Gå til innhold

Han gir ikke lys fra seg..blir så nedstemt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men vil du virkelig ha han hvis han tar kontakt igjen? Han er jo tydeligvis ikke veldig interessert, og du vil vel ha en som er interessert, og gidder å gjøre en innsats for at dere skal møtes?

Anonymkode: 0ffbc...6ea

Nei og jeg skjønner hva du mener. Men siden jeg har vært så på og fått lite tilbake kan det godt hende det er ei annen ei for han. Men en dag er alt kjipt og jeg er stille. Kanskje det nettopp er da han vil savne meg litt....

Anonymkode: e3426...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei og jeg skjønner hva du mener. Men siden jeg har vært så på og fått lite tilbake kan det godt hende det er ei annen ei for han. Men en dag er alt kjipt og jeg er stille. Kanskje det nettopp er da han vil savne meg litt....

Men da vil du jo fortsatt ikke være førstevalget hans. Du vil vel ikke være plan b. Jeg håper du finner en bra fyr snart som kan gi deg den oppmerksomheten du fortjener 😊

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Men da vil du jo fortsatt ikke være førstevalget hans. Du vil vel ikke være plan b. Jeg håper du finner en bra fyr snart som kan gi deg den oppmerksomheten du fortjener 😊

Takk☺❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til det du vil ha bekreftelse på som jeg leder mellom linjene her: ja, han syntes sikkert du var pen , intressant og tente på deg. Men som mange over her påpeker/sier så er desverre sex bare sex for noen enkelte ganger. Fokuser på deg selv og kom deg videre jenta mi ❤️ Han er ikke verdt det.. og btw, slik er datinglivet desverre. Fokuser heller på hva DU vil ha og trenger i fremtiden istedenfor p falle for noen som kommer med tomme overfladiske kommentarer som smigrer men som det ikke er sannhet eller stabilitet i. Klem :)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlic skrev (11 timer siden):

Til det du vil ha bekreftelse på som jeg leder mellom linjene her: ja, han syntes sikkert du var pen , intressant og tente på deg. Men som mange over her påpeker/sier så er desverre sex bare sex for noen enkelte ganger. Fokuser på deg selv og kom deg videre jenta mi ❤️ Han er ikke verdt det.. og btw, slik er datinglivet desverre. Fokuser heller på hva DU vil ha og trenger i fremtiden istedenfor p falle for noen som kommer med tomme overfladiske kommentarer som smigrer men som det ikke er sannhet eller stabilitet i. Klem :)

❤❤

Ja, men man begynner å lure når han ikke vil svare eller ikke orker å åpne mld etter han har truffet meg. 

Samtidig så likte han meg jo. Han ville kose med meg hele tiden. Dagen vi skulle reise hjem hadde vi frokost nede. Da var han stille og så en helt annen retning, så nesten ikke på meg når vi pratet. Så merket at det var noen ugler i mosen allerede da. 

Gjør han dette med andre også da eller? Vil han ikke finne kjærligheten? Ts. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker helt besatt av tanken på at han skal tenke på deg, at du betød noe for han, og vil sette spor. Tror dessverre ikke det.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

❤❤

Ja, men man begynner å lure når han ikke vil svare eller ikke orker å åpne mld etter han har truffet meg. 

Samtidig så likte han meg jo. Han ville kose med meg hele tiden. Dagen vi skulle reise hjem hadde vi frokost nede. Da var han stille og så en helt annen retning, så nesten ikke på meg når vi pratet. Så merket at det var noen ugler i mosen allerede da. 

Dette er ikke noe noen av oss kan svare på da vi ikke kjenner han. Kom deg nå videre istedenfor å kaste bort mer tankekraft på han.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (1 time siden):

Du virker helt besatt av tanken på at han skal tenke på deg, at du betød noe for han, og vil sette spor. Tror dessverre ikke det.

Jeg har bare (erfaringsmessig) opplevd at om jeg ikke skriver til han, så vil han etterhvert kjenne litt på det. Vi snakket jo daglig, åpnet oss helt følelsesmessig. Klart det har gått innpå meg. Det skal ikke så mye til for meg å bli glad i et menneske.  

