Gå til innhold

Julevarer i butikkene - Hva gleder du deg mest til?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flax julekalender som jeg kjøper til x hvert år.Marsipan.pepperkaker.Julefilmer.

Anonymkode: 3ecc4...335

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antiviruset skrev (11 timer siden):

Det er akkurat den samme brunosten bare med julemotiver på :) 

Den er nok ikke det. Som en annen sier så er den krydret helt utmerket. Den er så god det nesten er avhengighetsskapende. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (2 timer siden):

Den er nok ikke det. Som en annen sier så er den krydret helt utmerket. Den er så god det nesten er avhengighetsskapende. 

Jeg har aldri klart å finne den brunosten, lette etter den i fjor, men fant den ikke. Vet ikke om jeg bare har vært uheldig eller hva. Er det slik at den flyr ut av butikkhyllene? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

clyde skrev (2 timer siden):

Jeg har aldri klart å finne den brunosten, lette etter den i fjor, men fant den ikke. Vet ikke om jeg bare har vært uheldig eller hva. Er det slik at den flyr ut av butikkhyllene? :P 

Den er ganske populær ja, men finner den alltid. Kanskje etterspør den i den lokale butikken din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (2 timer siden):

Den er ganske populær ja, men finner den alltid. Kanskje etterspør den i den lokale butikken din?

Ja, det kan jeg gjøre. Husker at jeg så etter den flere steder i fjor, men skal høre med Coop'en som ligger i nærheten her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Åh, deilig tråd! Nå gleder jeg meg til jul. 

Gleder meg til julebrus, hvit kakemenn med sjokolademelk, gjerne i kombinasjon med at man skal levere inn en eksamensoppgave e.l. 

Gleder meg også til julemarsipan og adventsstemning 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiviruset skrev (19 timer siden):

Det er akkurat den samme brunosten bare med julemotiver på :) 

Nei, julebrunosten er krydret med kardemomme, og er helt MAGISK på f.eks hjemmebakte hveteboller med et skikkelig tykt lag smør under. 😋 Egentlig fint at den ikke er tilgjengelig hele året, da hadde jeg nok vært en del større 😆

Anonymkode: 5ac0c...177

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, julebrunosten er krydret med kardemomme, og er helt MAGISK på f.eks hjemmebakte hveteboller med et skikkelig tykt lag smør under. 😋 Egentlig fint at den ikke er tilgjengelig hele året, da hadde jeg nok vært en del større 😆

Anonymkode: 5ac0c...177

Nettopp. Kardemomme i brunost er helt fortreffelig. Men jeg skulle ønske de hadde brunet osten mer. Den er altfor bleik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ikke for å være en gledesdreper, men jeg har til min fortvilelse sett at vi nesten ikke får noe juleferie i år siden julaften havner på en fredag :(

Anonymkode: 1c0d6...e1f

Det er skikkelig kjipt og hele den helga har jeg langvakter på jobb, så jeg får nesten ikke sett barna mine :(  Men jeg gleder meg til adventstida og til julemarsipanen kommer i butikkhyllene

Anonymkode: 13d62...b80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gleder meg til Lerum julebrus, pinnekjøtt 🤤, kakemenn (som allerede har kommet 😁), de røde sjokoladeposene med tre nøtter og karamellstjerner, funlight med smak av julebrus (veldig god), pepperkaker, krumkaker, levende lys m.m. I tillegg så kommer julemusikken, julefilmer, julepyntet kjøpesenter, handle julegaver og pakke de inn m.m. Jeg absolutt elsker advent og juletiden 🎅🎄🤶

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...