Gå til innhold

Sover du og din partner under en dobbeltdyne eller hver sin singeldyne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er faktisk veldig nysgjerrig på dette her med dyner. Vi sover under 2 forskjellige singeldyner når vi først skal sove, så det er ikke mye kroppskontakt etter at vi har lagt oss. Jeg savner litt at mannen holder rundt meg litt av og til når vi sover, men han mener han blir altfor varm...

Hvordan fungerer det hos dere med dyner og kroppskontakt gjennom natta?

Anonymkode: a20e7...128

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg var skeptisk til dobbeltdyne, men kan ikke nå tenke meg å gå tilbake. Det er så godt å holde varmen sammen, samtidig som det gir mye mer intimitet. Eneste ulempen er hvis noen har en skikkelig luktendes promp, men det ler vi bare av.

Anonymkode: e21df...eb4

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hver sin dyne. Eller, jeg har dyne, han sover med tynt overlaken. Jeg fryser lettere og liker å føle den tunge dynen rundt meg, mens han er veldig varm. Bare irriterende med dobbeltdyne man må dele på. Vi snur oss og slikt i løpet av natten, så om vi skulle dele så hadde vi nok dratt den til oss hele natten.

Anonymkode: 17707...558

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hver sin dyne. Eller, jeg har dyne, han sover med tynt overlaken. Jeg fryser lettere og liker å føle den tunge dynen rundt meg, mens han er veldig varm. Bare irriterende med dobbeltdyne man må dele på. Vi snur oss og slikt i løpet av natten, så om vi skulle dele så hadde vi nok dratt den til oss hele natten.

Anonymkode: 17707...558

Vi snur oss ekstremt mye, ingen problem her. Det er en veldig stor dyne, hadde vært nok til hvertfall 3 personer. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Vi har to dobbeltdyner i sengen. Ligger under samme dyne når vi legger oss, også tar vi hver vår etter hvert, så vi får den temperaturen vi vil ha 😂

Anonymkode: f1d7a...ac1

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ugresset

Hver vår og alt annet er uaktuelt.. Jeg er nødt til å ha min egen og de gangene vi har hatt dobbeldyne, feks i leilighet på ferie, ender det med at jeg napper fra han hele dyna i søvne. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi snur oss ekstremt mye, ingen problem her. Det er en veldig stor dyne, hadde vært nok til hvertfall 3 personer. 

Samme her 😂 sover i den både med mannen og barna på 2 og 4 år, og alle 4 snur seg mye. Ingen problem 😂

Anonymkode: 954fc...814

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hvemsomhelst

Det funket ikke å dele på en dobbeldyne, for hvis den ene surret seg inn i den og flyttet seg til ytterst på sin side, så forsvant dyna fra den andre 😴😢. Men for meg alene var den jo deilig.  Vi kastet den dessverre, husker ikke hva som egentlig skjedde med den.  Jeg savner den når det er kaldt, men har flere enkeltdyner, så jeg stabler bare oppå etter behov.

Jeg tror ikke at jeg ville orket å bytte dynetrekk på en dobbeldyne heller egentlig..  synes ikke dere at det er litt tungt?

Endret av Hvemsomhelst
Lenke til innlegg
Del på andre sider
mjaus

Vi hadde dobbeltdyne i starten, men det ble så mye draing om natten . Våknet stadig opp av at han hadde dratt av meg dyna å tatt den selv ( i søvne ). Nå har vi 2 dyner kunne aldri tenke meg dobbeldyne igjen. Om vi vil kose eller holde rundt hverandre så løfter vi jo bare dyna så vi kommer under til andre ❤️:) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Dobbeldyne! Nå vil jeg aldri tilbake til to dyner, én er jo så mye koseligere. Mannen min snurrer mye rundt om natten, men tar aldri fra meg dynen. Og har fått en teknikk for hvordan enkelt bytte trekk. Litt slit er det jo, men absolutt verdt det! 🤩

Anonymkode: d8163...071

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Vi har prøvd dobbeldyne, men det fungerte ikke bra for oss. Vi får mye bedre søvn med enkeltdyner. Det går ikke ut over intimiteten heller, er jo bare å løfte opp dyna uansett! Ofte legger vi dynene over hverandre slik at det fungerer som en dobbel dyne. Men da har vi muligheten til å ligge med hver vår dyne etterpå. 

Vi er begge litt sånn at vi kan fort sove litt dårlig, blir fort varme og må justere på sovestilling og dyne. Det går helt fint når vi har hver vår dyne, men dobbeldyne var ikke så greit for oss. 

Faktisk ble det mindre intimitet, da det ble så mye forstyrrelser at en av oss ofte endte på sofaen. Tilbake til enkeltdyner, mye bedre! (For oss)

Anonymkode: b4a2f...81a

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Dobbel 🥰 da holder han meg varm 😁 

Anonymkode: c30eb...d53

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

To enkeltdyner. I tillegg har jeg en vektdyne oppå min dyne.

Anonymkode: c2e70...ec0

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Dobbeldyne! Hatt i alle år, kjøpte sa vi flyttet sammen for seks år siden. Men vi har ikke hudkontakt allikevel, uten å legge oss inntil hverandre altså! Så man kan fremdeles velge 🥰

Anonymkode: ea645...223

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Peanut

Stor seng, Emperor, men hver sin dyne (eller for min del - ullpledd). Sover som en sten ^^, 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Prøvde dobbeltdyne, det var jævlig. Må ha muligheten til å stikke en fot utenfor på hver side for å regulere temperaturen 😅 Mannen vil gjerne ha det (hadde det før vi flyttet sammen), men det er et stort nei fra meg. 

Anonymkode: 3ff6c...ab0

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

To dobbeltdyner her også.

Anonymkode: 9445e...98f

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...