Gå til innhold

Han gir ikke lys fra seg..blir så nedstemt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jo, det kan jeg fortelle deg. Ett sekund etter sin siste orgasmeutløsning. Check, case closed.

Når det er sagt så lurer jeg sterkt på om det sitter en egen redaksjon i KG og skriver mange av trådene her inne? For å generere aktivitet på forumet. Denne tråden er en slik en, med trådstarter som er veldig aktiv og hele tiden spør og spør. Med drama og naivitet. Dette genererer mye aktivitet, og er bra for nettstedet her.

Anonymkode: 89201...4cd

Noen tråder er det bare mer diskusjon i enn andre. 

Anonymkode: e3426...3e2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

For eksempel:

Fordi de kan 

Fordi de er ego

Fordi de har for lite/mye selvtilit 

Fordi de også er med andre damer 

Psykiske problemer 

Umodenhet

Eller litt av alt...

Anonymkode: 5fae4...0a0

Helt rett ofte er det en smørje av en kombinasjon her! Det viktigste man må ha for seg: Bare glemme at du kan endre på dette i personligheten hans TS, et menneske som har passert 30 år er mer eller mindre sedimentert i personligheten sin og bare de med størst selvinnsikt og endringsvilje klarer å gjøre noe med det. Slike er det ikke mange av. Denne mannen er en tapt sak. Vær glad du slipper noe mer med han, for han er oppskriften på kommende lidelse, hjertesorg og andre utallige problemer. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiviruset skrev (6 timer siden):

Helt rett ofte er det en smørje av en kombinasjon her! Det viktigste man må ha for seg: Bare glemme at du kan endre på dette i personligheten hans TS, et menneske som har passert 30 år er mer eller mindre sedimentert i personligheten sin og bare de med størst selvinnsikt og endringsvilje klarer å gjøre noe med det. Slike er det ikke mange av. Denne mannen er en tapt sak. Vær glad du slipper noe mer med han, for han er oppskriften på kommende lidelse, hjertesorg og andre utallige problemer. 

Vil han fortsette å gjøre dette med andre damer? Eller var jeg et tilfelle han ikke følte noe for? Jeg merket at han ignorerte meg mer på morgenen, før vi dro. 

Det kan hende jeg får en snap av han når han ikke har noen andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vil han fortsette å gjøre dette med andre damer? Eller var jeg et tilfelle han ikke følte noe for? Jeg merket at han ignorerte meg mer på morgenen, før vi dro. 

Det kan hende jeg får en snap av han når han ikke har noen andre. 

Betyr det noe ? Ikke tenk på det i det hele tatt. Gå videre! Han gjør det med alle han går lei. Om det skjer etter første omgang med sex eller 10 omganger med sex vet bare han selv. Når han går lei stikker han. Lær en ting vær så snill :) En som ikke viser interesse er ikke interessert. Og om han er det før sex så er det ikke noen garanti etter at han har fått det han vil. Derfor hold igjen en god stund, og ikke gi sex og se hvor mye interesse han ligger i personen deg. Ikke bare i ord, men i praktisk handling. Det er mange slike menn der ute! Spesielt de som har bikket 40 år er det mye rart. De er ferdig med småbarnslivet mange og de skygger unna alt som heter forpliktende forhold. Det samme gjelder unge menn som bare skal nyte livet. Da er det å finne de få gullkornene som er ledig der ute :) Det er alltid noen, men de går sjeldent lenge ledig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiviruset skrev (4 timer siden):

Betyr det noe ? Ikke tenk på det i det hele tatt. Gå videre! Han gjør det med alle han går lei. Om det skjer etter første omgang med sex eller 10 omganger med sex vet bare han selv. Når han går lei stikker han. Lær en ting vær så snill :) En som ikke viser interesse er ikke interessert. Og om han er det før sex så er det ikke noen garanti etter at han har fått det han vil. Derfor hold igjen en god stund, og ikke gi sex og se hvor mye interesse han ligger i personen deg. Ikke bare i ord, men i praktisk handling. Det er mange slike menn der ute! Spesielt de som har bikket 40 år er det mye rart. De er ferdig med småbarnslivet mange og de skygger unna alt som heter forpliktende forhold. Det samme gjelder unge menn som bare skal nyte livet. Da er det å finne de få gullkornene som er ledig der ute :) Det er alltid noen, men de går sjeldent lenge ledig.

OK, takk. Føler meg så alene om dette. Eller tenker over hva han ikke likte... Han syntes jeg kunne ose mer selvtillit, det sa han. Jeg var visst litt tilbakeholden. Men han nøt meg og koste seg. 

Det rare er det at jeg savner han så. Tenk at jeg gråter av tanken på at han strøk meg på armen, på kinnet da vi satt ute på restauranten. Vi lo, vi koste oss, alt var så deilig. Kjemien var så god! Også nå er han bare helt stille. 

