AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #1 Del Skrevet 15. september 2021 - Folk som kutter svingen uten å ha sikt - Folk som kjører forbi og så legger seg inn rett foran bilen de kjørte forbi - Folk som skal kjøre forbi og som aldri kommer seg nok opp i fart, slik at forbikjøringen tar laaang tid og de nesten ikke rekker det, men er også kommet for langt til å avbryte forsøket - Folk som holder 70 når de skal kjøre utpå motorvei i 100-sone Hva har du observert i det siste? Anonymkode: 35b64...e22 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #2 Del Skrevet 15. september 2021 Alt og mer til. Er du her for underholdningens skyld, anbefaler jeg denne: https://www.reddit.com/r/IdiotsInCars/ Anonymkode: 9daa9...a90 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #3 Del Skrevet 15. september 2021 Folk som bryter vikeplikten sin. Spesielt de som kaster seg ut i en liten luke for å så kjøre under fartsgrensa.. Anonymkode: af791...b07 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guppy88 Skrevet 15. september 2021 #4 Del Skrevet 15. september 2021 Folk som blinker seg for tidlig ut av rundkjøringen, slik at de signaliserer at jeg kan kjøre, men så fortsetter de forbi meg likevel. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #5 Del Skrevet 15. september 2021 Trailere som ikke respekterer min lille bil i rundkjøringer. Jeg var kjørende i rundkjøringen og blinket at jeg skulle fortsette forbi utkjøring, men såg jo at traileren hadde små intensjoner om å bremse på vei inn. Endte med at han måtte bremse halveis uti veibanen og 5 cm fra kjerra mi. Anonymkode: 2d036...77a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maranta Skrevet 15. september 2021 #6 Del Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Trailere som ikke respekterer min lille bil i rundkjøringer. Jeg var kjørende i rundkjøringen og blinket at jeg skulle fortsette forbi utkjøring, men såg jo at traileren hadde små intensjoner om å bremse på vei inn. Endte med at han måtte bremse halveis uti veibanen og 5 cm fra kjerra mi. Anonymkode: 2d036...77a Dette. Trailere, og bilister for øvrig, som ikke holder sikker avstand til forankjørende 😡 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #7 Del Skrevet 15. september 2021 Blinker ikke/blinker feil. Her jeg bor er det 1000vis av måter å kjøre i en rundkjøring på. Noen blinker at de skal ut, men fortsetter sirkelen. Har holdt på å krasje i noen der ja… 60 i 80-sona. Anonymkode: 3d812...6ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 15. september 2021 #8 Del Skrevet 15. september 2021 De farligste i trafikken er gutter mellom 18-22 år ,og damer over 75 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #9 Del Skrevet 15. september 2021 Folk som sitter og glor på mobilen og ikke får med seg at ferga har kommet og bilene foran har begynt å kjøre om bord Følg med! Der jeg reiser oftest har de bare 2-3 minutter på å losse og laste hvis de skal holde ruta. Anonymkode: c0434...034 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #10 Del Skrevet 15. september 2021 Folk som kjører jævla sakte på akselerasjons-feltet. Komplett idioter Anonymkode: 8a4b7...3de 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorbys Skrevet 16. september 2021 #11 Del Skrevet 16. september 2021 Folk som bremser ned før de begynner å gli ut i avkjøringsfila på motorveien. Spesielt de som ikke blinker før de gjør dette er skumle. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #12 Del Skrevet 18. september 2021 Folk som ikke sjekker skikkelig før de skifter fil, kun slenger på en blinker og skifter fil i samme sekund, har flere ganger nesten blitt most på motorsykkelen. Anonymkode: b68f1...15a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 21. september 2021 #13 Del Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (På 15.9.2021 den 9.04): - Folk som kutter svingen uten å ha sikt - Folk som kjører forbi og så legger seg inn rett foran bilen de kjørte forbi - Folk som skal kjøre forbi og som aldri kommer seg nok opp i fart, slik at forbikjøringen tar laaang tid og de nesten ikke rekker det, men er også kommet for langt til å avbryte forsøket - Folk som holder 70 når de skal kjøre utpå motorvei i 100-sone Hva har du observert i det siste? Anonymkode: 35b64...e22 Jeg så et skrekkeksempel på søndag. Jeg var da med jubiluemstoget på Dovrebanen som på strekket Oppdal - Ringebu ble trukket av damplok. Noe som naturlig nok tiltrakk seg svært mange skuelystne med kamera. Alt greit så langt. Det som ikke var like greit var at en bil som fulgte oss på E6, så satt sjaføren med kamera ut av vinduet og filmet toget. Tror han hadde fått en skarp skrape av UP hvis de hadde sett han. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. september 2021 #14 Del Skrevet 22. september 2021 Ligger i venstre fil når de skal rett frem i en rundkjøring, dette er veldig vanlig og idiotisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 22. september 2021 #15 Del Skrevet 22. september 2021 lurven skrev (22 minutter siden): Ligger i venstre fil når de skal rett frem i en rundkjøring, dette er veldig vanlig og idiotisk Eller folk som ligger i et felt på vei inn i rundkjøringen/kryss som tilsier at de skal ta av til høyre, men fortsetter rett frem! Sånt blir det kræsj av. Folk som maser i trafikken -.- Nei, jeg kommer ikke fortere forbi traileren bare fordi du ligger i rævva på meg og blinker febrilsk. Bilen/traileren foran meg igjen kjører ikke noe fortere! Og nei, jeg legger meg heller ikke inn mellom to lastebiler som ikke har god avstand til hverandre! Ikke at det hadde hjulpet mtp på lastebilen foran som fremdeles ikke får gasset på... Elsparkesyklister, fotgjengere og syklister som plutselig, uten forvarsel, legger seg ut i gangfelt 😱 Bilister som legger til seg skumle vaner når en vei er f.eks stengt (eller delvis stengt). Vi hadde to forkjørsveier som var delvis stengt ved krysset og det gjorde at mange bilister ikke overholdt vikeplikten sin. For de trodde at siden veien var stengt kom det ikke biler, men de tenkte ikke på at de som bodde i de stengte gatene hadde mulighet til å kjøre inn/ut. I tillegg brøt mange vikeplikten for de som skulle ta av til venstre i det ene krysset. Det var rett og slett dritskummelt å kjøre på begge veiene en stund, spesielt etter at sperringene var åpnet. Den siste er ikke så veldig skummel eller farlig, men det var en ambulanse som satte på blålys rett bak meg i mørket. Skvatt så fælt at jeg trodde jeg skulle få hjerteinfarkt😅 Jeg så nemlig at de kjørte inn på bensinstasjonen i det jeg kjørte ut derfra, så jeg forventet ikke i det hele tatt at de skulle være bak meg🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 22. september 2021 #16 Del Skrevet 22. september 2021 Folk som kjører i 60 i 80 sona på svingete vei, men så fiser opp i 80-90 når de kommer til en langstrekke der det går an å kjøre forbi, og så siruper seg ned i 60 igjen når veien går tilbake til å være svingete. Det er helt greit å ligge under grensa om man er usikker. Helt fint. Heller det enn å kjøre med panikk. Men da må man slippe forbi folk bak når det kommer et bra sted å gjøre det på. Måtte avbryte en forbikjøring med en sånn en i dag, og er fortsatt irritert 🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 22. september 2021 #17 Del Skrevet 22. september 2021 Fotgjengere som ikke følger med, men vimser rundt i sin egen verden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #18 Del Skrevet 8. oktober 2021 Saph skrev (På 22.9.2021 den 23.07): Folk som kjører i 60 i 80 sona på svingete vei, men så fiser opp i 80-90 når de kommer til en langstrekke der det går an å kjøre forbi, og så siruper seg ned i 60 igjen når veien går tilbake til å være svingete. Det er helt greit å ligge under grensa om man er usikker. Helt fint. Heller det enn å kjøre med panikk. Men da må man slippe forbi folk bak når det kommer et bra sted å gjøre det på. Måtte avbryte en forbikjøring med en sånn en i dag, og er fortsatt irritert 🥴 Jeg møtte en slik på mandag, men i tillegg la hen seg langt ut i midten flere steder. Hvertfall to ganger la hen seg helt over i venstre felt. 😲 Kom meg forbi til slutt, men måtte jo selvsagt legge meg helt ytterst i venstre felt siden hen skulle ut i midten igjen... 😐 Synes også hen som kjørte 40 i 80-sona var ganske dum. Sant nok, dette var en ganske svingete strekning og du kan ikke ligge i 80 hele veien, men 60-70 er det vanligste. 40 er litt for ekstremt. I tillegg er det ingen gode forbikjøringsplasser med mindre sjåføren foran samarbeider og det gjorde selvsagt ikke hen her... 😒 Så da var det bare å smøre seg med tålmodighet. Også: hvorfor er blinklys så vanskelig å bruke? Vi andre trafikanter vil gjerne få vite hvor du er på vei FØR du svinger! Og nå når vi nærmer oss mørke tider igjen, værsåsnill, skru av fjernlys når du møter bil! Jeg vet ikke om det bare er en bygdeting, men det var så få som gjorde det sist vinter her... 😑 Anonymkode: 3d3c6...69e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #19 Del Skrevet 8. oktober 2021 Når hindringen er på din side har du vikeplikt! Min største irritasjon med folk som bare mener seg viktigere, og tar plassen uansett. Spesielt når det er isete og jeg skal oppover og de ned. Oslo vest jeg ser på dere.🤬 Også de som ikke gidder å vinke takk når andre stopper for å la de kjøre først. Anonymkode: ae02a...4d6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #20 Del Skrevet 8. oktober 2021 Elsparkesyklister og atter elsparkesyklister. Jeg har omtrent til gode å se noen av dem kjøre fornuftig. Her er det raskeste vei frem uansett, enten det er i slalåm mellom fotgjengere på fortauet, eller rett ut foran biler og ambulanser i trafikken. Gjerne kombinert med tasting på mobilen og headset på full guffe. Anonymkode: 78104...5d1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå