Gå til innhold

Julevarer i butikkene - Hva gleder du deg mest til?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nidars julemarsipan, pepperkaker, julepølser, Mills julepostei og Anthon Berg likørkonfekt. Appelsinene begynner å bli gode til jul, det gleder jeg meg til. Klementiner spiser jeg hele året. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A-hunter skrev (6 timer siden):

 

Lykke kommer aldri med en strekkode.

Lykke kommer definitivt med strekkode, og den strekkoden sitter på pakken til gilde juleleverpostei 🤩 på brødskive med litt majones og rødbeter på! 

Anonymkode: 198ed...954

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvier meg til hele dette julemaset som starter alt for tidlig. Det begynner jo allerede i oktober! Noe dritt egentlig. Burde vært forbudt ved lov frem til 1. desember :)  Julen er en fin tid egentlig, men når man trekker den helt ned til oktober blir det bare et kommersielt pes og ikke noe annet. Pinnekjøtt er veldig godt, men spiser man det mange ganger i året og begynner å nyte julevarene i oktober blir det bare avsmak på det. For min del skygger jeg langt unna dette til julen er der, og den starter 1.desember og ikke et sekund før.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamar og Lillehammer julebrus, tre nøtter-sjokolade, maarud julehjerter med paprika, klementiner (vet de er i butikkene nå også, men er ekstra stas til jul) og ribberull. Må også smake funlight med julebrussmak. Håper den er god!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (6 timer siden):

Julebrunosten ❤️ Den er SÅ god! Spiser nesten ikke annet så lenge den er tilgjengelig i butikken. 

Det er akkurat den samme brunosten bare med julemotiver på :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antiviruset skrev (3 minutter siden):

Det er akkurat den samme brunosten bare med julemotiver på :) 

Haha nei! Julebrunosten er krydret helt nydelig 😋😋

Anonymkode: ba006...ac4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (5 minutter siden):

Hamar og Lillehammer julebrus, tre nøtter-sjokolade, maarud julehjerter med paprika, klementiner (vet de er i butikkene nå også, men er ekstra stas til jul) og ribberull. Må også smake funlight med julebrussmak. Håper den er god!

klementinene på denne tiden smaker surt hestepiss :) De er faktisk best sent i desember, da er de søte og gode, samtidig som de er lett å skrelle. Nå må du klore av skallet :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være en gledesdreper, men jeg har til min fortvilelse sett at vi nesten ikke får noe juleferie i år siden julaften havner på en fredag :(

Anonymkode: 1c0d6...e1f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Jula(!) i dag, og der lå det juleskum ved kassene.... 

Julebrus og generelt julesnop gleder jeg meg til. Masse lys og dårlige julefilmer :D 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke for å være en gledesdreper, men jeg har til min fortvilelse sett at vi nesten ikke får noe juleferie i år siden julaften havner på en fredag :(

Anonymkode: 1c0d6...e1f

Helt korrekt og det blir dårlig til neste år før kalenderen vipper dette ut i ukedagene om et par år :)  Så det er noen år fremover før man virkelig får full uttelling igjen. Da blir det en del år med god juleferie igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guri nå gleder jeg meg og!🤩🤩🤩 

Pepperkaker! Så godt det smaker med de første pepperkakene når de kommer. Baker egne i desember, og da spiser vi bare dem, men det er noe spesielt med å smake de første som kommer…. 😋 

Anonymkode: 83186...22b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Lykke kommer definitivt med strekkode, og den strekkoden sitter på pakken til gilde juleleverpostei 🤩 på brødskive med litt majones og rødbeter på! 

Anonymkode: 198ed...954

Hvordan smaker den juleposteien? 

Anonymkode: 56755...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiviruset skrev (29 minutter siden):

klementinene på denne tiden smaker surt hestepiss :) De er faktisk best sent i desember, da er de søte og gode, samtidig som de er lett å skrelle. Nå må du klore av skallet :) 

Haha, surt hestepiss, faktisk :hoho: jeg kjøper aldri klementiner før i november/desember.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan smaker den juleposteien? 

Anonymkode: 56755...0d3

Som en mer krydret leverpostei. Vet ikke hvilke krydder. 

Anonymkode: 198ed...954

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder til det pyntes med julelys utendørs og med adventslys i vinduene. Er så koselig å gå tur da🤗

Anonymkode: 2871d...e71

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til posen med julenisseseigmenn,skumtre og reinsdyr kommer🤗 Og sjokoladekalender🤩

Anonymkode: 86abd...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...