Gå til innhold

For oss som ønsker å diskutere skinny jeans i det uendelige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De er nettopp fordi de er tykke og stive som gjør at de er fine. Det er kvalitetsjeans som holder på fasongen, og ender ikke opp med å utvide seg og henge. Tynt jeansstoff ser også billig og småtrashy ut.

Anonymkode: fcbb1...45b

Men det er kanskje det skinny jeans-tilhengere liker. Tynt jeanstoff som viser alt av konturene, til og med trusekanten?

Anonymkode: fcbb1...45b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor har du det fra? At det er ute så det synger etter pr dags dato mener jeg. 

Anonymkode: 4c371...25b

Bare tull. Jeg er student og jobber på Carlings ved siden av, og vi har ikke fått inn én eneste jeans med lowrise. Det er flared som er populært og de skal være high waisted. High waisted er veldig populært og det har det vært i lang tid.

Anonymkode: fcbb1...45b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2021 den 21.42):

Hva er det som ikke er pent med dette?

image.thumb.jpeg.9d64e34506ac8ee624d6c0f50cd7487e.jpeg
 

image.thumb.jpeg.19ffc407e22b9c7c215e8651a81f6ee0.jpeg
 

image.thumb.jpeg.3723769c5aba54b53371b4a8c960c914.jpeg
 

image.thumb.jpeg.2d2839dea2d799aa08a69dc33c6dcc27.jpeg
 

image.thumb.jpeg.8ff2b807a45c8449cbc88f8da793c8f7.jpeg

Anonymkode: fcbb1...45b

Omg. Hva er det som er pent med det!? Ser helt forjævlig ut!

Anonymkode: 0f6a4...9bd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Omg. Hva er det som er pent med det!? Ser helt forjævlig ut!

Anonymkode: 0f6a4...9bd

Mens det her er classy og elegant?😆

image.png.2ada95b17767fd6c8cba2049eec0df9b.png

image.png.2c8b1db627740f58bb3e80c71e84a1de.png
 

image.png.7f27155876df36fbd886881f4990f2c3.png

Anonymkode: fcbb1...45b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Mens det her er classy og elegant?😆

image.png.2ada95b17767fd6c8cba2049eec0df9b.png

image.png.2c8b1db627740f58bb3e80c71e84a1de.png
 

image.png.7f27155876df36fbd886881f4990f2c3.png

Anonymkode: fcbb1...45b

Ser ikke ille ut det der, synes også de andre bildene av jeans her i tråden ser bra ut😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mens det her er classy og elegant?😆

image.png.2ada95b17767fd6c8cba2049eec0df9b.png

image.png.2c8b1db627740f58bb3e80c71e84a1de.png
 

image.png.7f27155876df36fbd886881f4990f2c3.png

Anonymkode: fcbb1...45b

Eh nei! Den siste er helt ok. De to øverste ser ikke bra ut. Men er allikevel vesentlig bedre ut en de mom greiene. Også de hvite joggesko da. Herregud, er det ikke på tide at det blir ut? 

Det er umulig å finne seg klær. Det var en periode for ca 10 år siden at jeg fant mye fine klær i butikken. Også var det en periode for ca 15 år siden at jeg fant sko jeg likte. Leter og leter og leter, og det beste en kan håpe på egentlig er klær man syns er ok. 

Anonymkode: 0f6a4...9bd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eh nei! Den siste er helt ok. De to øverste ser ikke bra ut. Men er allikevel vesentlig bedre ut en de mom greiene. Også de hvite joggesko da. Herregud, er det ikke på tide at det blir ut? 

Det er umulig å finne seg klær. Det var en periode for ca 10 år siden at jeg fant mye fine klær i butikken. Også var det en periode for ca 15 år siden at jeg fant sko jeg likte. Leter og leter og leter, og det beste en kan håpe på egentlig er klær man syns er ok. 

Anonymkode: 0f6a4...9bd

Ser ok ut? Stramme skinny jeans er småharry. Det ER småharry å gå med stramme klær som klemmer bare for å vise frem kroppen sin. Skinnies er heller ikke flatterende. Ser ikke én person som ser bra ut med de. Alle får kyllinglår med den jeansen.

Det er stor variasjon i butikker og spesielt nettbutikker. Burde ikke være noe problem å finne klær man liker.

Anonymkode: fcbb1...45b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ser ok ut? Stramme skinny jeans er småharry. Det ER småharry å gå med stramme klær som klemmer bare for å vise frem kroppen sin. Skinnies er heller ikke flatterende. Ser ikke én person som ser bra ut med de. Alle får kyllinglår med den jeansen.

Det er stor variasjon i butikker og spesielt nettbutikker. Burde ikke være noe problem å finne klær man liker.

Anonymkode: fcbb1...45b

Jeg bruker heller en småharry skinny jeans enn mom-jeans som er grusomt stygge.

Anonymkode: e0009...f0f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ser ok ut? Stramme skinny jeans er småharry. Det ER småharry å gå med stramme klær som klemmer bare for å vise frem kroppen sin. Skinnies er heller ikke flatterende. Ser ikke én person som ser bra ut med de. Alle får kyllinglår med den jeansen.

