Gå til innhold

Han gir ikke lys fra seg..blir så nedstemt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja, det er tydelig at ts egentlig burde vært singel en stund til. Finne tilbake til seg selv, og bli «reparert» fra forrige brudd.

Det er uansett litt ekstrem reaksjon på at en mann ikke har svart i løpet av dagen. Dere har også bare møttes en gang, og for alt du vet kan han date flere. Dere er ikke i et forhold, bare i en datingsprosess. Det kan høre ut som at du legger mye mer i det, og det er gjerne oppskriften på å bli knust og få kjærlighetssorg om ting ikke går som du ønsker. Uansett, lykke til. Nyt tiden som singel, og ikke hopp rett inn i et nytt forhold etter et forhold som varte i 10 år. 

Anonymkode: e6ad7...b8a

Jeg er singel og ser ikke problemet om jeg møter han. Jeg har fortstått at det ikke blir noe mellom oss. 

Anonymkode: e3426...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det rare er det at han er litt kostbar. Bare litt intr å høre hva dere tenker er hans måte å være på mot meg er. Hva dere tenker han driver med, har han dame hjemme? klarer han faktisk å lure meg? Det sier ganske mye hvor godt det var å være med han. Kall meg gjerne despo og gal, helt greit. Han har på en merkunderlig måte klart å fenge min interesse. 

Anonymkode: e3426...3e2

Dette er enkelt, bare møt han du men ikke ha sex. Ikke før du vet at han er interressert i deg på rett måte.

Anonymkode: e68bb...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dette er enkelt, bare møt han du men ikke ha sex. Ikke før du vet at han er interressert i deg på rett måte.

Anonymkode: e68bb...4d7

Men har har jo gitt helt tydelig tegn på at han ikke er interessert i noe som helst annet enn sex.

Han har jo tom regelrett ignorert henne.

Anonymkode: 0ffbc...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men har har jo gitt helt tydelig tegn på at han ikke er interessert i noe som helst annet enn sex.

Han har jo tom regelrett ignorert henne.

Anonymkode: 0ffbc...6ea

At hun ikke tar til seg det får være på hennes kappe.

Anonymkode: 0ffbc...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det rare er det at han er litt kostbar. Bare litt intr å høre hva dere tenker er hans måte å være på mot meg er. Hva dere tenker han driver med, har han dame hjemme? klarer han faktisk å lure meg? Det sier ganske mye hvor godt det var å være med han. Kall meg gjerne despo og gal, helt greit. Han har på en merkunderlig måte klart å fenge min interesse. 

Anonymkode: e3426...3e2

Herregud! Bare slutt!

Anonymkode: 5f669...601

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen er jammen lettlurte…

Anonymkode: d9ba5...69b

Vil heller kalle det desperat. Han prøver jo ikke engang og lure henne, det er jo hun som tolker alt som interessere fra hans side. Og ikke minst glatt ignorerer de 3000 tegnene han har gitt på at han er null nada interessert i henne.

Anonymkode: 0ffbc...6ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette er enkelt, bare møt han du men ikke ha sex. Ikke før du vet at han er interressert i deg på rett måte.

Anonymkode: e68bb...4d7

Kanskje det. 😊 

Til dere andre : Han skriver igjen nå. 

Anonymkode: e3426...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kanskje det. 😊 

Til dere andre : Han skriver igjen nå. 

Anonymkode: e3426...3e2

Hei du. 

Jeg vil bare si at jeg har vært i samme situasjon som deg. I 2015 ble jeg helt besatt og avhengig av en fyr (som også var litt eldre enn meg, med 9 år). Han var superkjekk og alt jeg kunne drømme om (trodde jeg da..). Vi gikk på 3 bra dates, før han plutselig la ut nye bilder på Tinder profilen sin og sluttet å sende daglige meldinger. Mao hadde han totalt mistet interessen. Jeg var ikke noe for han (og kanskje jeg aldri var det..). Jeg klarte ikke å forstå dette, og levde i en benektelse over at han ikke ville ha meg. Det endte med en relasjon som pågikk i 3 (!!!!!!!) år, ja 3 ÅR! som gikk på at han tok kontakt for sex når han var kåt (som var ganske ofte) og jeg tolket dette som et "tegn" på at han "innerst inne sikkert elsket meg" -typ. Altså, jeg var sykelig besatt og hoppet hver gang han sa hopp. Jeg gikk og ventet på at han ENDELIG skulle si at han ville ha meg 100%, men isteden fant han, etter 3 år, den rette og fikk seg kjæreste og ditcha meg uten et ord, uten en melding, uten en lyd. De ble samboere etter 1 måned og fikk barn etter 1 år som kjærester. 

Dette er noe jeg fortsatt sliter med psykisk. Håper virkelig ikke du går i samme felle. Nå er 3 år ganske ekstremt, men uansett . 

Når det gjelder denne fyren, så ble det riktignok slutt med dama bare noen uker etter at babyen deres var født. Men det var en liten "trøst". 

Anonymkode: d4f95...457

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje det. 😊 

Til dere andre : Han skriver igjen nå. 

Anonymkode: e3426...3e2

Herregud, er det mulig å være så grenseløst naiv? 🤦🏼

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at TS mangler et par sosiale antenner.. 

Men kjør på, ha sex, la deg bli utnyttet og sår deg selv TS. Ikke kom å klag til KG den dagen han ditcher deg for en annen. Det er du som sitter som den tapende part, fordi han har jo fått det han ønsket. Du vinner ingenting.

Anonymkode: 11e79...46e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, trist lesing. Er så mange andre der ute, hvorfor så opphengt i denne idioten? Jobb med deg selv, du er nok alene! 

Anonymkode: d181a...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lorieen skrev (På 10.11.2021 den 0.14):

Herregud, er det mulig å være så grenseløst naiv? 🤦🏼

Vi damer er naive. Troodd du visste det..  

Anonymkode: e3426...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi damer er naive. Troodd du visste det..  

Anonymkode: e3426...3e2

Alle damer er definitivt ikke naive. Du derimot, er i en helt egen kategori.

Endret av Lorieen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...