FreezeandFawn Skrevet 8. september 2022 #221 Del Skrevet 8. september 2022 Maestro skrev (Akkurat nå): Med mindre han blir 150 år gammel, så er det jo sant. Han får jo ikke mangen år på tronen, kontra moren. Hehe, ja nei, jeg tenkte mer på tonen din. Er klart han ikke får så mange år i stolen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deep Impact Skrevet 8. september 2022 #222 Del Skrevet 8. september 2022 1 minutt siden, Maestro said: Var jo at dronning Elizabeth, holdt jo ganske lenge. At Charles er jo en gammel mann selv. Folk skal være så politisk korrekt at jeg blir litt svett. Den kommentarne du kom med først, kunne du like greit holdt for deg selv, det er noen ting man ikke trenger å si når noe grusomt har skjedd som dette. Neste gang noen av de nærmeste du har dør, skal folk le av deg da? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 8. september 2022 #223 Del Skrevet 8. september 2022 FreezeandFawn skrev (Akkurat nå): Hehe, ja nei, jeg tenkte mer på tonen din. Er klart han ikke får så mange år i stolen. Åja, nei. Skriver vel slik jeg tenker, ordrett. Men er ikke for og lage humor, egentlig. Litt mer "Uffda".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. september 2022 #224 Del Skrevet 8. september 2022 Maestro skrev (11 minutter siden): Bra jobba og bli konge som gammel mann, ikke lenge han blir på tronen før han stryke med 🤭🤔🤔 Han får ikke 70 år på tronen, for og si det slik 🫣 Lær deg respekt. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 8. september 2022 #225 Del Skrevet 8. september 2022 Rest in peace God save the queen Føles helt uvirkelig at hun er borte. Tross alt 96 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 8. september 2022 #226 Del Skrevet 8. september 2022 Deep Impact skrev (1 minutt siden): Den kommentarne du kom med først, kunne du like greit holdt for deg selv, det er noen ting man ikke trenger å si når noe grusomt har skjedd som dette. Neste gang noen av de nærmeste du har dør, skal folk le av deg da? Jeg ler ikke av at hun er død, synes det er trist. Men at Charles ikke får 70 år på tronen, som moren. Da han har blitt en gammel mann selv, da moren holdt koken veldig lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 8. september 2022 #227 Del Skrevet 8. september 2022 Honey Dew skrev (1 minutt siden): Lær deg respekt. Er at han ble ikke konge som 40 åring, men langt over 70 år. Er det respektløst og si at han ikke får mange årene på tronen? Helt ærlig? Det er jo og være realistisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deep Impact Skrevet 8. september 2022 #228 Del Skrevet 8. september 2022 Just now, Maestro said: Jeg ler ikke av at hun er død, synes det er trist. Men at Charles ikke får 70 år på tronen, som moren. Da han har blitt en gammel mann selv, da moren holdt koken veldig lenge. Du lagde en humoristisk kommentar etter noen døde, og lagde en "vits" av det og fliret av det. Slutt å tvist ordene dine rundt og stå for det du skrev. Går an og oppføre seg etter en sånn nyhet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 8. september 2022 #229 Del Skrevet 8. september 2022 Maestro skrev (1 minutt siden): Er at han ble ikke konge som 40 åring, men langt over 70 år. Er det respektløst og si at han ikke får mange årene på tronen? Helt ærlig? Det er jo og være realistisk. Han kan jo fort bli over 90 han også. Eller man kan dø i morgen. Det vet heldigvis ingen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 8. september 2022 #230 Del Skrevet 8. september 2022 Deep Impact skrev (1 minutt siden): Du lagde en humoristisk kommentar etter noen døde, og lagde en "vits" av det og fliret av det. Slutt å tvist ordene dine rundt og stå for det du skrev. Går an og oppføre seg etter en sånn nyhet. Jeg har mye galgenhumor. Leit at hun døde, at Charles ble konge etter pensjonist alder og får dermed ikke 70 år på tronen som sin mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 8. september 2022 #231 Del Skrevet 8. september 2022 Rest in peace 🤍🌹. Og lykke til til den nye kongen. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. september 2022 #232 Del Skrevet 8. september 2022 Maestro skrev (Akkurat nå): Er at han ble ikke konge som 40 åring, men langt over 70 år. Er det respektløst og si at han ikke får mange årene på tronen? Helt ærlig? Det er jo og være realistisk. Det er mange måter å skrive at han kanskje ikke får mange årene på tronen uten å latterligjøre han. Som sagt: Lær deg respekt overfor familien og befolkningen som sørger. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 8. september 2022 #233 Del Skrevet 8. september 2022 Blizz1 skrev (Akkurat nå): Han kan jo fort bli over 90 han også. Eller man kan dø i morgen. Det vet heldigvis ingen. Så klart, men ja. Poenget var at han får ikke sånn 70 år på tronen, som sin mor. Men han kan sitte der i 15 år Liksom eller mer om helsen er der. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 8. september 2022 #234 Del Skrevet 8. september 2022 Honey Dew skrev (Akkurat nå): Det er mange måter å skrive at han kanskje ikke får mange årene på tronen uten å latterligjøre han. Som sagt: Lær deg respekt overfor familien og befolkningen som sørger. Det kom ut feil, jeg beklager det. Legger meg flat der. For det var ikke for og håne eller være frekk.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 8. september 2022 #235 Del Skrevet 8. september 2022 Maestro skrev (3 minutter siden): Åja, nei. Skriver vel slik jeg tenker, ordrett. Men er ikke for og lage humor, egentlig. Litt mer "Uffda".. Ah, skjønner. Ja, for du virket ganske skadefro. Litt spesielt bare et par timer etter at han har mistet sin mor, og etter at hans liv og rolle endres for alltid. Hvorvidt han er den som i folkets øyne passer best for rollen kan selvsagt diskuteres. Både og, vil jeg tro. Tror rollen og forventningene som har blitt satt til han, har veiet tungt på han hele livet. Hele sagaen med Diana gjorde han svært upopulær blant folket. Men jeg synes han har klart seg ganske bra de siste årene. Han har støttet og vært der for sin mor. Og summa summarum, takk og lov at ikke det er Andrew som tar over 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitby Skrevet 8. september 2022 #236 Del Skrevet 8. september 2022 Dett var litt skummelt, men om 2 dager så er det 1 år siden denne tråden ble opprettet. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 8. september 2022 #237 Del Skrevet 8. september 2022 Blue Berry skrev (På 10.9.2021 den 18.09): Tipper innen 1-2 år. Håper William blir kongen Du hadde nesten rett det hadde gått 1 år hvis hun bare hadde dødd 2 dager senere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 8. september 2022 #238 Del Skrevet 8. september 2022 Eleaelea skrev (På 11.9.2021 den 18.36): I 2022 Dæven du hadde rett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deep Impact Skrevet 8. september 2022 #239 Del Skrevet 8. september 2022 4 minutter siden, Sommer2464 said: Dæven du hadde rett. ikke vanskelig gjetting, de fleste viste hun ble å dø i 2022, hun var dårlig på beins og syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. september 2022 #240 Del Skrevet 8. september 2022 Kjempetrist og føles helt uvirkelig 💔 70 år på tronen er helt utrolig. Hvil i fred! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå