Gå til innhold

Maskorama 2021


Bringebær

Anbefalte innlegg

Sally-Go-Round skrev (Akkurat nå):

Hentet fra Marius Sæther Flå sin Insta. 

DCB7BB39-DF7E-4891-BC9B-56A15EA7E064.png

😂 Er det noen i Norge (etnisk norske) som IKKE er 1/8 svensk?! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mollert skrev (1 minutt siden):

Noen skrev at det ser ut som Marion sliter med å foreslå disse koko forslagene på hvem det kan være. Og jeg ser det samme tydelig i kveld. Hvorfor får hun ikke si «jeg hører publikum er enig med Thomas om at dette er Victor, jeg ser hintene peker i den retningen, så jeg sier også Victor»?. Hvorfor MÅ hun sitte å vri seg av skam over å foreslå noe langt utpå vidda bare fordi? 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ Blir for dumt og kleint

Det er jo for å villede oss. Hele sesongen har de jo gjettet ulikt og unna det publikum tror for å gjøre det «vanskligere» for oss. De får nok mye mer beskjed om hva de skal gjette enn hva vi tror

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaimatadi skrev (1 minutt siden):

😂 Er det noen i Norge (etnisk norske) som IKKE er 1/8 svensk?! 

Haha, godt poeng 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (Akkurat nå):

Det er jo for å villede oss. Hele sesongen har de jo gjettet ulikt og unna det publikum tror for å gjøre det «vanskligere» for oss. De får nok mye mer beskjed om hva de skal gjette enn hva vi tror

Jeg skjønner det, men de skal jo være med oss, med publikum. Da er det rart å få beskjed om hva de skal si og ikke. Skjønner at ikke alle tre kan reise seg første sending og rope riktig navn. Men når hele Norge er enig om en person, kan de også få lov til å være det nest siste og siste sending. Synes jeg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler nesten for å si "takk for laget, folkens!" Det har vært SÅ gøy å gjette/spekulere med dere i uke etter uke!! :Nikke: :klem: :hjerter_rundt:

Endret av Tradegy
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (1 minutt siden):

Føler nesten for å si "takk for laget, folkens!" Det har vært så gøy å gjette/spekulere med dere i uke etter uke!! :Nikke: :klem: :hjerter_rundt:

Ligemåde🙌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mynona skrev (Akkurat nå):

Æsj, da fikk jeg min første feil. Tippet ikke Victor på pur F :ler: 

Oj tippet du Arve Juritzen? 👍

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...