Det er stor variasjon i butikker og spesielt nettbutikker. Burde ikke være noe problem å finne klær man liker.

Anonymkode: fcbb1...45b

Du trenger skinny jeans-brukere for å føle deg bedre enn dem. 

Anonymkode: f0c49...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Du trenger skinny jeans-brukere for å føle deg bedre enn dem. 

Anonymkode: f0c49...634

Den skjønte jeg ikke. Folk ser bedre ut i andre jeans enn skinny. Kult å se voksne kvinner kle seg i mom, flare og straight, ser straks mer elegant og up-to-date ut.

Anonymkode: fcbb1...45b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Den skjønte jeg ikke. Folk ser bedre ut i andre jeans enn skinny. Kult å se voksne kvinner kle seg i mom, flare og straight, ser straks mer elegant og up-to-date ut.

Anonymkode: fcbb1...45b

Mom-jeans kommer aldri inn i klesskapet mitt - de er grusomme.

Anonymkode: e0009...f0f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mom-jeans kommer aldri inn i klesskapet mitt - de er grusomme.

Anonymkode: e0009...f0f

Jeg bryr meg ikke om hvilke jeans du går i. Denne tråden er for å diskutere skinny jeans, at du aldri kommer til å gå med mom jeans er jo fair det😀

Anonymkode: fcbb1...45b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg bryr meg ikke om hvilke jeans du går i. Denne tråden er for å diskutere skinny jeans, at du aldri kommer til å gå med mom jeans er jo fair det😀

Anonymkode: fcbb1...45b

Så flott at du opplyser meg om at du ikke bryr deg hvilke jeans jeg går i - det kom som en total overraskelse på meg at en anonym bruker på KG ikke bryr seg om hva en annen anonym bruker går i. Tror ikke jeg får sove i natt.

Til opplysning har jeg skrevet om skinny jeans i tråden.

Anonymkode: e0009...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så flott at du opplyser meg om at du ikke bryr deg hvilke jeans jeg går i - det kom som en total overraskelse på meg at en anonym bruker på KG ikke bryr seg om hva en annen anonym bruker går i. Tror ikke jeg får sove i natt.

Til opplysning har jeg skrevet om skinny jeans i tråden.

Anonymkode: e0009...f0f

Forstår ikke helt poenget med å sitere innlegget mitt og fortelle meg at skinny jeans aldri kommer inn i klesskapet ditt? Hva skal jeg med den infoen? Det spiller ingen rolle hva du har i klesskapet ditt og hva du velger å gå med. 

Anonymkode: fcbb1...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.9.2021 den 22.35):

Liker godt skinny jeans jeg også :P Om det er inn eller ut bryr jeg meg ikke om, jeg velger jeans jeg liker og de som sitter best på meg. Bruker ikke kun skinny jeans, men «mum jeans» kommer i alle fall ikke på denne kroppen!

Anonymkode: 6608d...5e0

Har du prøvd den på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 2.10.2021 den 23.11):

Pardon me? Det er jo du som ikke følger med. Mom jeans er så absolutt populært, men det som er mer populært er oversided flared bukser. Så og si alle kjendiser går med det, men jeg syns det er litt overkill at flared jeans skal være oversized i tillegg. Litt teit å komme inn i en tråd og hevde noe som ikke stemmer, men det hadde du visst hadde du fulgt litt med. Bootcut er populært, men flared er IN. Selv liker jeg flared i riktig størrelse og straight jeans (straight, ikke slim fit - noen tror at straight er slim fit, men straight går rett ned ved lårene og ikke innover ved leggene slik slim fit gjør).

Anonymkode: fcbb1...45b

Sier bare hva jeg har observert i andre europeiske byer utenfor Norge nylig. De fleste europeiske damer og jenter kler seg mer klassisk enn i Norge, det vil si at de ikke bryr seg om hva amerikanske kjendiser har på seg. 

Anonymkode: e1173...39b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sier bare hva jeg har observert i andre europeiske byer utenfor Norge nylig. De fleste europeiske damer og jenter kler seg mer klassisk enn i Norge, det vil si at de ikke bryr seg om hva amerikanske kjendiser har på seg. 

Anonymkode: e1173...39b

Amerikanske kjendiser? Logg inn på insta, se på moteprofiler og street fashion, så ser du hva som er IN. Du følger tydeligvis ikke med, så jeg forstår ikke poenget med å late som at du vet hva som er populært i europeiske byer😄 Amerikanske eller europeiske, det spiller ingen rolle, de påvirker og inspirerer hverandre. 

Anonymkode: fcbb1...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.10.2021 den 23.29):

Omg. Hva er det som er pent med det!? Ser helt forjævlig ut!

Anonymkode: 0f6a4...9bd

Alle ser fine ut her, fordi de er slanke ig unge modeller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinny jeans minner meg om voksne damer eller jenter som bor i omsorgsbolig for rusproblemer. 

Anonymkode: 4f183...4b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...