Kratt_ Skrevet 17. juli 2022 #3781 Skrevet 17. juli 2022 Tolker det sånn at det kan være en vri i forhold til dommerne jeg? Med tanke på dette: Det er det samme herlige og dedikerte detektivpanelet som i de to foregående sesongene, og jeg kan også røpe at det her blir en liten vri. At her blir det en liten vri liksom? Hmm.. 2
NordicViking Skrevet 17. juli 2022 #3782 Skrevet 17. juli 2022 Kratt_ skrev (15 minutter siden): Tolker det sånn at det kan være en vri i forhold til dommerne jeg? Med tanke på dette: Det er det samme herlige og dedikerte detektivpanelet som i de to foregående sesongene, og jeg kan også røpe at det her blir en liten vri. At her blir det en liten vri liksom? Hmm.. Jeg så den siste episoden i det svenske Maskorama der Marcus og Martinus vant, og der var det 4 personer i panelet. Kan det være at det blir en fjerde detektiv som skal inn i panelet i Norge, enten en fast person eller flere "gjestedetektiver"? 1
Kratt_ Skrevet 17. juli 2022 #3783 Skrevet 17. juli 2022 NordicViking skrev (4 minutter siden): Jeg så den siste episoden i det svenske Maskorama der Marcus og Martinus vant, og der var det 4 personer i panelet. Kan det være at det blir en fjerde detektiv som skal inn i panelet i Norge, enten en fast person eller flere "gjestedetektiver"? Noe sånt jeg tenker også, et eller annet i forbindelse med dommerne
NordicViking Skrevet 5. oktober 2022 #3784 Skrevet 5. oktober 2022 Maskene for årets Maskorama er klare. Det er er Hytta, Zombien, Frøya, Ulven, Rabagasten, Huldra, Snøroboten og Dandy. (NRK) 1
Hvemerjeg? Skrevet 13. oktober 2022 #3785 Skrevet 13. oktober 2022 Bringebær skrev (På 29.10.2021 den 9.09): Det nærmer seg en ny runde med Maskorama, flere som gleder seg? 😊 Oversikt over hint og mistenkte Nissen Hint: - Blomster på klærne - Står på ski - Bunadsblomster Mistenkte: - Blomster-Finn - Petter Schjerven Havfruen Hint: - Ved selve masken "henger" en ekstra blå maske med fjær. Det kan jo peke i retning skuespiller/teateransatt. Mistenkte: - Birgit Skarstein - Brit Elisabeth Haagensli Bamsen Hint: - Lille bamsen og store bamsen, lillebjørn og storebjørn? - Sykler på dresin Mistenkte: - Petter Schjerven - Margrethe Røed - Sandra Lyng Frosken Hint: - Kilt? Skottsk link? - Kiwiuniform? Mistenkte: - Tommy Steine - Trond Viggo Torgersen - Hans Morten Hansen Snømonsteret Hint: - Championship-belte Mistenkte: - Ole Lukkøye - Cecilia Brekkhus - Stig Andre Berge Nøkken Hint: - Gullroser på skjørtet Mistenkte: - Elin Kåven - Gunhild Sundli fra Gåte - Tuva Novotny - Odd Nordstoga Heldiggrisen Hint: Mistenkte: Dragen Hint: Mistenkte: Nå er det startet ny sesong av maskorama! Premiere lørdag 15. oktober. Bli med på gjetteleken her😀:
Krutthøna Skrevet 29. oktober 2022 #3786 Skrevet 29. oktober 2022 Yousef Hadoui…makan til tulling. Er det mulig for NRK å plukke hjelpere som ikke er reltert til kanalen? Blir bare fjollete pg useriøst denne fyren i hvert fall. Fantorange og Yousef. Hva eller hvem blir neste? 1 1
Egenskap Skrevet 31. oktober 2022 #3787 Skrevet 31. oktober 2022 Krutthøna skrev (På 29.10.2022 den 22.58): Yousef Hadoui…makan til tulling. Er det mulig for NRK å plukke hjelpere som ikke er reltert til kanalen? Blir bare fjollete pg useriøst denne fyren i hvert fall. Fantorange og Yousef. Hva eller hvem blir neste? det er jo mange nrk ansatte som er i kostymen de synger i. Regner med det har noe med budsjett å gjøre. 1
Fnugg1 Skrevet 31. oktober 2022 #3788 Skrevet 31. oktober 2022 (endret) Krutthøna skrev (På 29.10.2022 den 22.58): Yousef Hadoui…makan til tulling. Er det mulig for NRK å plukke hjelpere som ikke er reltert til kanalen? Blir bare fjollete pg useriøst denne fyren i hvert fall. Fantorange og Yousef. Hva eller hvem blir neste? Endret 31. oktober 2022 av Fnugg1 Feil tråd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå