Gå til innhold

Da er det klart: IQ er utelukkende genetisk betinget.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Altså, gi deg, dette er jo bare vas. 

Hvem er det som "prøver å rive ned"? Hva er det for en konspirasjonsteori? Hva prøver de egentlig å rive ned da.. tribal kultur?!! Det er vel kanskje noen tusen år for sent for det?

Hvordan kom du frem til at vi får et vanskeligere samfunn for alle? Når absolutt alt nyeste historie viser nøyaktig motsatte, vi får et mer fredelig, åpen samfunn som er bedre for de aller fleste? 

Jeg ser for meg at du har aldri vært spesielt god i matte, fordi basis logikk mangler fullstendig. Men, det er nok ikke for sent. Tenk om du kunne bruke tid mer fornuftig enn å fordype deg selv i konspirasjonsteorier, og engste deg unødig for fremtid, som ikke kommer til å skje. Hva med rett og slett ta et par fag på et universitet, kan jo ikke skade? Høres i grunn at det ville vært sunt for deg med litt mindre fritid og litt mer sosial sammenkomst.

Anonymkode: d603a...bb6

Jeg skriver om samfunnsutviklingen i vår tid, det er ingen konspirasjonsteori. Hvorfor er det så populært å bruke konspirasjonsteori-begrepet?

Jeg skjønner du ønsker å heve deg over meg. Men jeg har mastergrad i kjemi. Og har studert historie før det. Og selv om jeg gjerne skulle studert flere år, er ikke dette et godt argument mot mitt syn.

Kan du begrunne at blanding av kulturer og etnisiteter fører til et bedre samfunn? Hva mener du om samfunn som Libanon, USA, Yugoslavia, Sverige eller Myanmar? Eller de mange landene i Afrika som består av svært forskjellige stammer og folk?

Mener du disse er en suksesshistorie?

Ærlig talt, jeg diskuterer gjerne, men vennligst demp bruken av nedlatenhet og hersketeknikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Altså, gi deg, dette er jo bare vas. 

Hvem er det som "prøver å rive ned"? Hva er det for en konspirasjonsteori? Hva prøver de egentlig å rive ned da.. tribal kultur?!! Det er vel kanskje noen tusen år for sent for det?

Hvordan kom du frem til at vi får et vanskeligere samfunn for alle? Når absolutt alt nyeste historie viser nøyaktig motsatte, vi får et mer fredelig, åpen samfunn som er bedre for de aller fleste? 

Jeg ser for meg at du har aldri vært spesielt god i matte, fordi basis logikk mangler fullstendig. Men, det er nok ikke for sent. Tenk om du kunne bruke tid mer fornuftig enn å fordype deg selv i konspirasjonsteorier, og engste deg unødig for fremtid, som ikke kommer til å skje. Hva med rett og slett ta et par fag på et universitet, kan jo ikke skade? Høres i grunn at det ville vært sunt for deg med litt mindre fritid og litt mer sosial sammenkomst.

Anonymkode: d603a...bb6

Kan du komme med et eneste eksempel som viser at multikulturalisme er vellykket?.

Anonymkode: 9c9d1...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...