Gå til innhold

Dumme og farlige ting folk gjør i trafikken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjører ofte e 18 og har merket folk som veldig plutselig blinker seg inn i venstre felt, men kjører inn i feltet i sinkefart slik at vi som har litt høy fart plutselig må bremse ned. Jeg synes det er stressende og merkelig oppførsel. En del av det å være i trafikkbildet er jo å tilrettelegge og passe på god flyt. 

En annen ting jeg irriterer meg over, er når jeg, i min lille konebil, skal kjøre forbi en sinke som feks kjører en større bil, feks type pickup, så prøver han å gasse på og ikke slippe meg til, eller matche min fart. Kanskje han ikke toler å bli kjørt forbi av en litta dame da. ganske ergerlig.

Anonymkode: d543f...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, og så de tullingene som tuter og stresser i rundkjøringer. Det er absolutt ikke plassen å kjøre gasse på akkurat.

Anonymkode: d543f...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar utgangspunkt i at folk er idioter i trafikken, derfor tar jeg høyde for at folk skal leke smarte i trafikken. 
 

Hvorfor kan ikke dere bare ta utgangspunkt i det verste heller, og heller håpe på det beste. 
 

At det heller blir sånn: så flink du er, du klarer å kjøre på rette siden av den gule linjen, du burde fått en premie. Ergrer meg aldri. 
 

Men det fungerer ikke når man går ute blant andre folk, da blir folk rett og slett stolte over at de er idioter. Mennesker er som små barn, prøver seg på alt mulig for å se om de kommer unna med det. 
 

Hvorfor har dere i det hele tatt forventninger… hehe. 
 

Blir heller overrasket over at noen kjører bra, jeg. 

Anonymkode: e17c6...560

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idioter med store pickuper som på LIV OG DØD skal ligge rett bak, helst oppå hengerfestet mitt når det er sat*ns glatt.

Anonymkode: f7411...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...