Gå til innhold

For oss som ønsker å diskutere skinny jeans i det uendelige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Peonjenta skrev (9 minutter siden):

Levis 274 er bestilt.  Takk :)  Bare håper den ikke er sånn veldig tykk i stoffet. 

mine er tynne I stoffet 😉

Anonymkode: bdf0e...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Liker også skinny jeans! Men hvor er de rimeligst og best? Cubus sine "Jane" modeller er ræv. Størrelsene er for små, men vides samtidig ut alt for mye etter EN vask. 

Jeg vil ha en som sitter godt "forever", er litt lang i bena og med middels/høyt liv. 

Husker "trange" ben var en dødssynd da jeg var ung. Man skulle helst ikke se at det var sko under buksa. Og midtskill var innafor. Nå er det tilbake med midtskill og flared jeans, men jeg er "utrendy" nå med sideskill og trange bukser, hihihi. 

Men hvorfor har alle tenåringer nå bukser som er for korte? Det var KRISE da jeg var ung. Buksa skulle ligge godt oppå og rundt skoen. Nå flagrer buksene deres over skoene...Ser rart ut.

Anonymkode: 416dc...90d

Vero moda har en modell jeg liker godt 😊 ellers er det Levis 724 som nevnes tidligere, men de er dyrere

Anonymkode: bdf0e...c67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater mumjeans. Hvilken merker bruker forresten dere med korte ben? Jeg er slank og er 164 høy.

Anonymkode: 73004...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

mine er tynne I stoffet 😉

Anonymkode: bdf0e...c67

Ååå. gleder meg. Den var dyr men det er såå verdt det om den er fin på rumpa. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Liker også skinny jeans! Men hvor er de rimeligst og best? Cubus sine "Jane" modeller er ræv. Størrelsene er for små, men vides samtidig ut alt for mye etter EN vask. 

Jeg vil ha en som sitter godt "forever", er litt lang i bena og med middels/høyt liv. 

Husker "trange" ben var en dødssynd da jeg var ung. Man skulle helst ikke se at det var sko under buksa. Og midtskill var innafor. Nå er det tilbake med midtskill og flared jeans, men jeg er "utrendy" nå med sideskill og trange bukser, hihihi. 

Men hvorfor har alle tenåringer nå bukser som er for korte? Det var KRISE da jeg var ung. Buksa skulle ligge godt oppå og rundt skoen. Nå flagrer buksene deres over skoene...Ser rart ut.

Anonymkode: 416dc...90d

 

2 hours ago, AnonymBruker said:

Vero moda har en modell jeg liker godt 😊 ellers er det Levis 724 som nevnes tidligere, men de er dyrere

Anonymkode: bdf0e...c67

Sjekk på Tise og finn, kan fort finne de til en god pris der😊

Anonymkode: 5139f...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peonjenta skrev (7 timer siden):

Levis 274 er bestilt.  Takk :)  Bare håper den ikke er sånn veldig tykk i stoffet. 

Bare hyggelig! :) Håper du liker den. Tykkelsen varierer ofte litt etter fargene på Levis, men mine er ikke så tykke. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans er selve symbolet på kvinnefrigjøring. Tenk før i tiden når alle kvinner måtte gå i kjoler, sikkert for å skjule hvor vakre ben de hadde. Fordi menn hadde ikke godt av å se. I dag handler det mer om at menn må lære seg å holde seg i skinnet. Mye bedre sier jeg. Spørs med den nye utviklingen, og det nye Norge med helt annerledes nordmenn, om ikke kjolene må tilbake for å beskytte kvinnene igjen.

Anonymkode: 8375f...c0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, som mann, så må jeg si at det finnes ikke noe finere jeans på damer enn high waist skinny jeans. Hvis de mikser det med ankelboots, og en fin topp/genser og en kort jakke finnes det ikke noe flottere. Ingenting er mer stilfullt enn en dame i skinny jeans.

Slike moms jeans og andre uformelle alternativer ser helt grusomt ut.

 

Anonymkode: e0281...48d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Altså, som mann, så må jeg si at det finnes ikke noe finere jeans på damer enn high waist skinny jeans. Hvis de mikser det med ankelboots, og en fin topp/genser og en kort jakke finnes det ikke noe flottere. Ingenting er mer stilfullt enn en dame i skinny jeans.

Slike moms jeans og andre uformelle alternativer ser helt grusomt ut.

 

Anonymkode: e0281...48d

Helt enig!

Men er jo bedre med momjeans enn ingen jeans da😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hva er det som ikke er pent med dette?

image.thumb.jpeg.9d64e34506ac8ee624d6c0f50cd7487e.jpeg
 

image.thumb.jpeg.19ffc407e22b9c7c215e8651a81f6ee0.jpeg
 

image.thumb.jpeg.3723769c5aba54b53371b4a8c960c914.jpeg
 

image.thumb.jpeg.2d2839dea2d799aa08a69dc33c6dcc27.jpeg
 

image.thumb.jpeg.8ff2b807a45c8449cbc88f8da793c8f7.jpeg

Anonymkode: fcbb1...45b

Ingenting er pent med disse. 

Jeg syns de er skikkelig stygge og jeg kommer ALDRI til å kjøpe slike.

