Gå til innhold

Han gir ikke lys fra seg..blir så nedstemt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg fikk mld idag av han igjen. Beklaget at han var stille men han trengte tid alene etter møtet vårt. Mye som hadde skjedd. Hvorfor plutselig gi lyd fra seg igjen? Jeg hadde ikke skrevet til han på noen dager nå. 

Anonymkode: e3426...3e2

Da spør du vel rett ut hvorfor han trengte tid? Hva som har skjedd? Så får han svare, se hvor kreativ han er, men ikke gidd å møt han noe mer

Anonymkode: aa26d...ae6

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 10/21/2021 at 4:38 AM, AnonymBruker said:

Tror han ikke bryr seg om det. Jeg såret sikkert dem som likte meg , men jeg brydde meg lite om det. Det er deres problem , ikke mitt. Jeg kan ikke tvinge meg å bli sammen med en jeg har lite interesse bare fordi de er snille og greie menneske. 

Anonymkode: 6080b...d05

Du høres skikkelig usympatisk ut.

Anonymkode: 58557...2a4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da spør du vel rett ut hvorfor han trengte tid? Hva som har skjedd? Så får han svare, se hvor kreativ han er, men ikke gidd å møt han noe mer

Anonymkode: aa26d...ae6

Jeg har spurt... Venter på at han skal åpne mld. Han sa det var mye som hadde skjedd og at han har vært sliten.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg har spurt... Venter på at han skal åpne mld. Han sa det var mye som hadde skjedd og at han har vært sliten.  

TS… Han synes sikkert det var en fin kveld med deg. Han sa at han trengte litt tid etter møtet deres slik at du skulle gi han space og ro. Dette er fordi han ikke ønsker å bruke masse tid på deg eller binde seg til flere avtaler dagene etter dere møttes. Han sendte deg melding igjen fordi han vil holde deg varm slik st han kan få lett tilgang på sex igjen når han har behov for det. Du har fått masse gode råd i denne tråden, ta de til deg og glem denne mannen. Vær sterk og la vær og svar han neste gang. Eller hvis du kan slette han så gjør du det. Jeg har vært der selv hvor jeg har blitt holdt på gress og tro meg det blir bare verre jo lenger du holder på og klamrer deg til håper. Finn en annen mann som det er verdt å bruke tiden din på 🤍

Anonymkode: 93dee...46b

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Han sa han kom til å være litt fraværende en lang periode. Hva om ble har skjedd? Er det noe han må ordne opp i før han prater med meg igjen? Hvorfor skrev han dette. 

Han vil ikke at du skal konfrontere ham med oppførselen hans, og kommer derfor med vage hint. 

Anonymkode: 5fae4...0a0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det skjer mye i alles liv. Da jeg møtte kjæresten min lå mora mi for døden samtidig som jeg fullførte videreutdanning,men jeg var ikke vag og mystisk. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det skjer mye i alles liv. Da jeg møtte kjæresten min lå mora mi for døden samtidig som jeg fullførte videreutdanning,men jeg var ikke vag og mystisk. 

Nettopp. Det e r ikke normal oppførsel om man har genuint lyst til å bli bedre kjent med den andre personen og se hva det kan bli til.  

Anonymkode: 3638c...59a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så nå merker han behovet? Lysten på meg igjen...?😏 kanskje det var litt deilig for han likevel. 

Nei jeg vet det ikke ligger noe seriøst i dette. Men noe annet er det, han kunne jo faktisk latt vær å sende meg mld om han hadde glemt meg. 

Sorry for å si det, men det handler ikke nødvendigvis om deg. Kan være så enkelt at det bare kribler litt mellom beina, og han vet at du er tilgjengelig.

Anonymkode: 0ffbc...6ea

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for å si det, men det handler ikke nødvendigvis om deg. Kan være så enkelt at det bare kribler litt mellom beina, og han vet at du er tilgjengelig.

Nettopp. Bare et hull for ham. Ellers er hun ingenting. 

Anonymkode: 30319...a26

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår dette.. Og tar til meg alt dere har skrevet av tips og råd. Det er jeg glad for, og det har hjulpet meg😊 Det som er viktig for meg nå er at jeg ikke legger noe i dette. Jeg tror selv at han nå tenker litt på kosen vi hadde på hotellet og at det er som du sier, det kribler nok litt mellom beina. Kanskje han faktisk har hatt ei i mellomtiden, men gått lei av henne og vil tilbake til meg igjen? Hva vet jeg? 

