Gå til innhold

Maskorama 2021


Bringebær

Anbefalte innlegg

Jeg syntes hintene var vanskelige nok, det bare er lett å kjenne igjen stemmen til artister som man hører mye. Jeg klarte ikke gjette riktig på noen utenom de tre i finalen. Hadde ikke hørt de  andre synge før, utenom Margaret Berger for mange år siden, så da gikk jeg kun etter hint og ble villedet

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mollert skrev (3 minutter siden):

Haha dessverre ikke til meg! Men dette har jeg tenkt på i flere uker nå, det ville vært sykt kult, og veeldig kult for mannen i gata som får være med på noe sånt

Det er på tide. De siste fem årene har det blitt laget masse reality game show med kjendiser, og ikke vanlige folk, slik som før i tiden. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonMrX skrev (1 minutt siden):

Det er på tide. De siste fem årene har det blitt laget masse reality game show med kjendiser, og ikke vanlige folk, slik som før i tiden. 

Æh, det er og har vært nok realityserier med en gjeng bartendere, resepsjonister og partyfolk. Synes jeg da…

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Æh, det er og har vært nok realityserier med en gjeng bartendere, resepsjonister og partyfolk. Synes jeg da…

Få Villa Medusa tilbake 😂😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (2 minutter siden):

Æh, det er og har vært nok realityserier med en gjeng bartendere, resepsjonister og partyfolk. Synes jeg da…

Jeg savner å ha vanlige folk i game show og ikke "komikere/skuespillere" for det er ganske mange av dem

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonMrX skrev (1 minutt siden):

Jeg savner å ha vanlige folk i game show og ikke "komikere/skuespillere" for det er ganske mange av dem

Det skjønner jeg.

Problemet er at det er mest folk med ekstremt behov for kjendisstatus som melder seg på sånn nå om dagen og jeg vil heller se en ordentlig kjendis enn enda en «jeg håper jeg blir kjendis hvis jeg har sex på tv» person.

Men hadde vært gøy med et sånn gammeldags show med kunnskaps baserte spørsmål og vanlige folk som er ekspert på noe :) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Det skjønner jeg.

Problemet er at det er mest folk med ekstremt behov for kjendisstatus som melder seg på sånn nå om dagen og jeg vil heller se en ordentlig kjendis enn enda en «jeg håper jeg blir kjendis hvis jeg har sex på tv» person.

Men hadde vært gøy med et sånn gammeldags show med kunnskaps baserte spørsmål og vanlige folk som er ekspert på noe :) 

Jeg mener ikke PH eller BB eller "sosiale spill" Jeg mener quiz og gjette sjanse spill og acapella synging. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonMrX skrev (1 minutt siden):

Jeg mener ikke PH eller BB eller "sosiale spill" Jeg mener quiz og gjette sjanse spill og acapella synging. 

Ja da er vi enige 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordsmed skrev (16 minutter siden):

Jeg fikk 7/8, men utelukkende fordi jeg har lest her inne og stolt på dere. Uten hjelp ville jeg antageligvis klart 0/8.

Så hvis dere synes det ble for lett i år anbefaler jeg dere å holde dere helt unna tilsvarende tråd i 2022. 😊

Enig i dette :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel Ingeborg hørte jeg fra første livesending, og vært skråsikker hele veien. 

Gjetta også rett på Victor og Didrik, så var gøy å iværtfall ha gjettet riktig på noen i år.

Hadde rett på Havfruen og Nissen og, så relativt fornøyd med mine gjett.

Men sesongens største frustrasjon for min del var Nøkken, for der ble jeg rundlurt. Så nå gleder jeg meg masse til å bli villedet og rundlurt neste sesong også :) 

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaffekanne skrev (13 minutter siden):

Ble så imponert over Victor idag. Den Queensangen sang han kjempe bra.

Enig! Jeg ville at han skulle vinne pga den fremragende jobben han har gjort 😊

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

delias skrev (17 minutter siden):

Jeg håper NRK tar til lærdom av de to første sesongene og derfor gjør hintene i tredje sesong noe vanskeligere! 

Det er vel ikke først og fremst hintene som avslører deltakerne, men stemmen, så kanskje de heller må jobbe med å grave frem noen kjendiser som ikke er sangere og som synger bra eller helt greit, sånn at stemmen ikke er så lett å kjenne igjen. Eventuelt sangere som er flinke til å gjøre til stemmen sin. Syns det var veldig dumt at Margaret Berger sluttet å gjøre til stemmen sin fordi ingen skjønte at det var henne i starten, det hadde jo vært fantastisk om hun hadde fortsatt sånn og folk hadde blitt sjokkert da hun tok av maska.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste år ser vi kanskje Ole Gunnar Solskjær inne i en Rød Djevel? Blir spennende å neste års cast 😉

Endret av PinarelloSaCalobra
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg orker ikke folk som ikke kan synge i det hele tatt, så sånn sett har jeg ikke hatt noe imot at det var flere artister 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykketrollet82 skrev (3 minutter siden):

Blant komikere, skuespillere og dubbere er det jo mange som kan synge bra og gjøre om stemmen. Det kunne vært gøy

Enig 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er rart med alle som syter over at det ble for lett. Selvfølgelig, når hundrevis av mennesker samler seg på diverse nettfora for å diskutere og analysere så vil man etterhvert finne ut av ganske mye. Vil man ikke få servert løsningen på et sølvfat, ligg unna slike fora! Slutt å syt i hvertfall når det viser seg at man har rett. Herregud. 🙈🙈

Og det er da overhodet ikke sant at alle visste hvem de tre var etter første episode, det tok flere episoder, og spesielt Snømonsteret har det vært mye usikkerhet rundt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...