På morgenen så ville han jeg skulle stryke han i ansiktet. Pleie han og gi han det han ønsket. Han sa at dette var noe av det beste han hadde kjent. Så tenker jeg... Vil ikke han ei gang, et sekund bare, savne meg? Jeg vet han har en tøff jobb og sa flere ganger at han hadde en tøff dag på jobb og skulle trengt et fang å ligge i, altså mitt. Jeg ga han mye kos og kjærlighet den helgen.

Vil ikke dette bli husket på? Ei gang kanskje? Det betyr litt for meg. For da har jeg gjort det riktige selv føler jeg... 

Ts 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Vil ikke dette bli husket på? Ei gang kanskje? Det betyr litt for meg. For da har jeg gjort det riktige selv føler jeg... 

Ts 

Hva han husker eller ikke betyr ingenting. Uansett betyr ikke dette at du har gjort ting galt! Du kan ha gjort alt rett og mer til, det at han ikke responderer på det kan ha 100 vis av forskjellige grunner. Ballast fra sitt liv, forpliktelsesangst og derfor er kun ute etter sex. Ingen sier dette når de sjekker opp en dame. De lyger så det renner av de, trykker på de rette knappene og forfører med ord. Gevinsten er sex. Du får svi for det. Det er ikke din feil, det er han som er drittsekken.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det som var så spesielt med han her var jo at han ønsket et forhold han også. Han ville gjerne ta steget videre med meg, det sa han til meg også. 

Det er ikke spesielt, dessverre. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det rare er det at jeg savner han så. Tenk at jeg gråter av tanken på at han strøk meg på armen, på kinnet da vi satt ute på restauranten. Vi lo, vi koste oss, alt var så deilig. 

Du kan få det fint igjen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal han ha, denne fyren.  Han kunne virkelig spille på de rette strengene. 

Anonymkode: 8e73f...32f

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det som var så spesielt med han her var jo at han ønsket et forhold han også. Han ville gjerne ta steget videre med meg, det sa han til meg også. Jeg merket ikke noe som helst da vi var sammen, han virket interessert og var veldig på. 

Det kan jo være at han gir meg noen signaler igjen etter at han har flørtet seg ferdig med de andre? Ei av disse må vel være litt mer interessant enn andre? 

Nå har vi litt avstand mellom oss og begge har barn. Så kan jo hende at han ikke legger noe i det pga at han vet det ville vært et problem? 

De vil sikkert ha et forhold, med et drømmebilde oppe i hodet sitt. Og så skal de bare flørte litt og ha litt sex for å prøve om "kjemien stemmer", og det gjør den selvfølgelig ikke, sider de gutta der leter etter noe som bare finnes inne i hjernen deres, og dessuten er de ikke selv villige til å investere noen verdens ting... De juger på en måte ikke direkte, men det de sier er ikke sant heller.

Så spør og grav før du involverer deg i det hele tatt, hvor mye damer har det vært, hvordan endte tidligere forhold, akkurat hva driver han med nå i forhold til deg🙂

Anonymkode: 07d71...8bc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det HELT likt med en fyr engang. Vi holdt på, snakket om følelser og alt var frys og gammen. Til han en dag fader ut, skylder på stress på jobben, åpner ikke snapper osv. Etter en stund får jeg vite at han har gått tilbake til eksen sin. 
Ikke la deg lure. Dette har skjedd mange andre, og mest sannsynlig deg nå. Det er trist og leit, men du kommer deg videre! Jeg var lei meg, nedfor og kjente på det samme som deg.  Nå har jeg funnet drømmemannen og vært med han i snart to år og venter barn. 
Det blir bedre ❤️

Anonymkode: 5a363...31a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og i det jeg skroller på Instagram, så kommer denne 😉 

2323A39A-7FAE-4536-A2EF-9D5B9E8B4403.jpeg

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.10.2021 den 23.26):

Vet du hvorfor jeg spurte om det var ei annen ei der? 

Kan fortelle deg det..

Fordi når vi begynte å skrive skikkelig, gå riktig inn på følelsene , så fortalte han meg at han i ett par uker hadde holdt på med ei annen ei. Men ettersom at jeg var så interesssant, så ville han heller "ha meg". Derfor tenkte jeg nå i ettertid at han kanskje har vendt tilbake til henne igjen. Man trenger da vel ikke å være rakettforsker for å tenke det? Jeg går på en måte gjennom alt hva det kan være. Vi hadde en så utrolig fin date, hadde det ikke vært for det, så hadde jeg ikke sittet igjen så sårbar heller. 

Nei. Jeg orker ikke mer nå. Har brukt mye av min tid på han nå, nå er jeg små lei. Litt deppa og håper han tar kontakt igjen. Da kan jeg heller se det litt an. TS❤

Spiller ingen rolle, du framstår som helt koko og jeg skjønner at han skygger banen.

Anonymkode: 38f41...178

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spiller ingen rolle, du framstår som helt koko og jeg skjønner at han skygger banen.

Anonymkode: 

Hun framstår slett ikke koko, det var bare slemt å si.