Men at han leter etter mitt navn, for så skrive til meg, betyr jo at han ikke ignorerer meg. Det kan være han prøver seg litt igjen. Og hvis vi evt finner ut at vi kan møtes for sexens skyld, så er det greit, men da må jeg innfinne meg i at det kun er ff og ikke en potensiell kjæreste i dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg forstår dette.. Og tar til meg alt dere har skrevet av tips og råd. Det er jeg glad for, og det har hjulpet meg😊 Det som er viktig for meg nå er at jeg ikke legger noe i dette. Jeg tror selv at han nå tenker litt på kosen vi hadde på hotellet og at det er som du sier, det kribler nok litt mellom beina. Kanskje han faktisk har hatt ei i mellomtiden, men gått lei av henne og vil tilbake til meg igjen? Hva vet jeg? 

Men at han leter etter mitt navn, for så skrive til meg, betyr jo at han ikke ignorerer meg. Det kan være han prøver seg litt igjen. Og hvis vi evt finner ut at vi kan møtes for sexens skyld, så er det greit, men da må jeg innfinne meg i at det kun er ff og ikke en potensiell kjæreste i dette. 

Han har jo ignorert deg i ihvertfall en uka har han ikke? Når man ikke gidder å åpne en snap engang, da ignorerer man. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du virker jo mildt sagt besatt ,utrolig selvopptatt og har høye tanker om deg selv. Han er ikke interessert i deg, alle som er interessert har tid til å svare, vise litt omtanke uansett hvor opptatt en er. Er han ledig som i ingen partner hadde han tatt seg tid. Han er kun ute etter en ting og du er så desperat etter denne fyren at du lar deg smigre med at han lette opp ditt navn? Det tar 1 sekund å lete etter et navn for å sende en melding. Hadde han vært interessert i noe mere hadde han sendt deg melding daglig, kjenner ingen som er i frohold eller  datingfasen og som er seriøse ikke får eller mottar flere meldinger fra den de holder på med. Alt annet er merkelig

Anonymkode: 330a5...fb0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han har jo ignorert deg i ihvertfall en uka har han ikke? Når man ikke gidder å åpne en snap engang, da ignorerer man. 

Ja, men han kunne valgt å fortsette og ignorere meg. Jeg var jo på god vei til å gi slipp på han. Kanskje det var meningen hans. Han merket nok det og når han visste at jeg i utgangspunktet var svak for han, så visste han hvilke knapper han skulle trykke på. Ts 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noen som har et kontroll behov også. Han vil ikke jeg skal glemme han, derfor holder han gjernet varmt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, men han kunne valgt å fortsette og ignorere meg. Jeg var jo på god vei til å gi slipp på han. Kanskje det var meningen hans. Han merket nok det og når han visste at jeg i utgangspunktet var svak for han, så visste han hvilke knapper han skulle trykke på. Ts 

Hjelpe meg nå må du slutte å være så naiv, han bruker deg for ett ligg. At du tillater at han behandler deg på den måten han gjør er helt utrolig. Hvis du er ok med at du bare er ett hull for han så kjør på, men ikke klag når du endelig innser at han bare bruker deg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig i dette. Mannen min jobber i forsvaret som befal og er denne uken instruktør på en nattskyteøvelse langt ute i skauen med dårlig nett og han sover under en jerven-duk og spiser mat fra pose. Likevel klarte han i går å ta stilling til hvilken oppvaskmaskin vi skal gå for i det nye huset og å snakke om hva vi skal prioritere i julegaver til hverandre om 1,5 mnd. Hvis kan klarer å finne tid, dekning og overskudd til å prate om helt irrelevante ting for den situasjonen han står i så klarer alle det. 

If there is a will there is a way.

Anonymkode: 38f41...178

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (11 minutter siden):

Hjelpe meg… du er jo besatt. 

Fordi at jeg nevner at han skrevet mld til meg? Vet du hva det vil si å være besatt? Besatt er et sterkt ord som du ikke kan mene om en person som gir så lite informasjon. Hadde jeg vært besatt, så hadde jeg ikke vært på vei til å glemme han. Jeg følger heller ikke med på han og hva han gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi at jeg nevner at han skrevet mld til meg? Vet du hva det vil si å være besatt? Besatt er et sterkt ord som du ikke kan mene om en person som gir så lite informasjon. Hadde jeg vært besatt, så hadde jeg ikke vært på vei til å glemme han. Jeg følger heller ikke med på han og hva han gjør. 

Men du har vel ikke vært på vei til å glemme han, ihvertfall ikke ifølge innleggene dine i denne tråden?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...