Besatt er noe helt annet. 

Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har bare (erfaringsmessig) opplevd at om jeg ikke skriver til han, så vil han etterhvert kjenne litt på det. Vi snakket jo daglig, åpnet oss helt følelsesmessig. Klart det har gått innpå meg. Det skal ikke så mye til for meg å bli glad i et menneske.  

Besatt er noe helt annet. 

Ts 

Men noen ganger må man bare innse at det er utrolig hva folk ikke gjør for å komme ned i buksa på noen. Eller så kan det være så enkelt at han merka at det ikke var riktig når dere har sex. Jeg er redd for at du kommer til å vente lenge hvis du venter på at han plutselig skal komme løpende etter deg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

❤❤

Dette at noen blir stille og avvisende etter sex er dessverre ikke uvanlig. Noen liker jakten og mister interessen etter de har fått sex. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg TS, får helt vondt av deg jeg. Skjønner UTMERKET godt hva du mener. Det å være intim og tett på noen er dyrebart og når man ikke får noen form for respons i etterkant føler man seg helt tom og forvirret og ikke minst frustrert. Prøv å slipp dette litt, finn noe du kan gjøre for å få tankene vekk. Det gjør dritvondt, men det vil slippe etterhvert. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS. Skjønner deg godt, det gjør alltid vondt og bli avvist. En blir sittende å gruble på , er det meg det er noe galt med, er det noe jeg burde gjort annerledes ? osv . Jeg har vært der selv, opp til flere ganger. Etterhvert som jeg fikk litt mer år på baken, er det blitt lettere. Jeg er mer trygg på meg selv, og vet hvem jeg er, så da bare tenker jeg at ok- så var det ikke meningen likevel. Jeg har sluttet å tenke om det er meg det er noe i veien med. Mulig han likte deg så godt at han ble litt «redd» fordi han kanskje ikke er helt klar for et forhold? Det kan være mange grunner, og kun han som vet. Mitt råd til deg er å være opptatt med ditt, trives med deg selv, legg bort forventninger og ta ting som de kommer. Alt blir lettere om du klarer og ha en laid back holdning til det hele 🤗 det er noe i klisjeen, når du minst venter det 😉 bare vent og se . 

Anonymkode: f17c5...c7e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

❤❤

Ikke lett å si om han gjør det med andre også, men mest sannsynligvis ja. Dette temaet er ikke unikt… les på datingsidene her så ser du mange som har vært i samme situasjon og opplevd det samme som deg inkludert meg selv, men det har ingenting meg DEG å gjøre som person eller utseende. Noen ganger bare klaffer det ikke, eller det kan være kjemi og kåthet første kvelden men så dabber det av dagen etter., helt vanlig etter min mening desverre. Hadde livet vært slik at alle klaffet med engang hadde ikke dette vært et tema på forumet eller mange spørsmål rundt samme tema:)Men du er nysingel og vært sammen med en i ti år så skjønner du er ny på dating. Men ta det fra ei som også var sammen med en i ti år og ble singel, kos deg og nyt livet. Han er ikke den eneste ene for deg.. og først og fremst må du bli klar selv. Jeg hadde fokusert på meg selv nå, gå ut og ha det gøy. Fokuser på det du trenger.. men da du er så sårbar som nå hadde jeg ikke datet. Det blir bare en evig vond karusell med analysering og spørsmål ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

♥️💔 Forstår hvordan du har det!! Jeg er midt oppi noe lignende selv. Det gjør fysisk vondt i kroppen.

