Gå til innhold

Han gir ikke lys fra seg..blir så nedstemt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

La oss heller si; jeg håper det er han som taper til slutt. TS 

Anonymkode: e3426...3e2

Hvis du går litt i deg selv og tenker "hvem taper her"? Vær helt ærlig når du svarer.

Stikkord for dagen: Han er blid og fornøyd og du er lei deg og bitter.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonymous 91 skrev (5 timer siden):

Hørt noe fra han?

Ingenting. Så hva det er vet jeg ikke. I begynnelsen etter at vi hadde møtt hverandre skrev han at han kom til å være litt fraværende en stund grunnet problemer hjemme og på jobb. 

Er det bare løyn? Vil det si at han kommer til å gi lyd fra seg igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ingenting. Så hva det er vet jeg ikke. I begynnelsen etter at vi hadde møtt hverandre skrev han at han kom til å være litt fraværende en stund grunnet problemer hjemme og på jobb. 

Du har egentlig svare . Men du vil ikke innse det. Drit i han å gå videre. 

Han ville kun ha et ligg.  

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

La oss heller si; jeg håper det er han som taper til slutt. TS 

Herregud, holder du på fremdeles? 🙄 Nå må du gi deg, du virker totalt opphengt! 

Du har vært utsatt for en klassisk «tøm og røm»-fyr. Deal with it og gå videre, og ikke vær så rask med å dele ut konfekten neste gang hvis det er et seriøst forhold du ønsker deg!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (5 timer siden):

Herregud, holder du på fremdeles? 🙄 Nå må du gi deg, du virker totalt opphengt! 

Du har vært utsatt for en klassisk «tøm og røm»-fyr. Deal with it og gå videre, og ikke vær så rask med å dele ut konfekten neste gang hvis det er et seriøst forhold du ønsker deg!

Jeg svarte ei over her. Derfor holdes tråden enda. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.10.2021 den 2.17):

Men hvorfor gjør de dette? Jeg går vært en tømmestasjon? Men En pen tømmestssjon? 

Overrasker dette deg ?  

Anonymkode: e3ddb...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mulig han gir lyd fra seg om han ønsker sex igjen ..  men ha respekt for deg selv … ikke vær tilgjengelig for ham … gå videre og du vil til slutt finne en flott fyr 😊..,

Denne fyren her vil ikke gjøre annet enn å gi deg uro ….

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.10.2021 den 0.05):

Nei og jeg skjønner hva du mener. Men siden jeg har vært så på og fått lite tilbake kan det godt hende det er ei annen ei for han. Men en dag er alt kjipt og jeg er stille. Kanskje det nettopp er da han vil savne meg litt....

Ikke tenk så lavt om deg selv …. Glem denne fyren .. du fortjener bedre 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.10.2021 den 1.43):

Jeg vet det.. Prøver å ts meg sammen. Men det gjelder også tiden før jeg traff han. Våkne opp til med fra han, nedtelling til dagen vi skulle treffes, komme hjem og få mld fra han var en opptur. Ikke minst den dagen vi traff hverandre, han var så raus, ga meg mye klemmer og kjærlighet. Jeg glemte bort mobilen min (noe jegaldri gjør) . men vi bor 4timer unna hverandre og han skjønner som jeg skjønner at vi ikke kan flytte på hverandre også barnene våre. Spm er hvorfor han ikke åpner mld mine ? Er det fordi han ikke orker "sutringen" min? Hva om han ikke finner noe som var bedre enn meg? 

Han er 48 og jeg 34. Kanskje han ikke så noe seriøst i oss. 

Etter denne episoden gjør det til at jeg nesten ikke tør å date menn igjen. 

Om han ikke finner noen som er bedre enn deg er det hans tap og han fortjener deg ikke. Han gir faen i deg og du gir faen i deg selv når du tenker på det sånn som du gjør❤️ Du fokuserer bare på han og ikke deg selv.. og det er jo ikke en sunn start i et forhold uansett, du kan jo ikke leve i et forhold basert på hans følelser og ikke dine egne. Jeg tror han merker dette og kanskje derfor trakk seg mens leken var god ergo derfor ikke svarer deg. Mennesker er kyniske noen ganger. Men bra du ser at du er ei flott dame og vet at du er bra nok for det er du, men noen mennesker vet faktisk ikke det å sette pris på andres følelser og kvaliteter.. derfor kan du selv gjøre deg en tjeneste- heve hodet å gå videre, det er hans tap da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlic skrev (21 timer siden):