Og kjære trådstarter, masse lykke til. Her er det helt klart han som er en ubesluttsom og umoden tulling, og ikke du. Du fortjener en mye bedre mann enn det der♥️

Bare pass på at du ikke roter deg bort i en lignende fyr en gang til, en del "romantiske" storsjarmører/rundbrennere er dessverre sånn.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg TS, du må slutte å overanalysere dette her nå. Han er ganske enkelt ikke interessert, og han har gått videre. Foreslår at du gjør det samme, for din egen selvrespekts skyld! Dette begynner å grense til patetisk.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry TS, men om en person gir lite/ingen lyd fra seg over tid, så er han neppe så interessert. Det kan man dessverre ikke gjøre så mye med, og for sin egen del så bør man jobbe med å gå videre. Du fortjener noen som tar seg tiden til deg, og som kommer deg i møte når det gjelder å opprettholde kontakt/interesse. 

Anonymkode: 2132e...5f5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun framstår slett ikke koko, det var bare slemt å si.

Og kjære trådstarter, masse lykke til. Her er det helt klart han som er en ubesluttsom og umoden tulling, og ikke du. Du fortjener en mye bedre mann enn det der♥️

Bare pass på at du ikke roter deg bort i en lignende fyr en gang til, en del "romantiske" storsjarmører/rundbrennere er dessverre sånn.

Hun er helt vanlig dame som var i langt forhold før det. 
Vanskelig å lese mennenes atferd når man ikke har masse datings erfaring fra før. 
Da jeg gikk ut av ekteskapet skjønte jeg helt ikke greie med lite svar=lite interesse , ghosting osv. Jeg trodde virkelig at vedkommende er opptatt , trodde på alle unnskyldinger . Forståelse kom kun om noen år med masse dater og lignende atferd fra lin side. 

Anonymkode: 6080b...d05

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hun er helt vanlig dame som var i langt forhold før det. 
Vanskelig å lese mennenes atferd når man ikke har masse datings erfaring fra før. 
Da jeg gikk ut av ekteskapet skjønte jeg helt ikke greie med lite svar=lite interesse , ghosting osv. Jeg trodde virkelig at vedkommende er opptatt , trodde på alle unnskyldinger . Forståelse kom kun om noen år med masse dater og lignende atferd fra lin side. 

Anonymkode: 6080b...d05

Helt enig :) Datet lenge før internet kom og det var akkurat det samme da. Traff en dame på byen og vi datet flere ganger. Utvekslet fastelefonnummer :) og alt var fryd og gammen. Så ringte hun ikk på flere dager, jeg ringte mange ganger og det var moren som tok telefonen hver gang. Datteren var opptatt gang på gang :) Hun var jo ikke det, hun ville bare ikke ha mer kontakt. Altså ren "ghosting" den gangen også. Traff henne igjen på byen flere måneder senere. Da ville hun ha meg med hjem og ha sex. Jeg fulgte henne til bussen, og da den kom bare sa jeg hade og gikk :) 

Når man har erfaring som du sier så tolker man signalene veldig lett. Liten interesse betyr akkurat det. Skygg unna med en gang om det skjer. Så er det 1000 vis av andre signaler man snapper opp etter forhold der man har sett tegnene folde seg ut og man først fatter de når man eventuelt blir dumpet. Det er da man skal ta vare på slik erfaring, og neste dating/ forhold man oppdager flere tegn? Sette bremsene skikkelig på. Kommunisere og få forståelse, tar man feil tåler en god partner det. Gi hverandre trygghet og skape sikkerhet i et forhold er avgjørende.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hadde det HELT likt med en fyr engang. Vi holdt på, snakket om følelser og alt var frys og gammen. Til han en dag fader ut, skylder på stress på jobben, åpner ikke snapper osv. Etter en stund får jeg vite at han har gått tilbake til eksen sin. 
Ikke la deg lure. Dette har skjedd mange andre, og mest sannsynlig deg nå. Det er trist og leit, men du kommer deg videre! Jeg var lei meg, nedfor og kjente på det samme som deg.  Nå har jeg funnet drømmemannen og vært med han i snart to år og venter barn. 
Det blir bedre ❤️

Kan det være han her er på vei tilbake til din eks? Jeg aner ikke. Det hlørtes ikke sånn ut på han. Men kan jo også hende at hanntar kontakt igjen? 

Ja, vet, det er vondt. Spes når alt var så riktig, ingenting å pirke på. Han var raus, snill, ga meg all oppmerksomhet. Savner han... Skikkelig leit å kjøre forbi plassen vår der vi var en hel helg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kan det være han her er på vei tilbake til din eks? Jeg aner ikke. Det hlørtes ikke sånn ut på han. Men kan jo også hende at hanntar kontakt igjen? 

Ja, vet, det er vondt. Spes når alt var så riktig, ingenting å pirke på. Han var raus, snill, ga meg all oppmerksomhet. Savner han... Skikkelig leit å kjøre forbi plassen vår der vi var en hel helg. 

Men vil du virkelig ha han hvis han tar kontakt igjen? Han er jo tydeligvis ikke veldig interessert, og du vil vel ha en som er interessert, og gidder å gjøre en innsats for at dere skal møtes?

Anonymkode: 0ffbc...6ea

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...