Gå til innhold

Maskorama 2021

Bringebær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sukkerblomst skrev (23 minutter siden):

Kan bamsen være Alexandra Joner?

Sa ikke bamsen når hun sang på norsk at hun sang på farsmål? Det hadde passet til Alexandra Joner da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slut skrev (3 minutter siden):

Sa ikke bamsen når hun sang på norsk at hun sang på farsmål? Det hadde passet til Alexandra Joner da

Ja! For moren er fra Cuba (?) og faren norsk? Og hun er så eksentrisk og blid, liker å skille seg ut, liker farger og er bare et fyrverkeri av et menneske. Og bitteliten!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukkerblomst skrev (1 minutt siden):

Ja! For moren er fra Cuba (?) og faren norsk? Og hun er så eksentrisk og blid, liker å skille seg ut, liker farger og er bare et fyrverkeri av et menneske. Og bitteliten!

Ja, det stemmer.. Har tenkt en stund at det er Alexandra men i forrige episoden så høyrtes stemmen veldig ut som Julie Bergman, men hintene stemmer ikke😅 man blir snart gal av å lure😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slut skrev (8 minutter siden):

Ja, det stemmer.. Har tenkt en stund at det er Alexandra men i forrige episoden så høyrtes stemmen veldig ut som Julie Bergman, men hintene stemmer ikke😅 man blir snart gal av å lure😂

Joner har julebordshow på lørdager, og Bergan er på Bahamas. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukkerblomst skrev (26 minutter siden):

Hvorfor ikke?

Alexandra Joner opptrådte i Bergen igår, og hun gjorde det samme forrige lørdag. På kveldstid. :)

Endret av Henikka
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slut skrev (16 minutter siden):

Nei, det var nøkken. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (Akkurat nå):

Alexandra Joner opptrådte i Bergen igår og på forrige lørdag på kveldstid. :)

Nettopp! Og det har vært oppe i tråden her maaange ganger nå. At det kan ikke være henne (akkurat som at Aurora Gude ikke kunne være nøkken). 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PinarelloSaCalobra skrev (1 time siden):

Nettopp! Hvis ikke Didrik er Snømonsteret så har han en mulig standin 😅😂. Hører mye av Didrik i Snømonsteret  🤠😉

Det blir jo rett og slett for dumt om deltakerne skal ha standin. Da blir jo hele konseptet ødelagt. Ser det er beskyldninger om juks i de internasjonale programmenes og har hørt rykter om det i Norge også, så får håpe at det ikke stemmer. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (1 time siden):

At Snømonsteret har blitt "ledd av", kan referere til "My heart(hard) is yours". 

😊

Nei nei , jeg nekter å tro det er Didrik  😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (7 minutter siden):

Nei nei , jeg nekter å tro det er Didrik  😂

Ha ha 😂

Jeg gjorde den tabben at jeg byttet fra Margaret til Triana før helgen(stolte for mye på Maskorama podden). Mao, nå har jeg bare 3 av 5 riktige😭. Jeg gjør ikke samme feilen igjen, ha ha... Jeg går for at Didrik, Victor og Ingeborg er de siste 3. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PinarelloSaCalobra skrev (2 timer siden):

Nå er nok Ingeborg Walter og Victor Sotberg mer kjent for de yngste enn de du nevner. Sånn tatt i betraktning. Er jo et familieprogram med mange yngre seere. Bjørn Dæhlie, Åge Aleksandersen, Kjetil Rekdal og Wenche Myhre er kjendiser for oss født på 50,60,70, 80 og til dels 90 tallet 😉😎

Nja... Sotberg og Walter er nok mer kjent blant de unge, men jeg er enig i at castingen likevel har vært  kjedelig. Man blir på en måte ikke overrasket.

Litt av poenget med Maskorama er at vi skal overrraskes. Således bør det være kjendiser som MANGE HAR ET FORHOLD  TIL.

Men det går ikke i praksis, dels grunnet julekonserter og dels fordi kongehuset ikke stiller opp på slike ting. Resultatet er at hypen ikke alltid står i forhold til innholdet. 

Så må jeg ile til med å si at andre nok har en annen oppfatning, da jeg registrerer at en del brukere her inne er Meget Godt Fornøyd med årets Maskorama.

Endret av FORFAR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert nevnt tidligere i tråden, men....

Det pris-hintet til Dragen avslørte 100% at det er Victor Sotberg.

Han vant dialektprisen i 2020 for bruk av trønderdialekten sin.

I hintet sier han "Jeg har vunnet en pris for det stikk motsatte av det jeg gjør nå". Han prater bokmål i hintvideoene.

https://www.nrk.no/trondelag/dialektpris-til-victor-sotberg-1.15272621

Endret av Urias
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Såpestykke skrev (4 timer siden):

Snømonsteret tipper jeg er Åge Sten Nilsen. 

Jeg tror egentlig ikke det. Men hvis en Googler Åge sten Nilsen og iskrem får en opp en artikkel hvor han har sagt til en ung sanger at hun må spise masse iskrem for å roe nervene før en konsert. :) ref iskrem hintet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

charnelle skrev (På 4.12.2021 den 23.23):

Vi er hennes hjelpere

Nå er det også ei Maskoramagruppe på Facebook, kan like gjerne være der hun leser.Og tror nok mange av oss hadde leitet rundt etter tips der vi kunne om vi satt i dommerpanelet 🌟

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (21 timer siden):

Han kan ikke synge. 

Man må være 110% tonedøv for å tro at Northug er snømonsteret.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...