Gå til innhold

Han gir ikke lys fra seg..blir så nedstemt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Etter lang tid i forhold er det ikke unormalt å bli litt desperat. Man er vant til å få trygghet og nærhet fra en annen, vant med å ha noen. Jeg kjenner meg igjen selv, faktisk. Du skal uansett ikke ta til takke med det «første og beste». Mange kan få deg til å føle noe, uten at de nødvendigvis er bra for deg eller at det er gjensidig. Det eneste du gjør ved å «vente» på han her; til han skriver til deg, til han har en dårlig dag, osv., er å ødelegge for deg selv/selvbildet ditt. Du lar ham sette deg på gress, og du må se at han er bare ikke interessert nok! Han blir nok aldri det.

Se ting for hva de er. En interessert mann viser deg det KONSISTENT og lar deg ikke gå. Du kaster bare bort tiden din på å «bli bra nok» for noen som aldri kommer til å se det.

Anonymkode: ddadb...d06

 

Spot on! TS slutt å prøve å finne forklaringer til oppførselen hans, sett mer pris på deg selv. Vi alle støtter deg og de fleste opplevde det som opplever deg. 

Du treffer en med gjensidig interesse.Trust me:-) 

Anonymkode: 6080b...d05

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Virker som billige unnskyldninger. Hadde personlig ikke giddet å vært med en mann som ikke gidder å ha kontakt på flere dager. Han er jo på telefonen og ser jo at du har sendt noe. Ja, han virker kanskje fantastisk og grei, men vil du virkelig ha en som lar deg sitte i flere dager og være urolig? Du kan finne bedre enn dette hvor du slipper å skulle sitte igjen uten svar, og hvor du ikke vet hvor du har han. Trenger ikke mase eller pushe ting, men ha bein nok i nesa til å vite hvor grensene går for deg selv og din selvrespekt og hva du forventer i en partner. Hvis han ikke er villig til å gi deg det du vil ha eller ikke kan gi det så går du videre. Så enkelt er det.

Anonymkode: adc61...f3c

Men han vil jo tydelig ikke gi helt slipp. For når jeg blir stille, da sender han meg mld. Som inatt da han skrev det. Han kunne jo bare latt det være? 

Han sier han et i en meget stresset periode. Jeg går ikke på dette, altså det gjør jeg bare ikke. Jeg kommer lett over han kjenner jeg og allerede gitt han opp. Har forstått at det ikke blir han, men likevel litt intr å se hva han gjør videre. 

Anonymkode: e3426...3e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men han vil jo tydelig ikke gi helt slipp. For når jeg blir stille, da sender han meg mld. Som inatt da han skrev det. Han kunne jo bare latt det være? 

Han sier han et i en meget stresset periode. Jeg går ikke på dette, altså det gjør jeg bare ikke. Jeg kommer lett over han kjenner jeg og allerede gitt han opp. Har forstått at det ikke blir han, men likevel litt intr å se hva han gjør videre. 

Anonymkode: e3426...3e2

Bare unnskyldninger.  Uansett stress ,så ville han satt av tid til deg om han var interessert 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Men han vil jo tydelig ikke gi helt slipp. For når jeg blir stille, da sender han meg mld. Som inatt da han skrev det. Han kunne jo bare latt det være? 

Han sier han et i en meget stresset periode. Jeg går ikke på dette, altså det gjør jeg bare ikke. Jeg kommer lett over han kjenner jeg og allerede gitt han opp. Har forstått at det ikke blir han, men likevel litt intr å se hva han gjør videre. 

Anonymkode: e3426...3e2

De gjør sånn, de som liker å fore damer med smuler og holde dem gående på gress. Eldste trikset i boka for menn som systematisk går for flest mulig fordeler for seg sjøl, og egentlig gir helt blaffen i andre. Gjetter han fyren der er en dreven stotsjarmør med masse lure triks i lomma🙂

