Gå til innhold

Maskorama 2021


Bringebær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jobbermedbarn skrev (6 minutter siden):

Hvor mange har 7/8 i år? Det tror jeg er maaaange🙈 Litt kjedelig ja…

Har 6/8, men burde byttet bort Didrik og Emil til kun Didrik. Da hadde jeg hatt 7/8. Var litt enkelt i år, enig. Men de var jo råbra i år 😎😎😎

Endret av PinarelloSaCalobra
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonMrX skrev (3 minutter siden):

Kan jeg få være med neste år? Jeg liker å synge^^

Det hadde vært gøy om det var med en ukjent, så hadde hintene vært rettet mot det ukjente og allmennheten. Da hadde det blitt en joker med hvem som er ikke-kjendisen

Endret av Mollert
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært interessant å høre litt tanker fra de som hardnakket har hevdet at minst én av personene ikke var Didrik, Ingeborg og Victor.

Hva tenker dere om egen påståelighet nå?😉

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollert skrev (2 minutter siden):

Det hadde vært gøy om det var med en ukjent, så hadde hintene vært rettet mot det ukjente og allmennheten. Da hadde det blitt en joker med hvem som er ikke-kjendisen

Det virker på en måte genialt. Hvor melder jeg meg? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 7/8, men utelukkende fordi jeg har lest her inne og stolt på dere. Uten hjelp ville jeg antageligvis klart 0/8.

Så hvis dere synes det ble for lett i år anbefaler jeg dere å holde dere helt unna tilsvarende tråd i 2022. 😊

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonMrX skrev (Akkurat nå):

Det virker på en måte genialt. Hvor melder jeg meg? :P

Haha dessverre ikke til meg! Men dette har jeg tenkt på i flere uker nå, det ville vært sykt kult, og veeldig kult for mannen i gata som får være med på noe sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

delias skrev (Akkurat nå):

Jeg håper NRK tar til lærdom av de to første sesongene og derfor gjør hintene i tredje sesong noe vanskeligere! 

Jeg synes mange av hintene er ganske vanskelige, men det er veldig lett å kjenne igjen etablerte artister på stemmen! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Je je.

Victor er bare helt skjønn og et supert forbilde. Han har virkelig forbedret seg som sanger gjennom hele sesongen. Utrolig tøft gjort!

Hintene til Didrik var altfor tydelige i første episode, det er mye morsommere når man faktisk er forvirra noen episoder. Men man må jo ha med noen dyktige sangere og.

Neste år må de få med et par kjendiser som ingen vet kan synge, eller som kan trene seg opp. 

Silje ser vanvittig bra ut og har gjort en super jobb i høst.

Gøy at det blir ny runde neste år!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flere enn meg som har gått lei av all bablingen og synsingen i mellom og ser på uten lyd helt frem til noen skal ta av masken? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ godt at det er over nå. Var gøy, men har brukt alt for mye hjernekapasitet på dette tullet 😂

Ja, jeg kaller det tull. Det synes jeg absolutt det er. Men man trenger av og til litt fjås som avledning fra ellers tunge dager. 

Håper at alle her har det greit for tida, at alle får ei god jul og at dere setter pris på programmet for det det er: lett underholdning. 

God klem ❤️

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variert skydekke skrev (5 minutter siden):

Kunne vært interessant å høre litt tanker fra de som hardnakket har hevdet at minst én av personene ikke var Didrik, Ingeborg og Victor.

Hva tenker dere om egen påståelighet nå?😉

Har ikke hevdet noe hardnakket men syns det er gøy å diskutere. Ingeborg hadde jeg aldri tatt selv for jeg kjenner ikke godt nok til stemmen hennes. Var sikker på Victor og håpet at det var noen andre bak Snømonsteret som hadde overrasket. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...