Gå til innhold

U.B.J

Calla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi begynner nå!

:ler: ikke akkuratt NÅ, men... ;)

Vi skal bare ta alt som det kommer..

Og hvis det ikke klaffer på flere mnd, så får vi heller begynne å bli mer aktive, teste EL osv..

Rart.. Å være prøver egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må vel presentere meg jeg også.. ;)

Vi skal gifte oss i april..

Først var det snakk om å starte rett etter bryllupet..

Men har blitt så babysyk.. ;)

Sluttet nettopp på pillene, og brukt hoppe av i svingen metoden & ellers la det skje...

Fikk tanta for første gang etter pilleslutt idag, 40 dager etter ;)

Nå, for noen dager siden sa sambo at "det som skjer det skjer" og vi har instillingen at det er fint om det skjer, men haster ikke ;)

Ikke mer hoppe av i svingen, men likevel ikke aktive at vi tester EL osv..

Om det ikke blir klaff på flere mnd blir vi nok mer aktive tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei han sier så. Han har hatt en ganske trøblete barndom, med en far som ikke ville bil far og sånn. Så han vil liksom være 100% klar. Forstår han men hadde håpet han ville bli klar snar. Vi har jo vært gift i over 4 år alt!

Han har sagt neste jul da, men jeg håper på å forhandle det frem til start til sommeren, slik at det blir vårbarn. Merker i barnehagen at vårbarn har store fordeler i forhold til utvikling og sånn.

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei han sier så. Han har hatt en ganske trøblete barndom, med en far som ikke ville bil far og sånn. Så han vil liksom være 100% klar.

uff da.... :klem:

jeg lover deg... trodde det ville ta lang tid før min ble klar..

plutselig en dag, før du aner det..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var Cons og Epica over i prøver-gruppen. Lykke til!

???jeg?? :overrasket: Er det noe dere vet som ikke jeg vet? :ler:

Neida..er ikke skikkelig prøver enda Liv! Skal nok holde meg her i øve-og-vente-boka en god stund til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liste over de utålmodige prøverne med dato første side cons? ;)...

Tenkte på det... men da trenger jeg alle navn, og kanskje litt mer info? når man regner med/håper på å begynne å prøve skikkelig kanskje? Forslag?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liv - Håper på å få prøve i sommer og allehelst med en gang, men mannen vil helst vente til julen 06.

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liv - Håper på å få prøve i sommer og allehelst med en gang, men mannen vil helst vente til julen 06.

vent å se.... ;)

gutter kan forandre mening... :sjarmor:

sambo var først bestemt på å begynne rett etter bryllupet..

nå er det 5 mnd til...;)

:klem:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

må jo se ann hvordan tanta oppfører seg først også.

slutter nok på pillene litt før..så jeg kan prøve å få en normal syklus igjen..

ja, du vet aldri ;) er nok lurt!

tanta mi kom etter 40 dager, mens andre her forteller de måtte vente i 2 mnd, noen mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prata om barn med kjære i går.... :hjerte: Snakka litt om fine namn og slikt også.. Nett det syns han var litt tidleg å diskutere då, men det var kosleg likevel.. Hehe... Vi er forresten begge to veldig einige og veldig inneforstått med at vi skal vente eit par år før vi startar prøvinga. Det er ein del vi vil ha på plass i livet vårt før det kjem barn inn i det, og vi vil prøve å nyte det å berre vere oss og nygifte og slikt ei stund også... Dessutan er vi jo pur unge enno.. Hehe.. Men vi gledar oss til vi skal begynne å prøve å få barn altså.. Men eg skal prøve å legge alle baby-tankane mine litt på hylla ei stund (ikkje at eg trur det skal vere så enkelt då, men.. hehe....).... ...

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...