Gå til innhold

Paradise hotell 2021, sesong 15. (høstutgaven)

Christina82

Anbefalte innlegg

Spoiler

Jeg syns også det var sykt mye drama i dag for veldig lite. Ingen som turte å ta seg en drink i VIP en gang :hoho:

Og alt for tidlig i uken til å begynne å tro at noen skal hjem. Selvsagt blir noe mer å skje. Så blir spennende å se hvem Even velger som partner da. Tror Kristiane, men håper Sandra. Vil gjerne se Kristiane og Olav som et par videre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er stadig skuffa over årets sesong hittil. Den halvtimen de hadde per episode forrige sesong gikk så fort, det gjør den ikke nå. Det skjer for lite synes jeg. Det virker som de er der på badeferie. Håper virkelig det blir noen morsomme tvister som tvinger dem til å spille litt denne uka.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,Victoria er ikke så skarp som dere gir henne cred for.

Rachel sladret om Imani til bl.a henne på flyplassen.

Dette kunne de så klart ikke si under innspilling da det er kontraktbrudd..

Endret av J..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (35 minutter siden):

Nei,Victoria er ikke så skarp som dere gir henne cred for.

Rachel sladret om Imani til bl.a henne på flyplassen.

Dette kunne de så klart ikke si under innspilling da det er kontraktbrudd..

Hvor har du dette fra? Jeg har ingen grunn til å mistro deg altså, men kanskje det står noe mer spennende der du har funnet det ut. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (8 minutter siden):

Hvor har du dette fra? Jeg har ingen grunn til å mistro deg altså, men kanskje det står noe mer spennende der du har funnet det ut. 🙈

Victoria skrev det på egen IG story.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller Even skuespill eller er han virkelig så høy på seg selv? Jeg lurer oppriktig. Finnes det sånne folk, egentlig? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si at jeg ikke helt skjønner... Jentene ryker jo ikke uansett. De to som blir valgt får enten ny partner (Even) eller faller tilbake på sin gamle. Hva er egentlig problemet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (8 timer siden):

Jeg må si at jeg ikke helt skjønner... Jentene ryker jo ikke uansett. De to som blir valgt får enten ny partner (Even) eller faller tilbake på sin gamle. Hva er egentlig problemet? 

En gutt som ryker ja, og begge de jentene som ble valgt er redd for at det er deres gutt som blir den. De ble lei seg og opprørt for at forholdet deres ble "satt i fare". Skjønner den, men syns også det var veeldig tidlig å bli så knyttet til partneren sin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står fortsatt på meningen min om at dette blir en kjedelig sesong igjen. Jeg har inntrykk av at det er EX on the beach deltagere som er der denne sesongen. Jeg ser ikke på Paradise for kjærlighet og krangling mellom deltagere, jeg ser på fordi det er gøy med taktikk og spill. De klarte det jo så bra i forrige sesong. Dette her er et eneste stort gjesp for meg så langt. 

Men jeg fortsetter å se på alikevell :sjenert:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere som syns ukas tema er det dårligste i Paradises historie..!?? Altså, hva f...? :hoho: Syden??

Det er da neimen ingen forskjell på dette temaet og en hver vanlig dag der. Sol, bading og fest... jaaah. Så antiklimaks da de måtte pakke bagasjen og sende den avgårde - og så kom den ut et annet hull litt senere. Det var alt liksom?

Forrige sesong syns jeg hadde utrolig gode og kreative temaer, men nå.... håper virkelig ikke dette setter lista for sesongen fremover.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (11 minutter siden):

Er det flere som syns ukas tema er det dårligste i Paradises historie..!?? Altså, hva f...? :hoho: Syden??

Det er da neimen ingen forskjell på dette temaet og en hver vanlig dag der. Sol, bading og fest... jaaah. Så antiklimaks da de måtte pakke bagasjen og sende den avgårde - og så kom den ut et annet hull litt senere. Det var alt liksom?

Forrige sesong syns jeg hadde utrolig gode og kreative temaer, men nå.... håper virkelig ikke dette setter lista for sesongen fremover.

Så dagens episode og hadde helt glemt de hadde tema denne uka. 🙈 kom plutselig på det da de hadde fest..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang bagasjen, jeg håpte på at en av koffertene ikke kom ut igjen og de fikk brev, eller kort, det det sto «den som mangler koffert må umiddelbart sjekke ut av PH».

Veldig kjedelig start. Jeg liker Karianne (?) godt, hun virker jordbær og snill. Blir trist å se hvordan jentene er mot hun.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen rare episoder. 