Anonymkode: 07d71...8bc

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså TS, nå skal jeg gi deg et råd ut fra egne erfaringer. I påsken kom jeg ut av et 4 års langt forhold, fikk ikke noe grunn til at han ikke ville være sammen mer, og gikk å måtte ha bekrefrelse fra andre menn på at jeg var bra nok, at det ikke var meg det var noe galt med. Bare etter noen uker møtte jeg en ny en jeg hadde snakket i 2 uker med, som var skikkelig interessert i meg allerede med en gang. Ting var bra, vi hadde sex og jeg oppførte meg jo som jeg var interessert i han jeg også, men tingen er at jeg var såra og usikker på meg selv, og han ble dessverre «brukt» av meg ubevisst i starten, da jeg prøvde å få til det samme med han som jeg hadde med exen. Han var virkelig fantastisk på alle måter og behandlet meg så bra jeg bare kunne drømt om at exen også skulle gjøre, men følelsene mine for han kom dessverre ikke. Han var liksom ikke min type selvom jeg ble glad i han på en måte; men han ble bare irriterende for meg da han tok kontakt ofte og viste at han var bekymret ol, da jeg «endelig» hadde kommet meg litt mer til mine fulle fem og se hva jeg drev på med. Jeg svarte kort og sjeldent, var på i mange mange timer uten å bry meg et snev om han. Ble bare irritert når han prøvde å spørre hva som var galt, og kom med dårlige unnskyldninger om at det også var mye som foregikk på privaten. Dårlig unnskyldning, jeg vet. Og det som er «morsomt» med det her er at uansett hvor sterkt jeg kunne mislike han eller synes at han var irriterende - når han begymte å trekke seg tilbake; da skulle hjernen min plutselig få opp et LYS at han var så fantastisk og han måtte jeg holde på, for han er sikkert den eneste som kommer til å gi meg alt dette han har gitt, selvom jeg ikke nødvendigvis hadde følelser. Saken er at jeg var ikke klar for jeg hadde ikke klart å heale fra det andre forholdet mitt og mine egne problemer. Jeg angrer som et villt satan på hvordan jeg oppførte meg mot han, men jeg vet selv at han var nok mer husband material enn boyfriend material, og jeg var rett og slett ikke klar. 

Kanskje din føler det samme? Om jeg var deg ville jeg bare vært rett på med hvordan jeg vil ha det i livet, hvis du ser for deg å skulle ha mann og barn innen de nærmeste årene, og han ikke matcher den planen - så ikke waste tid på han. Det er som sagt mange fisker i havet. Får ikke alltid den beste og største på første forsøk, og er ikke alltid noen av de første beste forsøkene du burde si deg fornøyd med heller, for det dukker alltid opp noe bedre. 

Anonymkode: adc61...f3c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Dag 2 hvor han ikke har åpnet snappen min. Ser på poengene at han har sendt ut én snap til noen andre. Det er ikke mye akkurat. Automatisk at man sjekker slikt. Sorry;) 

Jeg sender ikke flere. Jeg vet jeg har noen småkjipe dager nå, men tenker mindre på det. Kanskje etterhvert er det han som trenger litt? Og plutselig tenker på hvor snill og grei jeg var med han. 

Er han skuffet over meg ? Eller er det rett og slett det at jeg er "utpult" og ikke så spennende lengre? Han syntes jeg var pen og deilig in real life , sa han jo. Trenger svar. 😣

Anonymkode: e3426...3e2

Ikke noe svar er også et svar.
Jeg har spurt deg før, men spør igjen: Hvorfor lar du livet ditt kretse om en som bare utnyttet deg? Han er ikke verdt all denne tiden du bruker på å sjekke snap, gruble på hva DU gjorde feil, eller om du ikke er fin nok. Det kommer det ikke noe ut av. 
Og om han plutselig "skulle trenge litt", så er du klar med en gang? Eier du ikke stolthet?

Anonymkode: f4271...bfd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 22.24):

Han fikk fitte og er ferdig med deg. Slutt å være så patetisk 

Anonymkode: 98d7c...807

Den som evt er patetisk er slike menn som kurtiserer, flørter og lurer kvinner, helt til de får tømt seg. Da snur de helt og blir kald og avvisende, evt bare kutter de all kontakt og lar kvinnen sitte igjen å føle seg dritt.

Anonymkode: 7871b...b99

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 7 sider der ts har fått identiske svar med ulike innfallsvinkler men fremdeles driver og analyserer oppførselen til denne mannen - med enkelte «jeg er ferdig med ham» innimellom, så er det vel egentlig bare opp til ts.

Ta rådene til deg, er du snill. Det er ikke vits i å bruke mer tankekraft på dette. Du kommer nok til å møte på flere sånne og nå vet du hva du skal og ikke skal gjøre. 