Om han ikke finner noen som er bedre enn deg er det hans tap og han fortjener deg ikke. Han gir faen i deg og du gir faen i deg selv når du tenker på det sånn som du gjør❤️ Du fokuserer bare på han og ikke deg selv.. og det er jo ikke en sunn start i et forhold uansett, du kan jo ikke leve i et forhold basert på hans følelser og ikke dine egne. Jeg tror han merker dette og kanskje derfor trakk seg mens leken var god ergo derfor ikke svarer deg. Mennesker er kyniske noen ganger. Men bra du ser at du er ei flott dame og vet at du er bra nok for det er du, men noen mennesker vet faktisk ikke det å sette pris på andres følelser og kvaliteter.. derfor kan du selv gjøre deg en tjeneste- heve hodet å gå videre, det er hans tap da.

Ja jeg har gitt opp tanken på å skal få han tilbake. Men jeg savner de to fantastiske kveldene vi hadde. Bare så synd at dette ikke ga han noe, som han tydelig viser nå med å ikke åpne snappene mine. Han sa han kom til å være litt fraværende en lang periode. Hva om ble har skjedd? Er det noe han må ordne opp i før han prater med meg igjen? Hvorfor skrev han dette. 

Tror du han merket at det ikke var følelser? Jeg bare lurer. Greit å få noen svar før jeg kan legge bort tankene også. 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja jeg har gitt opp tanken på å skal få han tilbake. Men jeg savner de to fantastiske kveldene vi hadde. Bare så synd at dette ikke ga han noe, som han tydelig viser nå med å ikke åpne snappene mine. Han sa han kom til å være litt fraværende en lang periode. Hva om ble har skjedd? Er det noe han må ordne opp i før han prater med meg igjen? Hvorfor skrev han dette. 

Tror du han merket at det ikke var følelser? Jeg bare lurer. Greit å få noen svar før jeg kan legge bort tankene også. 😏

For å være helt ærlig med deg så tror jeg han brukte det som en unnskyldning for å ghoste deg.

Jeg skjønner ikke at du er så opptatt av å finne unnskyldninger for hvorfor han ikke har tatt kontakt? Jeg tror nok desverre den eneste unnskyldningen hans er at han ikke er interessert.

Anonymkode: 0ffbc...6ea

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du må bare innse at han ikke har noen følelser for deg og har nok aldri hatt det. Du har vært utsatt for en egoistisk løk som kun har brukt deg til sex. Dette er ikke uvanlig, det er mange, mange av oss som har vært borti de "mennene" og det jeg kan fortelle deg, er at du aldri kommer til å få noen tilfredsstillende svar av han, om du noen gang hører fra han igjen. 

For på samme tid som de er egoistisk, løgnaktig, kun opptatt av seg selv og få tømt seg, så er de feige og tør ikke å stå i situasjoner de selv har skapt. 

Jeg skjønner det er vanskelig å legge bort tankene, men det er det eneste du bør fokusere på. Han kommer aldri til å komme til deg på den måten du ønsker og drømmer om. Det finnes ikke noen god grunn til at han er stille og det er ikke noe han må ordne opp i før det blir deg og han. Han er ferdig med det og han er ferdig med deg. Han ofrer deg ikke en tanke, så vær snill mot deg selv og ikke ofre han en tanke.

Det finnes andre, ekte menn der ute! Og når du treffer dem, vil du aldri lure på hvor du har han, eller hva han føler og tenker. Han kommer til å være åpen og ærlig med deg og du kommer ikke til å kjenne på tvil, utrygghet og vanskelige tanker.

Anonymkode: 7871b...b99

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du må bare innse at han ikke har noen følelser for deg og har nok aldri hatt det. Du har vært utsatt for en egoistisk løk som kun har brukt deg til sex. Dette er ikke uvanlig, det er mange, mange av oss som har vært borti de "mennene" og det jeg kan fortelle deg, er at du aldri kommer til å få noen tilfredsstillende svar av han, om du noen gang hører fra han igjen. 

For på samme tid som de er egoistisk, løgnaktig, kun opptatt av seg selv og få tømt seg, så er de feige og tør ikke å stå i situasjoner de selv har skapt. 