Olav irrasjonelt emosjonell, og må jo i lengden være krevende for Kristiane å stå med ettersom han er så sykt bekreftelsessøkende. Får se om Kristiane med tid og stunder går lei dette... Jeg tror det, for jeg er allerede lei på hennes vegne ;) 

Stian har våkna litt, men det virker platt. Even blir stjerna i showet fra første sekund, men alt ble bare så halvhjertet denne gang. Mathias, Emil og Lukas har vi ikke sett noe til. Cecilie er en person jeg ikke klarer å få helt sans for.

Splittelse i jentegjengen. Kristiane og Sandra fryses ut. Spesielt Kristiane. Det er både trasig og ufortjent. Jeg gir de momentant min medfølelse. Jeg har jo en ting for å "alltid" heie på underdogsene og folk som faller utenfor. Vet ikke hvorfor jeg er slik. Så Kristiane og Sandra håper jeg alt godt nå framover. 

Men mye sutring der inne. Etter 1,5 paradise-uke (!) så skal liksom deltakerne være så knyttet og følelsesladdet at det halve kunne vært nok. Vi snakker om leirskoletendenser i tenårene... 😄 Og Sandra mente hun har vært et "offer" for spill og andre "helt siden starten". Altså... Vi snakker 1,5 paradiseuke for pokker, i kanskje tidenes tungeste start! Ingen har rukket å være et offer for noen enda! 😜 

Og temaet for uken er jo helt på jordet. Det kan umulig være samme produksjonen i sesong 15 som i 14. Det nekter jeg å tro. Som sagt, en tung og traust start på sesong 15 hittil. En sesong med gufs fra fortiden. Frustrerende. 

Endret av Ctrl
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at Vendela ikke får forklart valget sitt engang. Synes det virket gjennomtenkt til tross. Hadde jeg vært henne hadde jeg nok valgt en jente av begge gruppene for å unngå nettopp dette med gruppering, menmen... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ctrl skrev (2 timer siden):

For noen rare episoder. 

Olav irrasjonelt emosjonell, og må jo i lengden være krevende for Kristiane å stå med ettersom han er så sykt bekreftelsessøkende. Får se om Kristiane med tid og stunder går lei dette... Jeg tror det, for jeg er allerede lei på hennes vegne ;) 

Enig. Virker som om Olav har lav selvfølelse og redd for å bli avvist. Får litt vondt av han ettersom han ellers virker som en herlig type.  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (56 minutter siden):

Det irriterer meg at Vendela ikke får forklart valget sitt engang. Synes det virket gjennomtenkt til tross. Hadde jeg vært henne hadde jeg nok valgt en jente av begge gruppene for å unngå nettopp dette med gruppering, menmen... 

Jeg synes du burde vært henne. Altså at du hiver deg rundt og søker deg inn til neste år. 😊 Æresord, jeg skal være din største fan 😁 Team KG! 

Lacuna skrev (6 minutter siden):

Enig. Virker som om Olav har lav selvfølelse og redd for å bli avvist. Får litt vondt av han ettersom han ellers virker som en herlig type.  

Ja. Herlig type. Snill og god. Men det blir for mye enkelte ganger. Iallefall når det kommer til søken etter bekreftelse fra Kristiane. At han er full av følelser for henne i tillegg kan by på problemer hvis Kristiane går lei eller roter med noen andre. 

Kristiane er for øvrig en flott jente. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 time siden):

Jeg synes du burde vært henne. Altså at du hiver deg rundt og søker deg inn til neste år. 😊 Æresord, jeg skal være din største fan 😁 Team KG! 

Ja. Herlig type. Snill og god. Men det blir for mye enkelte ganger. Iallefall når det kommer til søken etter bekreftelse fra Kristiane. At han er full av følelser for henne i tillegg kan by på problemer hvis Kristiane går lei eller roter med noen andre. 

Kristiane er for øvrig en flott jente. 

Haha! Jeg sitter alltid å tenker "jeg ville gjort det slik" men tror aldri at jeg kunne deltatt selv. :fnise: Er så ufattelig lett å tenke at man ville gjort det slik og slik, men jeg vet neimen ikke om det hadde skjedd om jeg faktisk var der. 

Enig i at Kristiane er virkelig flott! Har sansen for henne. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (23 timer siden):

Spiller Even skuespill eller er han virkelig så høy på seg selv? Jeg lurer oppriktig. Finnes det sånne folk, egentlig? 

Tror faktisk at Even oppriktig er slik til en viss grad, men det kan jo tenkes at han gasser ekstra på for underholdningens skyld. :ninja: Tror aldri jeg kunne vært venn med Even i virkeligheten, men elsker han som TV-figur. 

Endret av Lacuna
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...