Alltid kjekt å treffe familien hans også syns jeg. Se hvor han kommer fra liksom ;)

Men nå er jeg sulten! MAAAAT!

:hjerte::hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

:vinke: Her var det en ny dagbok jeg ikke hadde sett før. Koselig var det her også så jeg vil gjerne følge med her inne :).

Du er jammen tøff som hopper i fallskjerm. Jeg har høydeskrekk og blir helt skjelven bare jeg står i toppen av en stige. Å hoppe ut fra et fly er for meg helt utenkelig.

Lykke til med bursdagen i ettermiddag. Håper det blir koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Fallskjerm-hopping høres så utrolig gøy ut!! Har så lyst til å prøve, kommer sikkert til å få et skikkelig adrenalinkick :)

Ha en fin dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Hvordan gjør man for å få to sitater inn i samme innlegg?

Og hvordan kan jeg få lagt link til dagboken min som en del av signaturen min?

Noen som vet og kan hjelpe meg...?

:sjenert:

Såååå koselig med alle nye "ansikt" her inne! Hei Hannen!

Vi har vel alle våre utfordringer i livet og hverdagen. Noen av dem griper vi og syns er morsomme og lærerike, andre står vi over....

Jeg er foreksempel ganske redd for vann ;) og liker ikke å svømme langt fra land.. Syns det er best å vite at jeg kan sette beina ned på bunnen når jeg vil, eller kunne strekke en arm inn og nå bryggen eller berget eller hvor jeg nå måtte bade fra... Var ikke så veldig redd for vann før, men en tur på rafting i Zimbabwe ble litt for skremmende for meg, og det har satt seg godt fast i ryggmargen :tristbla:

Så det jeg mener er... det er så utrolig bra at folk har forskjellige interesser!

Men har du lyst å prøve det LinKri så syns jeg absolutt du skal kaste deg ut i det! Lover deg opplevelse® for livet!!!! Du kan jo enten ta et tandemhopp eller begynne rett på kurs som jeg gjorde.. bestemte meg for at det var dumt å betale så mye for et tandemhopp, når jeg for bare litt mer liksom kunne få gjøre det helt selv!

Angrer ikke på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Du er jammen modig som hopper i falskjerm.

Hitch anbefaler jeg på det sterkeste, romantisk komedie med Will Smith i hovedrollen. Han er datingekspert og det skaper mange forviklinger.

Men du som hopper i fallskjerm liker kanskje bedre action filmer? :ler:

Her er det også utrolig vær til å være Oktober, men det kommer ikke til å vare, allerede til helgen blir det kjøligere.

Ha en fin dag Sky Diva!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi, Synseren, nei jeg er ikke så veldig spesielt glad i Action filmer...

Jeg liker det meste, men har jo jobbet med kunst og kultur i mange år, så noen ganger er jeg vel litt "snobbete" på det med valg av film og sånn... men elsker romantiske komedier, veldig glad i britisk film, men også fransk og spansk og ... utrolig mye forskjellig! Den siste filmen jeg såg på kino var Charlie og Sjokolade fabrikken. Den var så utrolig bra! Og så er Jonny Depp min filmskuespiller helt nummer EN! Nam nam!

Jeg er helt vanlig (? -er noen helt vanlige egentlig?) Jeg bare liker å hoppe fallskjerm :)

Ellers har jeg en forkjerlighet for jazz og stearinlys foreksempel...! Deilig tid nå med andre ord... brenner stearin nok for halve den norske befolkning jeg for tiden.

Nå skal jeg gå og dusje :dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk for innlegg i dagboken min :klem: Innnom med en hilsen tilbake, og som fast leser i boka di ;) And, I love jazz and J. Depp too :hjerte: Ha en flott dag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
Hei!

Hvordan gjør man for å få to sitater inn i samme innlegg?

Og hvordan kan jeg få lagt link til dagboken min som en del av signaturen min?

Noen som vet og kan hjelpe meg...?

For å få to sitater eller flere trykker du på "siter+" knappen som er under alle de innleggene du vil sitere fra. Trykk så på "skriv svar". Da vil sitatene stå i den svarboksen du får opp.

Dagboklink er også enkelt. Gå inn i kontrollpanelet ditt. Trykk på "endre signatur" som står i menyen. Da får du opp en rute. Sett markøren der du vil ha dagbok linken din. Trykk så på den knappen det står "http://" på. Lim inn linken til dagboken din som er denne: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=152608 Trykk på Ok. Skriv så inn det du vil skal stå i linken din og trykk på ok. Trykk så på oppdater signatur og vips, du har link til dagboken din i signaturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
Den siste filmen jeg såg på kino var Charlie og Sjokolade fabrikken. Den var så utrolig bra! Og så er Jonny Depp min filmskuespiller helt nummer EN! Nam nam!

Charlie og sjokoladefabrikken var en skikkelig bra film, ja. Jeg var på kino sammen med ungene mine og jeg koste meg. Men jeg er nok ikke like begeistret for Jonny Depp som deg selv om han var perfekt som Willy Wonka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei Lille Ballerina :danse:

Og takk Hannen, jeg fikk det til :)

Har sittet og prøvd forskjellige ting i kveld mens sambo har sett CSI. Gøy, men endte med en enkel link.

Var koselig med bursdagfeiring i dag. Verdens-beste kake... Nam.

