Gå til innhold

Han gir ikke lys fra seg..blir så nedstemt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Elekta skrev (4 timer siden):

Var det ham som betalte opphold på hotellet?

Du må endre din holdning til situasjon. Du hadde det fint, hadde sex og kos. 

 

Jaja, han betalte alt inkl mat ute. Men jeg strittet imot. Jeg forventer ikke dette, men her kunne jeg bare glemme å betale. 

Anonymkode: e3426...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

someone_here skrev (2 timer siden):

Fant problemet ditt, du trenger ikke å takke for det! 

Hm?🤔

Anonymkode: e3426...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hm?🤔

Anonymkode: e3426...3e2

Man chatter ikke i flere uker. Det er en ugreie

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 hvor han ikke har åpnet snappen min. Ser på poengene at han har sendt ut én snap til noen andre. Det er ikke mye akkurat. Automatisk at man sjekker slikt. Sorry;) 

Jeg sender ikke flere. Jeg vet jeg har noen småkjipe dager nå, men tenker mindre på det. Kanskje etterhvert er det han som trenger litt? Og plutselig tenker på hvor snill og grei jeg var med han. 

Er han skuffet over meg ? Eller er det rett og slett det at jeg er "utpult" og ikke så spennende lengre? Han syntes jeg var pen og deilig in real life , sa han jo. Trenger svar. 😣

Anonymkode: e3426...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS, det er ikke noe med deg å gjøre…. Det handler ikke om du ikke er bra i seng , dårlig eller stygg. Det handler at han føler at du ikke er helt rett person for ham. Selv om dere hadde koselig og deilig sammen sier det ingenting.

Jeg datet noen menn der vi hadde fantastisk sex, de kom med blomster , vi hadde det deilig sammen. Imidlertid var jeg ikke forelsket og det føltes ikke helt rett for meg. De var hyggelige , snille og verdens beste mot meg. Har fortsatt gode minner om tiden vi hadde sammen. Jeg var litt som ham som ikke gir lyd, så dårlig på å si i fra at jeg ikke ser oss sammen . Så bare fadet dem ut etterhvert. Brukte lengre tid på å åpne snaps, skrev aldri selv. Da de skrev svarte jeg kort og aldri spurte tilbake. Det handlet om lite interesse og lite kjemi fra min side. Brukte dem som tidsfordriv da jeg letet etter noen jeg skulke klaffe skikkelig med. 
Vil gjerne si med en gang at de mennene ikke ble interessert i forhold i starten, bare fikk følelser til meg etterhvert. 
Anbefaler deg å gå videre og finne en ny. Han er ikke eneste singel mann i Norge heldegvis.

Anonymkode: 6080b...d05

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjære TS, det er ikke noe med deg å gjøre…. Det handler ikke om du ikke er bra i seng , dårlig eller stygg. Det handler at han føler at du ikke er helt rett person for ham. Selv om dere hadde koselig og deilig sammen sier det ingenting.

Jeg datet noen menn der vi hadde fantastisk sex, de kom med blomster , vi hadde det deilig sammen. Imidlertid var jeg ikke forelsket og det føltes ikke helt rett for meg. De var hyggelige , snille og verdens beste mot meg. Har fortsatt gode minner om tiden vi hadde sammen. Jeg var litt som ham som ikke gir lyd, så dårlig på å si i fra at jeg ikke ser oss sammen . Så bare fadet dem ut etterhvert. Brukte lengre tid på å åpne snaps, skrev aldri selv. Da de skrev svarte jeg kort og aldri spurte tilbake. Det handlet om lite interesse og lite kjemi fra min side. Brukte dem som tidsfordriv da jeg letet etter noen jeg skulke klaffe skikkelig med. 
Vil gjerne si med en gang at de mennene ikke ble interessert i forhold i starten, bare fikk følelser til meg etterhvert. 
Anbefaler deg å gå videre og finne en ny. Han er ikke eneste singel mann i Norge heldegvis.

