Gå til innhold

Julevarer i butikkene - Hva gleder du deg mest til?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er det ikke lenge før julevarene kommer i butikk. Alltid blir det styr rundt det, fordi det kommer for tidlig. Selv syns jeg det er en hyggelig påminnelse om at vi nærmer oss den fineste årstiden.

Hvilke julevarer gleder du deg mest til?

For min del må det være Berthas doble sjokoladeflarn. Jeg tror ingenting er bedre enn deilig morgen med det og god kaffe til. Det er så herlig kombinasjon!

Også er det alltid stas med diskusjonene om julebrus. Gleder meg veldig til julebrusen kommer i butikken igjen!

Anonymkode: bc942...a2a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julebrus 😄 og i år skal jeg også kjøpe fun light med julebrus smak, spent på den :) 

Ellers er marsipan alltid en klassiker jeg må ha mye av! :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ALT - jeg gleder meg til ALT! Like mye hvert eneste år🤶 Selvom jeg kanskje ikke liker julemarsipan synes jeg den lager stemning i butikkhyllen😅
Nå er jeg en skikkelig julegris - på grensen til smågal (i følge mannen). 
Julen er magisk🤩

Anonymkode: 2545b...588

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ALT - jeg gleder meg til ALT! Like mye hvert eneste år🤶 Selvom jeg kanskje ikke liker julemarsipan synes jeg den lager stemning i butikkhyllen😅
Nå er jeg en skikkelig julegris - på grensen til smågal (i følge mannen). 
Julen er magisk🤩

Anonymkode: 2545b...588

Ja, jeg gleder meg skikkelig selv! Syns alltid det er stas når julevarene kommer i butikk! Jeg slapper av pøå en helt annen måte og drømmer meg bort til en "varm" og fin tid!

Anonymkode: bc942...a2a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg til å samle familien min rundt bordet som er fylt med deilig mat, god drikke, god stemning med varmen fra peisen og fra de menneskene som virkelig betyr noe for meg her i verden.

Lykke kommer aldri med en strekkode.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

A-hunter skrev (1 minutt siden):

Jeg gleder meg til å samle familien min rundt bordet som er fylt med deilig mat, god drikke, god stemning med varmen fra peisen og fra de menneskene som virkelig betyr noe for meg her i verden.

Lykke kommer aldri med en strekkode.

Det er jeg så enig i. Og jeg skulle til å skrive det samme . Jeg lager lykken hjemme i form av trivelige stunder, nybakte julekaker og tente lys sammen med mine nærmeste. 

Anonymkode: 9870c...a6f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A-hunter skrev (4 minutter siden):

Jeg gleder meg til å samle familien min rundt bordet som er fylt med deilig mat, god drikke, god stemning med varmen fra peisen og fra de menneskene som virkelig betyr noe for meg her i verden.

Lykke kommer aldri med en strekkode.

Det var jo en kommentar å komme med å....

Anonymkode: bc942...a2a

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det var jo en kommentar å komme med å....

Anonymkode: bc942...a2a

Det var jo en kommentar å komme med å...

(skal vi fortsette denne passiaren i det uendelige? I så fall ønsker jeg å korrigere setningen til norsk)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A-hunter skrev (1 minutt siden):

Det var jo en kommentar å komme med å...

(skal vi fortsette denne passiaren i det uendelige? I så fall ønsker jeg å korrigere setningen til norsk)

Hvorfor kommenterer du denne tråden, bare for å skape dårlig stemning? Tråden handler ikke om hva du mener lykke er, men hva du gleder deg til å finne i butikken av julevarer. Vanskeligere er det ikke.

"Lykke kommer aldri med en strekkode. " Neivel, sitter dere på gulvet og er lykkelige dere da? Spiser luft?

Anonymkode: bc942...a2a

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...