Alt jeg håper på er at han kontakter meg, selv om jeg innerst inne vet at det ikke kommer til å skje nå. 
Drømmene og håpet kan heldigvis ingen ta fra oss♥️

Anonymkode: 6365b...99e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlic skrev (9 timer siden):

Ikke lett å si om han gjør det med andre også, men mest sannsynligvis ja. Dette temaet er ikke unikt… les på datingsidene her så ser du mange som har vært i samme situasjon og opplevd det samme som deg inkludert meg selv, men det har ingenting meg DEG å gjøre som person eller utseende. Noen ganger bare klaffer det ikke, eller det kan være kjemi og kåthet første kvelden men så dabber det av dagen etter., helt vanlig etter min mening desverre. Hadde livet vært slik at alle klaffet med engang hadde ikke dette vært et tema på forumet eller mange spørsmål rundt samme tema:)Men du er nysingel og vært sammen med en i ti år så skjønner du er ny på dating. Men ta det fra ei som også var sammen med en i ti år og ble singel, kos deg og nyt livet. Han er ikke den eneste ene for deg.. og først og fremst må du bli klar selv. Jeg hadde fokusert på meg selv nå, gå ut og ha det gøy. Fokuser på det du trenger.. men da du er så sårbar som nå hadde jeg ikke datet. Det blir bare en evig vond karusell med analysering og spørsmål ❤️

Jeg vet det.. Prøver å ts meg sammen. Men det gjelder også tiden før jeg traff han. Våkne opp til med fra han, nedtelling til dagen vi skulle treffes, komme hjem og få mld fra han var en opptur. Ikke minst den dagen vi traff hverandre, han var så raus, ga meg mye klemmer og kjærlighet. Jeg glemte bort mobilen min (noe jegaldri gjør) . men vi bor 4timer unna hverandre og han skjønner som jeg skjønner at vi ikke kan flytte på hverandre også barnene våre. Spm er hvorfor han ikke åpner mld mine ? Er det fordi han ikke orker "sutringen" min? Hva om han ikke finner noe som var bedre enn meg? 

Han er 48 og jeg 34. Kanskje han ikke så noe seriøst i oss. 

Etter denne episoden gjør det til at jeg nesten ikke tør å date menn igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

♥️💔 Forstår hvordan du har det!! Jeg er midt oppi noe lignende selv. Det gjør fysisk vondt i kroppen.

Alt jeg håper på er at han kontakter meg, selv om jeg innerst inne vet at det ikke kommer til å skje nå. 
Drømmene og håpet kan heldigvis ingen ta fra oss♥️

Anonymkode: 6365b...99e

Huff... Vondt er det og føler med deg❤ Utrolig nok - men som sagt, jeg blir lett glad i mennesker. Det å bli avvist av en du har gitt mye til, tenkt mye på og sett for deg alt mulig er ikke godt. Det gjør i tillegg noe med deg selv som person. TS 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 10/16/2021 at 10:18 PM, AnonymBruker said:

Mente LyD, ikke lys. ;)

Skal vel egentlig være glad han ikke avgir lys😂

Anonymkode: 467a6...43c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 22.16):

Har chattet i 5-6 uker med en fantastisk mann. Ga meg masse komplimenter og ville treffe meg. Alltid så veldig på og overrøset meg med oppmerksomhet. Han bestillte hotell i helgen og jeg kom hjem idag. Vi koste oss skikkelig... Mye kos og sex osv, dype samtaler. Fikk mld av han at han hadde kost seg, og thats it. Ikke hørt noe siden. Altså idag. Ble så utrolig betatt av denne mannen og gjør vondt at han ikke gir meg respons tilbake. 

Er så nedstemt. Alt er galt. Orker ikke kjærligheten.. Jeg ble forlatt av min eks for 6mnd siden. Vi var sammen i 10år, så alt kræsjer føler jeg Kan jeg bare gi opp denne daten? Var det bare sex også stopp? 😳 kan jeg få noen trøstende ord? 

Gratulerer. Du har nettopp fått det du gikk etter nemlig en rundbrenner. Klassisk denne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Skal vel egentlig være glad han ikke avgir lys😂

Anonymkode: 467a6...43c

😆

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (10 minutter siden):

Gratulerer. Du har nettopp fått det du gikk etter nemlig en rundbrenner. Klassisk denne. 

La oss heller si; jeg håper det er han som taper til slutt. TS 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...