Jeg skjønner det er vanskelig å legge bort tankene, men det er det eneste du bør fokusere på. Han kommer aldri til å komme til deg på den måten du ønsker og drømmer om. Det finnes ikke noen god grunn til at han er stille og det er ikke noe han må ordne opp i før det blir deg og han. Han er ferdig med det og han er ferdig med deg. Han ofrer deg ikke en tanke, så vær snill mot deg selv og ikke ofre han en tanke.

Det finnes andre, ekte menn der ute! Og når du treffer dem, vil du aldri lure på hvor du har han, eller hva han føler og tenker. Han kommer til å være åpen og ærlig med deg og du kommer ikke til å kjenne på tvil, utrygghet og vanskelige tanker.

Anonymkode: 7871b...b99

Men vil ikke han tenke tilbake på den deilige sexen, kroppen min han likte godt? Utstrålingen min? Kanskje han får lite napp der han er nå. Levde jeg kanskje ikke opp til forventningene hans? Han ville at jeg skulle massere han i tinningen, noe jeg gjorde - lenge.... Han satt så pris på det og meg. Merkelig hvor fort de kan snu på det? 

Til slutt, er dette i grunnen veldig dårlig gjort? Har aldri vært borti dette før. Alltid fått kontakt med mennene jeg har hatt sex med. Så dette er første gang jeg erfarer dette. Jeg tar det med meg videre... 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vil ikke han tenke tilbake på den deilige sexen, kroppen min han likte godt? Utstrålingen min? Kanskje han får lite napp der han er nå. Levde jeg kanskje ikke opp til forventningene hans? Han ville at jeg skulle massere han i tinningen, noe jeg gjorde - lenge.... Han satt så pris på det og meg. Merkelig hvor fort de kan snu på det? 

Til slutt, er dette i grunnen veldig dårlig gjort? Har aldri vært borti dette før. Alltid fått kontakt med mennene jeg har hatt sex med. Så dette er første gang jeg erfarer dette. Jeg tar det med meg videre... 😞

Han har ikke de rette følelsene for deg. Han fikk sex og kos og var fornøyd med det. Fikk det han var ute etter. Det at det er mye stress på jobb og at han kommer til å bli fraværende er en klassisk unnskyldning. Hadde han vært interessert hadde han tatt seg tid til å åpne snap, svare på meldinger ol. Det tar ikke lange tiden. Gi slipp nå 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (På 29.10.2021 den 9.28):

Hvis du går litt i deg selv og tenker "hvem taper her"? Vær helt ærlig når du svarer.

Stikkord for dagen: Han er blid og fornøyd og du er lei deg og bitter.

Anonymous 91 skrev (På 29.10.2021 den 17.32):

Hørt noe fra han?

Jeg fikk mld idag av han igjen. Beklaget at han var stille men han trengte tid alene etter møtet vårt. Mye som hadde skjedd. Hvorfor plutselig gi lyd fra seg igjen? Jeg hadde ikke skrevet til han på noen dager nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg fikk mld idag av han igjen. Beklaget at han var stille men han trengte tid alene etter møtet vårt. Mye som hadde skjedd. Hvorfor plutselig gi lyd fra seg igjen? Jeg hadde ikke skrevet til han på noen dager nå. 

Han skal pule. Bare prøv så får du se. Så blir det stille en stund igjen før han gjentar ennda en gang. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Han holder deg varm til han får lyst på sex igjen. 
Hadde han vært interessert, ville han ikke behandlet deg slik han gjør. For det første, med en slik dårlig behandlig risikerer han at du mister interesse. For det andre, om han er interessert, tar han kontakt ofte bare fordi han har lyst til å kommunisere med deg. 

Anonymkode: 76ddb...da5

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor du gidder.  Han er ikke interessert. 

En mann som er interessert i deg, vil alltid ha tid til deg uansett. 

Du kaster bort tiden din. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (3 timer siden):

Han skal pule. Bare prøv så får du se. Så blir det stille en stund igjen før han gjentar ennda en gang. 

Så nå merker han behovet? Lysten på meg igjen...?😏 kanskje det var litt deilig for han likevel. 

Nei jeg vet det ikke ligger noe seriøst i dette. Men noe annet er det, han kunne jo faktisk latt vær å sende meg mld om han hadde glemt meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...