Anonymkode: 6080b...d05

Skjønner. Men da er det likevel noe med meg han ikke likte. 

Han vet vel selv han sårer meg? 

Anonymkode: e3426...3e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skjønner. Men da er det likevel noe med meg han ikke likte. 

Han vet vel selv han sårer meg? 

Anonymkode: e3426...3e2

Tror han ikke bryr seg om det. Jeg såret sikkert dem som likte meg , men jeg brydde meg lite om det. Det er deres problem , ikke mitt. Jeg kan ikke tvinge meg å bli sammen med en jeg har lite interesse bare fordi de er snille og greie menneske. 

Anonymkode: 6080b...d05

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tror han ikke bryr seg om det. Jeg såret sikkert dem som likte meg , men jeg brydde meg lite om det. Det er deres problem , ikke mitt. Jeg kan ikke tvinge meg å bli sammen med en jeg har lite interesse bare fordi de er snille og greie menneske. 

Anonymkode: 6080b...d05

Fikk mld av han om at han er utrolig stresset pga ting som skjer hjemme. Han ble borte og fraværende en liten stund. Da handler dette kanskje ikke om meg? Skal jeg bare vente til han tar kontakt igjen? Han tok selv opp kontakten nå. 

Anonymkode: e3426...3e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som billige unnskyldninger. Hadde personlig ikke giddet å vært med en mann som ikke gidder å ha kontakt på flere dager. Han er jo på telefonen og ser jo at du har sendt noe. Ja, han virker kanskje fantastisk og grei, men vil du virkelig ha en som lar deg sitte i flere dager og være urolig? Du kan finne bedre enn dette hvor du slipper å skulle sitte igjen uten svar, og hvor du ikke vet hvor du har han. Trenger ikke mase eller pushe ting, men ha bein nok i nesa til å vite hvor grensene går for deg selv og din selvrespekt og hva du forventer i en partner. Hvis han ikke er villig til å gi deg det du vil ha eller ikke kan gi det så går du videre. Så enkelt er det.

Anonymkode: adc61...f3c

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ting ikke nødvendigvis er det rette, men at det blir det rette fordi man velger det. Sjekk ut på et tidlig  tidspunkt neste gang hva neste date tenker om det, om han er en av dem som surrer rundt og leter etter frøken perfekt, eller er av dem som skjønner at han selv må være på rett sted i livet for å kunne velge kjærligheten. Og hold litt igjen på intimiteten inntil du har sjekka ut det, sånn for din egen del 

Anonymkode: 07d71...8bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fikk mld av han om at han er utrolig stresset pga ting som skjer hjemme. Han ble borte og fraværende en liten stund. Da handler dette kanskje ikke om meg? Skal jeg bare vente til han tar kontakt igjen? Han tok selv opp kontakten nå. 

Anonymkode: e3426...3e2

Har vi ikke hørt dette før. 

-Skjer så mye på privaten 

-Er så mye jobb for tia 

-Er ikke så mye på mobilen om dagen

- Er ikke helt i form for tia

- Jeg vil date deg,MEN....

- Jeg sovna

 

Billige unnskyldninger så de slipper unna ubehaget med å avvise oss, så de slipper diskusjon/konflikt/å såre oss direkte...

 

Anonymkode: 6f7d7...3c7

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Utrolig stresset pga ting som skjer hjemme??"

Er det innbruddstyver og han har gjemt seg i skapet, eller hva er det som stress er sånn at han ikke kan bruke 10 sekunder på å svare som oppegående folk. ??

Dette er bare piss, ts.  Move on, og ikke lag unnskyldninger eller forklaringer for han. 

 

 

Anonymkode: 6f7d7...3c7

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fikk mld av han om at han er utrolig stresset pga ting som skjer hjemme. Han ble borte og fraværende en liten stund. Da handler dette kanskje ikke om meg? Skal jeg bare vente til han tar kontakt igjen? Han tok selv opp kontakten nå. 

