Gå til innhold

Han gir ikke lys fra seg..blir så nedstemt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg forstår dette.. Og tar til meg alt dere har skrevet av tips og råd. Det er jeg glad for, og det har hjulpet meg😊 Det som er viktig for meg nå er at jeg ikke legger noe i dette. Jeg tror selv at han nå tenker litt på kosen vi hadde på hotellet og at det er som du sier, det kribler nok litt mellom beina. Kanskje han faktisk har hatt ei i mellomtiden, men gått lei av henne og vil tilbake til meg igjen? Hva vet jeg? 

Men at han leter etter mitt navn, for så skrive til meg, betyr jo at han ikke ignorerer meg. Det kan være han prøver seg litt igjen. Og hvis vi evt finner ut at vi kan møtes for sexens skyld, så er det greit, men da må jeg innfinne meg i at det kun er ff og ikke en potensiell kjæreste i dette. 

Anonymkode: e3426...3e2

Ikke gå med på det. Han bare manipulerer deg. Typisk oppskrift på mishandleradferd: av/på, kald/varm. Han kommer aldri til å forandre seg, og han skjønner nok at du er svak for ham/trenger anerkjennelse fra noen.

Anonymkode: 07d71...8bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Fordi at jeg nevner at han skrevet mld til meg? Vet du hva det vil si å være besatt? Besatt er et sterkt ord som du ikke kan mene om en person som gir så lite informasjon. Hadde jeg vært besatt, så hadde jeg ikke vært på vei til å glemme han. Jeg følger heller ikke med på han og hva han gjør. 

Anonymkode: e3426...3e2

Han er i tankene dine hele tiden. Det ser vi jo av innleggene dine. Du tolker hver minste bevegelse, berøring, ord og ønsketenker at han savner deg. Du er besatt! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer ikke til å forandre seg, så om du fortsetter å treffe han for sex, vil du bare føle det dårligere og dårligere. Vil du virkelig bruke tid på en som lar deg sitte å undre i dagesvis, der du føler deg som et brukt hull? For det er alt du kommer til å evt være. Er du ikke mer verdt enn det? 

Min mann hadde alltid tid til meg i begynnelsen, han gjorde alt for å kunne se meg, i det minste kunne snakke med meg eller sende melding. Jeg var hans førstepri helt fra starten. Uansett hvor travel og opptatt han var, så hadde han tid til meg. Slik har det fortsatt, jeg er fremdeles hans førstepri. Han har alltid tid til meg, også i de travle hverdagene hans der han aldri rekker over alt han må, så tar han seg tid til å ringe eller melde meg. Fordi jeg skal vite at jeg er den viktigste for han og at han alltid tenker på meg. Er det ikke slik du vil ha det i et forhold?

Anonymkode: 7871b...b99

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg.  Grunnen for at han tar kontakt nå er jo fordi han vil ha sex igjen. 

Han er ikke interessert,  og du får ikke noe godt ut av å sitte å vente på han. 

Gå videre med livet ditt.  Synd du ikke der det selv at han kun bruker deg.

Hva så om han tok kontakt nå. Ham kommer kun med unnskyldninger.

Endret av Anonymous 91
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt nysgjerrig, hvorfor møttes dere på hotell og ikke hjemme hos en av dere?

Anonymkode: 0ffbc...6ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så nå merker han behovet? Lysten på meg igjen...?😏 kanskje det var litt deilig for han likevel. 

Nei jeg vet det ikke ligger noe seriøst i dette. Men noe annet er det, han kunne jo faktisk latt vær å sende meg mld om han hadde glemt meg. 

Anonymkode: e3426...3e2

Nei, ikke lyst på deg, men på sex. Beklager, men sånn er det nok

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.10.2021 den 7.51):

...de gutta der leter etter noe som bare finnes inne i hjernen deres,

Anonymkode: 07d71...8bc

Ja, jeg tror i mange tilfeller er det sånn, dessverre. Dessverre for dem. Det gjelder gjerne noen damer også. Man idylliserer alt, og slik er det bare ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (8 timer siden):

Han er i tankene dine hele tiden. Det ser vi jo av innleggene dine. Du tolker hver minste bevegelse, berøring, ord og ønsketenker at han savner deg. Du er besatt! 

Alle har vel en de har i tankene hele tiden, alle har man ei gang ikke gir opp. Man er ikke gal om man er "besatt" på denne måten. Er du perfekt på alle måter? 

