Gå til innhold

Sover du og din partner under en dobbeltdyne eller hver sin singeldyne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har hver vår dyne fordi han er varm fra før og jeg blir kokvarm når jeg sover. Ligger i armkroken til jeg har sovna og flytter meg når han må snu seg 😊 Hadde ikke funka med dobbeltdyne fordi jeg drar til meg ting i søvne 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

har enda til gode å oppleve dobbeltdyne på hotell 🤔

Anonymkode: 7465a...0d1

Da har du ikke vært sørover i Europa :) eller i England. Veldig vanlig der.

Anonymkode: aaeec...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kronisk på å stjele dyne, og mannen har vektdyne som hadde kvelt meg :ler: Så vi har hver vår dyne. 

Men vi ligger ofte inntil hverandre, med hver vår dyne litt over den andre, så de overlapper. Hender at vi sover sånn, og andre ganger legger vi oss på hver vår side før vi sovner. Føler ikke at jeg går glipp av kos eller nærhet på denne måten, samtidig som at vi kan trekke oss vekk dersom det blir for varmt. :)

Men dere kan jo kanskje kjøpe en dobbeldyne, å prøve? :) En vet vel ikke om det er noe for en selv, før en har prøvd. :)

Anonymkode: 5794b...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeldyne om vinteren og hver vår om sommeren, siden mannen synes det blir så varmt. Fungerer utmerket!

Anonymkode: 574b2...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg har dobbeldyne alene, han har enkeldyne. 

Anonymkode: f4f4b...101

Her er det motsatt. Han har egen dobbeldyne og jeg har en enkeldyne (med ekstra lengde). :)

Vi prøvde med felles dobbeldyne, men det ble for klamt og mannen stakk alltid av med dyna når han sovnet, så jeg endte med å enten bli kokvarm eller iskald i løpet av natta.

Anonymkode: 743eb...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver vår dyne og null nærkontakt når vi skal sove. Fant heldigvis ut at begge foretrakk det da vi datet. Blir klamt og varmt og ekkelt og ubehagelig å være borti hverandre, syns jeg. Har hendt på hotell at vi har fått dobbeltdyne, syns det er utrolig upraktisk og sover mye dårligere da.

Anonymkode: e9731...bd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeldyne og vi ligger i skje mesteparten av natten

Anonymkode: 0a860...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...