Anonymkode: a51ed...9f1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.10.2021 den 4.49):

Fikk mld av han om at han er utrolig stresset pga ting som skjer hjemme. Han ble borte og fraværende en liten stund. Da handler dette kanskje ikke om meg? Skal jeg bare vente til han tar kontakt igjen? Han tok selv opp kontakten nå. 

Anonymkode: e3426...3e2

Åh herrejesus, dette er den klassiske unnskyldningen. Det er nok stress hjemme, med annet kvinnfolk, kanskje dama/samboeren hans.

Anonymkode: fdf1c...a82

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Men han vil jo tydelig ikke gi helt slipp. For når jeg blir stille, da sender han meg mld. Som inatt da han skrev det. Han kunne jo bare latt det være? 

Han sier han et i en meget stresset periode. Jeg går ikke på dette, altså det gjør jeg bare ikke. Jeg kommer lett over han kjenner jeg og allerede gitt han opp. Har forstått at det ikke blir han, men likevel litt intr å se hva han gjør videre. 

Anonymkode: e3426...3e2

Han vil ikke gi slipp for han vil holde muligheten for oppmerksomhet og sex andre steder varm. Han stresser når du kutter han ut for da forsvinner fitta di ut fra hans radar

Anonymkode: fdf1c...a82

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.10.2021 den 0.36):

Den som evt er patetisk er slike menn som kurtiserer, flørter og lurer kvinner, helt til de får tømt seg. Da snur de helt og blir kald og avvisende, evt bare kutter de all kontakt og lar kvinnen sitte igjen å føle seg dritt.

Anonymkode: 7871b...b99

Men hvorfor gjør de dette? Jeg går vært en tømmestasjon? Men En pen tømmestssjon? 

Anonymkode: e3426...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Men hvorfor gjør de dette? 

Anonymkode: e3426...3e2

For eksempel:

Fordi de kan 

Fordi de er ego

Fordi de har for lite/mye selvtilit 

Fordi de også er med andre damer 

Psykiske problemer 

Umodenhet

Eller litt av alt...

Anonymkode: 5fae4...0a0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.10.2021 den 0.36):

Den som evt er patetisk er slike menn som kurtiserer, flørter og lurer kvinner, helt til de får tømt seg. Da snur de helt og blir kald og avvisende, evt bare kutter de all kontakt og lar kvinnen sitte igjen å føle seg dritt.

Anonymkode: 7871b...b99

Er det sant? Ikke bare meg han gjør dette mot? 

Anonymkode: e3426...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.10.2021 den 5.36):

Han vil ikke gi slipp for han vil holde muligheten for oppmerksomhet og sex andre steder varm. Han stresser når du kutter han ut for da forsvinner fitta di ut fra hans radar

Anonymkode: fdf1c...a82

Jeg har ikke kontaktet han nå. Ikke han meg heller. Tror du det kommer? 

Anonymkode: e3426...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det sant? Ikke bare meg han gjør dette mot? 

Anonymkode: e3426...3e2

Nei det er ikke bare deg. Det er mange, både menn og kvinner (inkl meg) som fint kan flørte og ha sex uten at det ligger noe følelsesmessig bak. Og hvis vi kjeder oss og sexen var grei, tar vi gjerne kontakt senere (for å svare på det spørsmålet du hele tiden stiller om han kommer til å ta kontakt igjen; ja, hvis han kjeder seg).

I mellomtiden flørter vi med andre, ligger med andre og plutselig dukker det opp en vi blir forelsket i eller ekstra interessert i og da klarer vi å oppføre oss ordentlig fra dag 1.

Du legger alt for mye i dette ene, random’e møtet med en du ikke kjenner og kun har møtt én gang (?).

Ingen her er synske og kan svare deg på om han vil kontakte deg igjen, men vi kan alle si at du bør komme deg videre og finne noen andre å date. Du er tydeligvis ute etter noe seriøst og da må du kun date de som behandler deg seriøst. Det gjør ikke han her.

Og hva hvis han tar kontakt igjen? Vil du virkelig treffe ham igjen, ha sex en gang til, for så å bli dumpet/ghostet og ha det sånn som nå?

Bruk heller tid på å bli ordentlig kjent med verdier og holdninger face to face før du bare møter en random og har sex. 

