Gå til innhold

Sover du og din partner under en dobbeltdyne eller hver sin singeldyne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har to dyner. Jeg blir altfor varm om jeg deler dyne. Er ingen frossenpinn akkurat.

Anonymkode: 19490...627

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er faktisk veldig nysgjerrig på dette her med dyner. Vi sover under 2 forskjellige singeldyner når vi først skal sove, så det er ikke mye kroppskontakt etter at vi har lagt oss. Jeg savner litt at mannen holder rundt meg litt av og til når vi sover, men han mener han blir altfor varm...

Hvordan fungerer det hos dere med dyner og kroppskontakt gjennom natta?

Anonymkode: a20e7...128

Vi er gift, har dobbeldyne. Går fint ;) 

Anonymkode: 28b4c...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er faktisk veldig nysgjerrig på dette her med dyner. Vi sover under 2 forskjellige singeldyner når vi først skal sove, så det er ikke mye kroppskontakt etter at vi har lagt oss. Jeg savner litt at mannen holder rundt meg litt av og til når vi sover, men han mener han blir altfor varm...

Hvordan fungerer det hos dere med dyner og kroppskontakt gjennom natta?

Anonymkode: a20e7...128

Høres koselig ut med en dobbeldyne men det er det ikke. Det blir for varmt og det fordrer også at dere holder samme temperatur gjennom natten for ikke å bli overopphetet. Jeg kan ikke bruke en sånn. Fikk dobbeltdynen av en slektning som opplevde det samme. 

Anonymkode: 0c0bf...7e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To singeldyner her, sover best med egen dyne. Vi koser under en dyne når vi legger oss, og går hver til vårt når vi skal sove 😊

Anonymkode: ddea6...85d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Hadde dobbeldyne i begynnelsen med eksen, men fungerte ikke for meg. Han la seg ofte før meg og da jeg kom for å legge meg så hadde han rullet seg inn i dyna som da var både svett og illeluktende. Så ikke så hyggelig å skulle legge seg i en våt dyne med fiselukt.

Jeg blir også fort varm av å ligge inntil hele natten så synes det fungerte dårlig. 

Kan gjerne kose litt før jeg skal sove, men liker å kunne bevege meg fritt og at det ikke blir for varmt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sover med sommerdyne på vinteren, mannen bytter til vinterdyne i oktober. Så funker ikke med dobbeltdyna her. I tillegg liker jeg å ligge helt på kanten og orker ikke ligge inntil noen (særlig ikke om han puster på meg 😅). Kjøpte til og med seng som er 2.10 bred for å slippe å ligge inntil hverandre. 

Anonymkode: e893f...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått tilbake til hver vår, så slipper den andre å vokne hver gang den ene endrer stilling. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker dobbeldyne enten jeg har samboer eller sover alene 😄 Så jeg har hatt dobbeldyne i maange år, og hadde det også da jeg bodde med x-samboer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeldyne må jo være kjipt. Om den ene promper så må den andre ligge der å sniffe inn odølen i flere sekunder. Æsj 

Anonymkode: 50d89...e8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dobbeldyne må jo være kjipt. Om den ene promper så må den andre ligge der å sniffe inn odølen i flere sekunder. Æsj 

Anonymkode: 50d89...e8e

Ja, det er nettopp det da. Ikke så koselig å ligge inntil når den andre promper i søvne for eksempel. 

Dobbeldyne høres koselig ut i teorien, men er ikke det i praksis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dobbel på delings. Den fra ikea som er 2.20x2.40 jeg ligger som regel mest utenfor dyna siden det er for varmt på rommet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har to singeldyner (blir barn likevel 🤣), og vi begge mener at dobbeltdyner er Satans verk. Det er noe herk og ender alltid opp med at en blir dynetyv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker dobbeldyne 😍

Vi bor ikke sammen. Jeg har dobbeldyne hjemme. Hos han har vi hatt alt fra enkeldyne på deling, hver vår enkeldyne til at han i går kom m dobbeldyne 😍 Sover helst tett inntil. Elsker å sove sammen med han. 

Anonymkode: a96dc...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi hadde en dobbeltdyne og det var et helvete for oss 😂 han ligger mer urolig, er ofte kald om natten så det endte med at han lå med hele dyna rundt seg og jeg lå uten. 
Bytta til to enkeltdyner og endelig slapp jeg å våkne flere ganger om natten av at jeg frøs. 
Enkeltdyner hindrer ikke at han kan ligge å holde rundt meg heller

Anonymkode: a0006...a24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver vår enkeltdyne. Jeg bytter stilling ofte og blir lett varm under dyna, så jeg hadde ikke taklet noe annet enn egen dyne. Mannen foretrekker også egen dyne, selv om han er mer tilpasningsdyktig der.

Anonymkode: e0039...02b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver vår, samboeren tar ellers hele selv når han sover. 

Anonymkode: d3d9f...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes tanken på dobbeltdyne var grusom til jeg ble førti! Da fikk jeg meg ny kjæreste, og vi elsker å sove inntil hverandre. Han er veldig varm, jeg en frossenpinn. Har aldri sovet så godt i hele mitt liv. I blant sover vi likevel fra hverandre, det går fint under en dobbeltdyne, det også.

Anonymkode: 265ee...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...