Gå til innhold

dette svaret irriterer meg sånn, fra venninne


Friendss

Anbefalte innlegg

On 9/23/2021 at 4:41 PM, Friendss said:

når jeg hjelper til med å komme med forslag, løsninger, hjelp med problemer eller gi råd har jeg en tendens til å si det jeg skal si etterfulgt av, "det hadde/ville jeg gjort/prøvd", ikke ment negativt. Får alltid svaret tilbake av samme person: alle er ikke som deg, selv om du vil trenger ikke jeg å ville det/gjør det/prøve det/si det/kjøpe det/bruke det osv. osv. sagt nedlatende. det irriterer meg så sykt, skjønner at ikke alle er som meg/tenker som meg, men jeg sier det siden rådene/tipsene er så gode at jeg kunne brukt de selv og ønsker å dele de. 

 

😂😂😂

Anonymkode: c0b9a...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eh, du tuller? 

må være den nye typen trolle-innlegg. 
 

hun vil jo bare ha støtte, at du skal legge til rette for at hun kan velge hva hun vil. Meningsløst å bruke tiden på å komme med selvrettferdig oppgulp. 
 

‘jeg liker å bæsje kl 9 på morningen, på sekundet, derfor bør du også gjøre det, for det passer fint inn i livet mitt i alle fall’ 

BARE ET LITE TIIIPS! 

Anonymkode: 96647...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å komme med råd og "gode" løsninger på problemene hennes. Hun ønsker bare å lufte ut frustrasjon, ikke at du skal løse problemene hennes. Hun vil at du skal lytte og være forståelsesfull. 

Du gjør den feilen mange menn gjør, prøver å fikse problemene til dama som bare ønsker å lufte dem og bli forstått. Det er fryktelig irriterende at man da kommer med halvgode løsninger. Og når du i tillegg slenger ut "det ville jeg ha gjort" på slutten, forstår godt at hun blir irritert. 

Prøv å lytte til det hun sier, og jatt med henne. Det holder. 

Anonymkode: a8411...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...