Anonymkode: a51ed...9f1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har ikke kontaktet han nå. Ikke han meg heller. Tror du det kommer? 

Anonymkode: e3426...3e2

Grunnen til at han ga deg "det er så mye stress for tiden"-meldingen, er at da regner han med at du lar ham være i fred, han slipper meldinger fra deg.

En sånn feig type ville ikke jeg ha brydd meg mer med, selv om han skulle finne på å sende deg en melding en kveld i fremtiden som han kjeder seg. Hvis han hadde slike følelser for deg som du har for ham, ville han ikke latt deg gå og være usikker og lei deg. Det er null stress å gi et livstegn når man er interessert, som å sende deg en god morgen-melding, og vi sees snart, eller ringe og snakke med deg. Han gjør ikke det, og det finnes ingen annen forklaring enn at han ikke bryr seg.

Anonymkode: e4091...9c5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har ikke kontaktet han nå. Ikke han meg heller. Tror du det kommer? 

Anonymkode: e3426...3e2

Hvis han kontakter deg, blir det ganske sikkert samme tullet på nytt. Vil du det da?

Mitt tips til deg: Hvis du er interessert i en ordentlig fyr, spør etter historikken hans. Er det mange og ulike damer og ulike former for forhold der, er han neppe særlig egna for mer seriøse forhold. Sjansen for at han plutselig skal kunne dedikere seg til å jobbe med et forhold i mer enn få år, er ikke så stor.

Den typen folk pleier å være gode på å unngå å svare direkte på spørsmål, de svarer gjerne litt vagt og upresist, så da er det viktig for deg at du spør og graver mest mulig sjøl. Vær direkte!

Anonymkode: 07d71...8bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.10.2021 den 15.47):

Skjønner bare ikke hvorfor eller når han fant ut at, "nei henne vil jeg ikke ha noen kontakt med lengre."

Jo, det kan jeg fortelle deg. Ett sekund etter sin siste orgasmeutløsning. Check, case closed.

Når det er sagt så lurer jeg sterkt på om det sitter en egen redaksjon i KG og skriver mange av trådene her inne? For å generere aktivitet på forumet. Denne tråden er en slik en, med trådstarter som er veldig aktiv og hele tiden spør og spør. Med drama og naivitet. Dette genererer mye aktivitet, og er bra for nettstedet her.

Anonymkode: 89201...4cd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei det er ikke bare deg. Det er mange, både menn og kvinner (inkl meg) som fint kan flørte og ha sex uten at det ligger noe følelsesmessig bak. Og hvis vi kjeder oss og sexen var grei, tar vi gjerne kontakt senere (for å svare på det spørsmålet du hele tiden stiller om han kommer til å ta kontakt igjen; ja, hvis han kjeder seg).

I mellomtiden flørter vi med andre, ligger med andre og plutselig dukker det opp en vi blir forelsket i eller ekstra interessert i og da klarer vi å oppføre oss ordentlig fra dag 1.

Du legger alt for mye i dette ene, random’e møtet med en du ikke kjenner og kun har møtt én gang (?).

Ingen her er synske og kan svare deg på om han vil kontakte deg igjen, men vi kan alle si at du bør komme deg videre og finne noen andre å date. Du er tydeligvis ute etter noe seriøst og da må du kun date de som behandler deg seriøst. Det gjør ikke han her.

Og hva hvis han tar kontakt igjen? Vil du virkelig treffe ham igjen, ha sex en gang til, for så å bli dumpet/ghostet og ha det sånn som nå?

Bruk heller tid på å bli ordentlig kjent med verdier og holdninger face to face før du bare møter en random og har sex. 

Anonymkode: a51ed...9f1

Det som var så spesielt med han her var jo at han ønsket et forhold han også. Han ville gjerne ta steget videre med meg, det sa han til meg også. Jeg merket ikke noe som helst da vi var sammen, han virket interessert og var veldig på. 

Det kan jo være at han gir meg noen signaler igjen etter at han har flørtet seg ferdig med de andre? Ei av disse må vel være litt mer interessant enn andre? 

Nå har vi litt avstand mellom oss og begge har barn. Så kan jo hende at han ikke legger noe i det pga at han vet det ville vært et problem? 

Anonymkode: e3426...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...