Gå til innhold

For oss som ønsker å diskutere skinny jeans i det uendelige

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Peonjenta
jukkapalme skrev (På 26.9.2021 den 20.35):

Så fin farge :)  Det har du rett i, at de veldig fargemettede ofte er tykkere i stoffet. Jeg har bestilt den gråsvarte, håper den er fin. Liker grå jeans. Hadde lyst på den svarte, men svarte Levis er ofte veldig tykke i stoffet, noe ikke jeg heller liker.

De lommene gir rumpa mi et løft, ihvertfall. Er sååå fornøyd. Uvant at de ikke er ettersittende hele veien etter å ha brukt skinny jeans i så mange år, men veldig behagelig. Du må oppdatere når du har fått den da, håper du blir like fornøyd som meg! :) 

Fikk den idag. Var litt for stor og for lang og lommene var alt for høyt opp på rumpa.  Men deilig stoff da. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.9.2021 den 23.30):

Syns de er direkte fæle og kunne aldri funnet på å gå med det igjen, og det kommer fra en som bare gikk med sorte skinny jeans i flere år. Går som regel med wide jeans, straight leg og mom jeans, men syns ikke de skal være over-sized.

Dette syns jeg er råfint:

image.png.9372d38a0290949f9c84f0ff67e5d65b.png

image.thumb.png.7ce1b1f613acae6c0afd9ae7bdfde0c0.png

Dette derimot, det blir for mye...

image.png.3276f3ef9e65f37fadba784419cc6673.png

image.thumb.png.d81ae0b926c78c10ed7c04cbb3bad246.png

Anonymkode: fcbb1...45b

Godt vi er forskjellige, for dette er ikke min stil haha :P Elsker skinny jeansene mine - det som ser best ut på meg rett og slett

Anonymkode: f65c1...d75

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.9.2021 den 15.12):

Nei, alle menn foretrekker jeans som viser formene til kvinner. I hvertfall gjør jeg det. Hilsen mann snart 40

Anonymkode: e0281...48d

Signerer denne. Kvinner har pene ben, ingen grunn til å skjule dem i slamsete stoff.

Anonymkode: 8375f...c0c

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Forstår meg ikke på dere som sier at dere er 31 år og gammel. Har også funnet ut at det kun er jenter som sier dette om seg selv (og til hverandre). Slutt med det! Du er i din beste alder. Når det er sagt så elsker jeg også skinny jeans, men ikke de som har blitt utvidet og «henger» 🤢

Anonymkode: 75500...ea8

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Kjøpte et par med flare på nett og savner skinny jeans allerede. Følte meg litt klovnete med de på, og slengen kamuflerer slanke legger. Uten høye hæler kommer det til å se totalt dustete ut. 

Anonymkode: 367fe...d1a

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.9.2021 den 12.58):

Vero moda har en modell jeg liker godt 😊 ellers er det Levis 724 som nevnes tidligere, men de er dyrere

Anonymkode: bdf0e...c67

Har prøvd meg på skinny fra mango. Bare lovord å komme med. Men jeg syns de er romslige i størrelsen. 

Anonymkode: f0c49...634

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg liker klær som sitter stramt. Da får folk se figuren til kroppen. Man må være grei 

Anonymkode: 8c0d4...418

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg venter på at gen-z skal grave frem leggvarmere under slengbukser, eller nettingsjal over hoftene på jeansen. Da har jeg rundet moten. 

Anonymkode: f0c49...634

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg er 40 og har dumpet skinny jeans for ikke så lenge siden. Til fordel for rette jeans.  Tok litt tid å venne seg til for å være ærlig, men nå synes jeg at det er veldig fint på😁 Men det beste er selvsagt at det er tusen ganger mer behagelig enn dette trange jævelskapet. 

Anonymkode: 4c371...25b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er 40 og har dumpet skinny jeans for ikke så lenge siden. Til fordel for rette jeans.  Tok litt tid å venne seg til for å være ærlig, men nå synes jeg at det er veldig fint på😁 Men det beste er selvsagt at det er tusen ganger mer behagelig enn dette trange jævelskapet. 

Skjønner ikke hva som er så ubehagelig med skinny jeans? Synes det er veldig behagelig jeg

Anonymkode: 5139f...8c3

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mine skinny jeans er så behagelige at jeg ikke gidder å skifte til koseklær når jeg er hjemme.

Anonymkode: e0009...f0f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

At noen folk syns straight, mom og flare jeans er grelt og at pølseskinnbukser som skinny er fint, sier ganske mye om stilen deres. Det er hverken classy eller flatterende. Syns ingen av de som fremdeles går med skinny ser bra ut, men det viktigste er vel at en selv føler seg vel😄

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke hva som er så ubehagelig med skinny jeans? Synes det er veldig behagelig jeg

Mine skinny jeans er så behagelige at jeg ikke gidder å skifte til koseklær når jeg er hjemme.

