Gå til innhold

Sover du og din partner under en dobbeltdyne eller hver sin singeldyne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takler ikke dobbeltdyne. Vi må ha hver vår enkeltdyne. Kose gjør vi ellers, når vi sover må vi ligge fra hverandre. 

Anonymkode: 7465a...0d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvemsomhelst skrev (9 timer siden):

Det funket ikke å dele på en dobbeldyne, for hvis den ene surret seg inn i den og flyttet seg til ytterst på sin side, så forsvant dyna fra den andre 😴😢. Men for meg alene var den jo deilig.  Vi kastet den dessverre, husker ikke hva som egentlig skjedde med den.  Jeg savner den når det er kaldt, men har flere enkeltdyner, så jeg stabler bare oppå etter behov.

Jeg tror ikke at jeg ville orket å bytte dynetrekk på en dobbeldyne heller egentlig..  synes ikke dere at det er litt tungt?

Nei, syns ikke det er spesielt tungt. 

Anonymkode: 34ea9...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeldyne! DVS jeg ligger i dobbeldyne, og han ligger uten :P Vi legger oss under dyna sammen, men han flykter hver natt fordi han blir så varm. Men han lå ikke med dyne da vi hadde singeldyner heller så. 

Anonymkode: 1b04b...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeldyne ❤️ Ligger nært og koser når vi legger oss, flytter oss når vi skal sove så er ikke så mye nærkontakt i løpet av natta. Elsker å kunne strekke bort en fot bare for å få litt kroppskontakt uten å bli varm, eller å kunne ruller bort å ligge helt inntil når jeg fryser. 

Anonymkode: 3a0c8...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkeltdyner. Vi orker ikke kroppskontakt når vi sover, og de gangene vi er på hotell våkner alltid en av oss av at den andre har tatt hele dyna 😛

Anonymkode: aaeec...b98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeldyne. Koser før vi sovner så er ikke så mye kontakt gjennom natten men fint å kunne ligge inntil når man fryser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er faktisk veldig nysgjerrig på dette her med dyner. Vi sover under 2 forskjellige singeldyner når vi først skal sove, så det er ikke mye kroppskontakt etter at vi har lagt oss. Jeg savner litt at mannen holder rundt meg litt av og til når vi sover, men han mener han blir altfor varm...

Hvordan fungerer det hos dere med dyner og kroppskontakt gjennom natta?

Anonymkode: a20e7...128

Hver vår dyne, hver vår seng, hvert vårt rom i hver vår etasje 😊🕺🏼👌🏼

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

så må den andre ligge der å sniffe inn odølen i flere sekunder. Æsj 

Anonymkode: 50d89...e8e

Odølinger lukter ikke mer en andre folk ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi byttet ut dobbeltdyne med hver vår dyne i fjor. Jeg har sikkert begynt å komme i overgangsalderen, for plutselig ble det altfor varmt å dele dyne. Etter mange år. Nå må jeg ha tynn dyne, mens han har en varmere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Enkeltdyner. Vi orker ikke kroppskontakt når vi sover, og de gangene vi er på hotell våkner alltid en av oss av at den andre har tatt hele dyna 😛

Anonymkode: aaeec...b98

har enda til gode å oppleve dobbeltdyne på hotell 🤔

Anonymkode: 7465a...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt hver sin dyne. Hver sin side av senga. Please ikke holde rundt når man skal sove altså. Sover best med meg selv. 

Anonymkode: 8f095...d75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skaffet dobbeltdyne da vi flyttet sammen (jeg var skeptisk) men det fungerer kjempebra. Synes det er koselig! Da vi hadde hver vår dyne så lå de ofte halvveis oppå hverandre uansett fordi vi sover nært. Jeg liker tunge og varme dyner, så dette løste jeg ved å ha en ekstra enkeltdyne oppå min side av dobbeltdyna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hver vår dobbeldyne - i hver vår dobbelseng. Hadde vi sovet i samme seng, hadde vi hatt enkeldyner.

Anonymkode: 4b0c3...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sov under dobbeltdyne i mange år, der jeg var litt for varm og han var litt for kald. Har i nyere tid innsett at intimiteten og samlivet ikke faller på at vi lar være.. Nå sover han med en feit vinterdyne hele året og jeg sover med pledd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må sove i egen dyne, takler ikke dobbeldyne og kroppskontakt når jeg skal sove. K28

Anonymkode: 88ad6...827

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...