Jeg Syns Jonny Depp er helt strålende skuespiller, OG pen ;) Men det er bra folk har forskjellig smak! Da er det littbredere marked for folk som foreksempel lager film...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen må jeg gjøre meg klar til intervjuet. Er ikke ferdig med portfolio ennå. Har en tendens til å utsette. Gjøre andre ting som foreksempel sitte på PC med KG.

:kghjerte:

Jeg skal innom en jeg har jobbet for i morgen som skal hjelpe meg og legge ting inn på Mac'en min så jeg kan ta den med på intervjuet og bruke den som en del av portfolio... Han mente det ville se proft ut. Så da stoler jeg på han. Han vet mye mer om sånt enn meg ;)

Kanskje jeg får tid til å trene noe også...?

I morgen kveld skal jeg være hjelpeinstruktør på fallskjerm kurs. Treffe nye hoppere, blir kjekt. Stakkars, de er sikkert kjempe spent :overrasket: og kanskje litt redde... :sjokkbla: Men det går fint. Derfor vi er der. For å være snille med de og hjelpe de og takle nervene

Nå skal jeg logge av og bruke resten av kvelden på min aller aller kjæreste! :hjerter_rundt:

Han skal senere på jobb enn normalt i morgen, så jeg tror det kan bli en kooooselig morgen! :kline:

;) ?? :humpe: ?? ;)

:hjerte: :hjerte: :hjerte::hjerte::hjerte:

Endret av Sky Diva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

:ler: skjønner hva det er du planlegger i kveld, ja! Kos deg!

Så utrolig gøy det virker å hoppe i fallskjerm. Vet jeg nå høres litt kjepphøy ut, men skulle gjerne ha gjort det en gang i livet! Jeg har fløyet i helikopter da! :sjarmor: Morro det også...men ikke like morro tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mnmmm, det var sååå koselig å ha pus hjemme i sengen lengre enn vanlig! :hjerter_rundt: Han drar alltdid så tidlig, og jeg er så definnitivt B-menneske, at jeg er ikke ordentlig våken før lenge etter han har dratt. :kline:

Hvorfor blir man plutselig B-menneske? Da jeg var yngre var jeg A med store bokstaver! Var oppe før hanen gol, og hvsi noen vekket meg slo jeg øynene opp og var lys våken og strålende fornøyd med livet....! Jeg ønsker meg tilbake dit, for når jeg klarer å komme igang tidlig og ha god tid om morgenen så er det så deilig!

Vel, nå kommer jeg jo aldri igang med noe uansett hvor tidlig jeg er oppe, er j oblitt helt hekta på KG, og når jeg har stått opp bruker jeg masse tid her inne. :blunke:

:rosaengel:

(Jeg ønsker meg rosa blinke-smily...! Nå måtte jeg heller bruke en rosa engel...)

Men NÅ skal jeg gå og lage frokost, og så :dusje: for jeg må snart dra til han som skal legge inn filmene jeg har vært med å jobbe på på Mac'en min slik at jeg i følge han kan vise de frem enkelt og proft og imponerende (?) på intervjuet i morgen.

Har begynt å grue meg litt til det intervjuet nå, selv om jeg sier til meg selv hele tiden at det bare er til å være meg selv, og at det ikke er verdens undergang om jeg ikke får jobben.. da får jeg sikkert en annen prøver jeg å si... Men så blir jeg litt nervøs nå allikevel. Men det er vel helt normalt...

Jeg må bare prøve å være helt meg selv...

:transe:

Og forhåpentligvis liker de det!

:kose: ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: skjønner hva det er du planlegger i kveld, ja! Kos deg!

Så utrolig gøy det virker å hoppe i fallskjerm. Vet jeg nå høres litt kjepphøy ut, men skulle gjerne ha gjort det en gang i livet! Jeg har fløyet i helikopter da! :sjarmor: Morro det også...men ikke like morro tror jeg..

Nei jeg syns ikke du høres kjepphøy ut i det hele tatt! Det er en fantastisk opplevelse, og sånn tenkte jeg også før, at jeg skulle gjerne ha gjort det en gang... Kanskje du får muligheten en gang! I så fall er det absolutt og anbefale. Det er kjempe gøy å fly helikopter, men enda gøyere å hoppe fra de ;) !

Øj, så mange skrivefeil jeg har! :fy_fy: (leste gjennom det forrige innlegget etter at jeg hadde postet det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld fikk jeg med meg kjæresten i solariumet også... Vi har bestemt oss for at vi skal ta sol litt innimellom for å få litt farge. Jeg har allerede etter bare tre ganger med 15 minutter hver gang fått masse farge og skille! Deilig... det er bare det å ikke føle seg så grusomt blek... Har ingen planer om å bli skikkelig bole-solariums brune! ;)

Og så har jeg fått så veldig dilla på ristede pinjekjerner! Nam! Jeg bruker det til nesten halvparten av alt jeg lager.... pasta og wok og smørbrød og ja nesten hva som helst! Om man spiser vegetarmat foreksempel, så passer det veldig godt! Noen andre som har gode forslag til ting man kan bruke pinjekjerner til...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh, ja jeg må innrømme at jeg sitter her ennå, men har vært og spist nå i det minste da, og nå SKAL jeg gå og dusje...

men jeg ble litt stolt her isted, for jeg såg at jeg har steget i gradene og gått fra å være nybegynner til å bli "ganske godt kjent"... Ble litt stolt da :rosasmil:

Og NÅ går jeg...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...