Sikkert fordi dere går med det 24/7 og kroppen har tilvent seg stramme bukser som klemmer. Sammenlignet med andre bukser er det ikke behagelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Sikkert fordi dere går med det 24/7 og kroppen har tilvent seg stramme bukser som klemmer. Sammenlignet med andre bukser er det ikke behagelig.

Nei, jeg går ofte med kjoler og skjørt. Og tights og turbukser til trening og tur. 

Mine skinny jeans er elastisk og klemmer ikke noen steder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.9.2021 den 20.19):

Kjøpte et par med flare på nett og savner skinny jeans allerede. Følte meg litt klovnete med de på, og slengen kamuflerer slanke legger. Uten høye hæler kommer det til å se totalt dustete ut. 

Anonymkode: 367fe...d1a

Jeg syns de ser best ut i kombinasjon med sneakers. Har jeans som er enda mer flared enn disse her og de er fine med joggesko. Flared jeans er elegante, men ser mer casual ut med sneakers.

image.thumb.jpeg.e8779eb605913d12c9eeee2263d5eb51.jpeg

image.thumb.jpeg.f49782a2981a6adf9d0c1ba8d996580f.jpeg

image.thumb.jpeg.9e7c685a3ddd40fc1d002bbc16fb4b5a.jpeg

image.thumb.jpeg.9b168ca42b52b045ec5e15806b3e185c.jpeg

image.jpeg.33e3744cdad63562e52efc93fe9fdc07.jpeg

image.thumb.jpeg.e840805f8f70a5383024cbd3b1525c35.jpeg

image.jpeg.893547137058d569b9d6f84a2ca4fe5a.jpeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Peonjenta skrev (På 27.9.2021 den 23.29):

De er veldig tykke og stive og har ingen stretch. 

De er nettopp fordi de er tykke og stive som gjør at de er fine. Det er kvalitetsjeans som holder på fasongen, og ender ikke opp med å utvide seg og henge. Tynt jeansstoff ser også billig og småtrashy ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Alle vi som elsker skinnyjeans kan egentlig bare lene oss tilbake å gni hendene sammen og ha ett ondkapsfult smil, fordi alle de buksene som diskuteres her er jo allerede ut så det synger etter. Det som er inn nå er lowrise bukser ala missSIXTY. Og INGEN kan komme å fortelle meg at det er komfortabelt å gå med lowrise bukser.  MEN GI det 4 mnd og alle unge blir å gå en kald vinter i møte med halve rompen hengende ut. 

Anonymkode: 7f35e...5c0

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg hater at det klistrer seg til huden liksom..får litt noia av det og synes det er ekkelt den første timen. Jeg har slitt med skinny jeans siden de dukket opp så synes jeg godt fortjener noe som føles komfortabelt etter så mange år.

Dessuten er jeg og har alltid vært tynn..og lang.. ser selv at jeg kler de rette buksene bedre..de gir i alle fall inntrykk av en fasong, ikke bare pipestilker.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.9.2021 den 8.03):

Norge henger veldig igjen i mom jeans-trenden. Ser man på andre europeiske byer, er det ingen som bruker mom jeans lenger. Damer i alle aldre går i skinny jeans (uten hull) rette jeans eller bootcut, i svart eller blått. Mye mer klassisk og flatterende. 

Anonymkode: e1173...39b

Pardon me? Det er jo du som ikke følger med. Mom jeans er så absolutt populært, men det som er mer populært er oversided flared bukser. Så og si alle kjendiser går med det, men jeg syns det er litt overkill at flared jeans skal være oversized i tillegg. Litt teit å komme inn i en tråd og hevde noe som ikke stemmer, men det hadde du visst hadde du fulgt litt med. Bootcut er populært, men flared er IN. Selv liker jeg flared i riktig størrelse og straight jeans (straight, ikke slim fit - noen tror at straight er slim fit, men straight går rett ned ved lårene og ikke innover ved leggene slik slim fit gjør).

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alle vi som elsker skinnyjeans kan egentlig bare lene oss tilbake å gni hendene sammen og ha ett ondkapsfult smil, fordi alle de buksene som diskuteres her er jo allerede ut så det synger etter. Det som er inn nå er lowrise bukser ala missSIXTY. Og INGEN kan komme å fortelle meg at det er komfortabelt å gå med lowrise bukser.  MEN GI det 4 mnd og alle unge blir å gå en kald vinter i møte med halve rompen hengende ut. 

Anonymkode: 7f35e...5c0

Hvor har du det fra? At det er ute så det synger etter pr dags dato mener jeg. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...