Anonymkode: e3426...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ble litt nysgjerrig, hvorfor møttes dere på hotell og ikke hjemme hos en av dere?

Anonymkode: 0ffbc...6ea

Jeg vet ikke. Det var hans idé. For alt jeg vet kan han ha holdt på med ei/vært sammen med ei, og at han derfor har vært litt fraværende nå de to siste ukene. Han likte meg, men kanskje han fikk problemer da gan kom hjem? Hvorfor tenker du det er rart at vi møttes på hotell? 

Anonymkode: e3426...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hèlt ok å møtes på hotell. Da er det lettere å komme fra dersom noe ikke stemmer.

Synes dere virker små-desperate begge to. Du er dessverre neppe den eneste han "kjøper" tid med... Gå videre :hjerte:

Anonymkode: e8da8...057

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Så nå merker han behovet? Lysten på meg igjen...?😏 kanskje det var litt deilig for han likevel. 

Nei jeg vet det ikke ligger noe seriøst i dette. Men noe annet er det, han kunne jo faktisk latt vær å sende meg mld om han hadde glemt meg. 

Anonymkode: e3426...3e2

Han er en kåtsekk og er interessert i et hull å putte pikken i. Om det er deg eller noen andre, driter han totalt i. Han sender deg melding og håper du er naiv nok til å bite på. Er dette virkelig så vanskelig å forstå for deg? Han har ikke noe behov for deg. Han vil bare ha ballene sine tømt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hèlt ok å møtes på hotell. Da er det lettere å komme fra dersom noe ikke stemmer.

Synes dere virker små-desperate begge to. Du er dessverre neppe den eneste han "kjøper" tid med... Gå videre :hjerte:

Anonymkode: e8da8...057

Jeg har en følelse på at han er småhektet på meg også. Han gir meg oppmerksomhet nå. Hadde det vært meg som ikke var intr, så ville jeg iallefall ikke startet opp samtalen med han igjen. Du skjønner hva jeg mener. 

Anonymkode: e3426...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har en følelse på at han er småhektet på meg også. Han gir meg oppmerksomhet nå. Hadde det vært meg som ikke var intr, så ville jeg iallefall ikke startet opp samtalen med han igjen. Du skjønner hva jeg mener. 

Anonymkode: e3426...3e2

Da er du i så fall skikkelig dum. Det han bedriver signaliserer IKKE at han er interessert, men det motsatte. Du er så lite verdt for ham at han kan ignorere deg totalt i dager/uker, for så å ta opp tråden igjen når han ikke har noe(n) bedre å gjøre. At du gidder å la deg behandle så dårlig - du må ha utrolig lavt selvbilde og null selvrespekt.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har en følelse på at han er småhektet på meg også. Han gir meg oppmerksomhet nå. Hadde det vært meg som ikke var intr, så ville jeg iallefall ikke startet opp samtalen med han igjen. Du skjønner hva jeg mener. 

Anonymkode: e3426...3e2

Off dette er litt trist. Jeg vet selvsagt ingenting annet om deres forhold enn hva du selv har sagt. Men ingenting av det skulle tilsi at han er hektet på deg. Men om han er det er jo det supert. Og da kanskje du ikke neste gang skal klikke helt om han ikke svarer på melding med en gang. Lykke til. Men har en litt følelse av at han er fri til å leke med deg så lenge han ønsker.

Anonymkode: 8eef4...af3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har en følelse på at han er småhektet på meg også. Han gir meg oppmerksomhet nå. Hadde det vært meg som ikke var intr, så ville jeg iallefall ikke startet opp samtalen med han igjen. Du skjønner hva jeg mener. 

Anonymkode: e3426...3e2

Du er ikke så blind vel? Han er ikke interessert.

Anonymkode: cd737...348

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har en følelse på at han er småhektet på meg også. Han gir meg oppmerksomhet nå. Hadde det vært meg som ikke var intr, så ville jeg iallefall ikke startet opp samtalen med han igjen. Du skjønner hva jeg mener. 

Anonymkode: e3426...3e2

Hva er det som sier deg at han har en hekt på deg? Har du ikke lest alle svarene her? Alle sier det samme, at han kun er ute etter en ting! Hadde han vært interessert eller hatt en hekt, hadde han aldri latt det gå så lang tid uten at han ga lyd fra seg. Hvorfor skjønner du ikke dette? 

Anonymkode: 7871b...b99

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som får deg til å tro at han er småhektet på deg?

Alle piler peker jo i motsatt retning.

Anonymkode: 0ffbc...6ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...