Anonymkode: e0009...f0f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså, som mann, så må jeg si at det finnes ikke noe finere jeans på damer enn high waist skinny jeans. Hvis de mikser det med ankelboots, og en fin topp/genser og en kort jakke finnes det ikke noe flottere. Ingenting er mer stilfullt enn en dame i skinny jeans.

Slike moms jeans og andre uformelle alternativer ser helt grusomt ut.

 

Anonymkode: e0281...48d

Hilsen kvinne 40 år

Anonymkode: fcbb1...45b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingenting er pent med disse. 

Jeg syns de er skikkelig stygge og jeg kommer ALDRI til å kjøpe slike.

Anonymkode: e0009...f0f

Da har vi ganske forskjellig smak, og jeg ville syntes stilen din var harry med skinny jeans. Vi har ulik stil. 

Anonymkode: fcbb1...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 24.9.2021 den 21.42):

Hva er det som ikke er pent med dette?

image.thumb.jpeg.9d64e34506ac8ee624d6c0f50cd7487e.jpeg
 

image.thumb.jpeg.19ffc407e22b9c7c215e8651a81f6ee0.jpeg
 

image.thumb.jpeg.3723769c5aba54b53371b4a8c960c914.jpeg
 

image.thumb.jpeg.2d2839dea2d799aa08a69dc33c6dcc27.jpeg
 

image.thumb.jpeg.8ff2b807a45c8449cbc88f8da793c8f7.jpeg

Anonymkode: fcbb1...45b

Er jo fint om du har tjukke legger og utrent rumpe. Eller om du vil se litt shabby ut generelt. Som sagt, aldri sett noen kle det. Hvorfor ikke bruke joggebukse? Nike har noen fine. 

Anonymkode: 3119e...0f7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2021 den 21.42):

Hva er det som ikke er pent med dette?

image.thumb.jpeg.9d64e34506ac8ee624d6c0f50cd7487e.jpeg
 

image.thumb.jpeg.19ffc407e22b9c7c215e8651a81f6ee0.jpeg
 

image.thumb.jpeg.3723769c5aba54b53371b4a8c960c914.jpeg
 

image.thumb.jpeg.2d2839dea2d799aa08a69dc33c6dcc27.jpeg
 

image.thumb.jpeg.8ff2b807a45c8449cbc88f8da793c8f7.jpeg

Anonymkode: fcbb1...45b

Her må jeg nesten svare ALT... :klo: De er først og fremst ekstremt lite flatterende rundt midjen, alle jentene har fått en firkantet fasong som jeg tror de egentlig ikke har. Ved første øyekast synes jeg alle fire ser lubne ut, og først når jeg ser nærmere på armene deres ser jeg hvor slanke de egentlig er.

Og bukser som stopper så langt over ankelen skjønner jeg virkelig ingenting av, som den gamle dama jeg tydeligvis er (26). Man ser skikkelig.. stutt ut! Stutt og tjukk siden buksene er såpass brede, og den looken går man som regel ikke for. Skjønner ikke at det går an å se noe annet, og iallefall ikke hva som er galt med alle bildene av Kate. 

Anonymkode: fd853...635

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da har vi ganske forskjellig smak, og jeg ville syntes stilen din var harry med skinny jeans. Vi har ulik stil. 

Anonymkode: fcbb1...45b

Hvor har jeg skrevet at jeg bruker skinny jeans?

Anonymkode: e0009...f0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Norge henger veldig igjen i mom jeans-trenden. Ser man på andre europeiske byer, er det ingen som bruker mom jeans lenger. Damer i alle aldre går i skinny jeans (uten hull) rette jeans eller bootcut, i svart eller blått. Mye mer klassisk og flatterende. 

Anonymkode: e1173...39b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (17 timer siden):

Bare hyggelig! :) Håper du liker den. Tykkelsen varierer ofte litt etter fargene på Levis, men mine er ikke så tykke. 

Bestilte denne.  De som er veldig fargemettede er ofte tykkere i stoffet.  Veldig spent på lommene, kler litt store lommer som sitter litt lavt.  Da får rumpa et løft. 

https://www.zalando.no/levis-724-high-rise-straight-jeans-straight-leg-blue-denim-le221n084-k16.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at alle her ser på mom-jeans som det eneste man kan gå med som et alternativ til skinny jeans? Det er da tusen andre former å velge mellom.

Jeg kler ikke mom-jeans selv, men bruker straight leg for det meste. Litt mer vidde i anklene så ser det ikke ut som harry skinny jeans. Men buksene er da smale fordet om. Feks

 image.thumb.png.69876b875d1eb2d626d13bf4197d3108.png

Anonymkode: 4f183...4b6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er greia med at alle her ser på mom-jeans som det eneste man kan gå med som et alternativ til skinny jeans? Det er da tusen andre former å velge mellom.

Jeg kler ikke mom-jeans selv, men bruker straight leg for det meste. Litt mer vidde i anklene så ser det ikke ut som harry skinny jeans. Men buksene er da smale fordet om. Feks

 image.thumb.png.69876b875d1eb2d626d13bf4197d3108.png

Anonymkode: 4f183...4b6

Ukledelig og upraktisk lengde.  Det ser ut som en momjeans. Disse buksene kan man jo ikke bruke høst og vinter og er man under 1,70 ser man mye kortere og bredere ut. 

Anonymkode: 4b364...f19

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...