Anonymkode: e3426...3e2

Han holder deg på gress... ærlig talt, først var det flere uker med kose chatting og morro, så sexhelg, så er det radio stillhet og en meld om at"det er stress hjemme"? Nå må du faen meg ta å våkne opp, jeg ser hva som er i ferd med å skje, dette kan vare i årevis om ikke du trekker deg vekk nå.

Han skubber vekk og holder avstand, du venter og prøver å komme til, en gang inn i mellom hiver han smuler til deg som holder deg der. 

Slutt å være glad for smuler som en jævla sms som kanskje forklarer at det ikke er deg han ikke likte! Hvem bryr seg om hva han liker eller ikke, om alt er feil med deg eller ikke, han behandler deg som drit og er uærlig.

Anonymkode: f6d08...bc4

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har alltid tid til den man er interessert i, uansett hva som skjer på hjemmefronten.  Det tar han 10sek å sende deg en melding. 

Desverre tror jeg nok han bare vil ha sex, og ikke noe annet

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har vi ikke hørt dette før. 

-Skjer så mye på privaten 

-Er så mye jobb for tia 

-Er ikke så mye på mobilen om dagen

- Er ikke helt i form for tia

- Jeg vil date deg,MEN....

- Jeg sovna

 

Billige unnskyldninger så de slipper unna ubehaget med å avvise oss, så de slipper diskusjon/konflikt/å såre oss direkte...

 

Anonymkode: 6f7d7...3c7

Enig. Er man interessert så tar det ikke lang tid å sende en melding. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

La han gå og finn deg en annen, her lyser alle varsellamper. 6 måneder singel etter 10 år er lite, så du har ikke dårlig tid tenker jeg :)

Anonymkode: 3638c...59a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter lang tid i forhold er det ikke unormalt å bli litt desperat. Man er vant til å få trygghet og nærhet fra en annen, vant med å ha noen. Jeg kjenner meg igjen selv, faktisk. Du skal uansett ikke ta til takke med det «første og beste». Mange kan få deg til å føle noe, uten at de nødvendigvis er bra for deg eller at det er gjensidig. Det eneste du gjør ved å «vente» på han her; til han skriver til deg, til han har en dårlig dag, osv., er å ødelegge for deg selv/selvbildet ditt. Du lar ham sette deg på gress, og du må se at han er bare ikke interessert nok! Han blir nok aldri det.

Se ting for hva de er. En interessert mann viser deg det KONSISTENT og lar deg ikke gå. Du kaster bare bort tiden din på å «bli bra nok» for noen som aldri kommer til å se det.

Anonymkode: ddadb...d06

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han holder deg på gress... ærlig talt, først var det flere uker med kose chatting og morro, så sexhelg, så er det radio stillhet og en meld om at"det er stress hjemme"? Nå må du faen meg ta å våkne opp, jeg ser hva som er i ferd med å skje, dette kan vare i årevis om ikke du trekker deg vekk nå.

Han skubber vekk og holder avstand, du venter og prøver å komme til, en gang inn i mellom hiver han smuler til deg som holder deg der. 

Slutt å være glad for smuler som en jævla sms som kanskje forklarer at det ikke er deg han ikke likte! Hvem bryr seg om hva han liker eller ikke, om alt er feil med deg eller ikke, han behandler deg som drit og er uærlig.

Anonymkode: f6d08...bc4

Haha PREACH! Enig i hele innlegget, det her er helt sant, TS.

Anonymkode: ddadb...d06

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fikk mld av han om at han er utrolig stresset pga ting som skjer hjemme. Han ble borte og fraværende en liten stund. Da handler dette kanskje ikke om meg? Skal jeg bare vente til han tar kontakt igjen? Han tok selv opp kontakten nå. 

Anonymkode: e3426...3e2

Jeg pleier å bruke samme unnskyldninger når jeg prøver å fade ut deiten. Pleier å si at jg har mye på jobb akkuratt nå. Imidlertid finner jeg alltid tid til en jeg er oppriktig interessert, selv om jeg sitter overtid og det virkelig mye på jobb.

 

Anonymkode: 6080b...d05

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...