Gå til innhold

Når tror dere dronning Elizabeth dør?


MalloryK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dronning Elisabeth er jo blitt en gammel dame 😁 Så tenker innen en 5års tid. 
Camilla kommer til å bli dronning visst Charles blir konge. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (2 minutter siden):

Og hva skjer den dagen det smeller? Charles blir konge, men blir Camilla dronning?

I så fall blir det en kortvarig tid på tronen for Charles. Leste et sted på nettet at Camilla trolig aldri vil få dronningtittel men HKH prinsessegemalinnen, hva enn det måtte bety. Uansett så får man håpe at Charles gir tronen direkte til sønnen sin prins William som er mer i stand til tre inn i rollen som konge enn hva hans far er. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (16 minutter siden):

Og hva skjer den dagen det smeller? Charles blir konge, men blir Camilla dronning?

har en følelse at tronen går til william

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Elizabeth ønsker å gi Charles en formell kongetittel. Deretter hadde det jo vært gøy, om de kjørte folkeavstemning :Knegg:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

L'Eau D'Issey skrev (7 minutter siden):

Uansett så får man håpe at Charles gir tronen direkte til sønnen sin prins William som er mer i stand til tre inn i rollen som konge enn hva hans far er. 

Har sett i flere tråder på KG at folk er skeptiske til Charles. Hvorfor det? Han er tross alt en av de mest hardtarbeidende kongelige. Han tar på seg flest oppdrag år for år. Han er den eneste kongelige som har fått beskjed om at han er for engasjert. Han er dypt opptatt av arbeidet, og jeg skjønner ikke hvorfor folk på Kg er så negative til ham. 

Anonymkode: aee0a...6c8

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (9 minutter siden):

I så fall blir det en kortvarig tid på tronen for Charles. Leste et sted på nettet at Camilla trolig aldri vil få dronningtittel men HKH prinsessegemalinnen, hva enn det måtte bety. Uansett så får man håpe at Charles gir tronen direkte til sønnen sin prins William som er mer i stand til tre inn i rollen som konge enn hva hans far er. 

 

Blue Berry skrev (6 minutter siden):

Tipper innen 1-2 år. Håper William blir kongen :)

 

Maleficenta skrev (2 minutter siden):

har en følelse at tronen går til william

 

For William sin skyld håper jeg han slipper. Og det hensynet tror jeg også Charles ønsker å ta, og stå i mot motstanderne.

Han har tre små barn. La han ha så mye frihet han kan så lenge han kan, til å være til stede for dem. 

Anonymkode: 32188...d60

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror i løpet av 1-2 år. Tror hun vil gi opp livet etter å ha mistet mannen sin. Vanlig at ektepar som har vært sammen lenge og som er nære, dør like etter hverandre. 

Håper tronen går til William. 

Anonymkode: c5ab7...f2d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har sett i flere tråder på KG at folk er skeptiske til Charles. Hvorfor det? Han er tross alt en av de mest hardtarbeidende kongelige. Han tar på seg flest oppdrag år for år. Han er den eneste kongelige som har fått beskjed om at han er for engasjert. Han er dypt opptatt av arbeidet, og jeg skjønner ikke hvorfor folk på Kg er så negative til ham. 

Anonymkode: aee0a...6c8

Er nok på grunn av historikken hans. Når det menes at han er for engasjert så er rettet mot den politiske delen av han som han fikk beskjed om legge fra seg for en god del år siden. Kongelig og politikk går ikke så bra sammen. Prøvde og linke til en artikkel om det, men fikk ikke til.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (Akkurat nå):

Er nok på grunn av historikken hans. Når det menes at han er for engasjert så er rettet mot den politiske delen av han som han fikk beskjed om legge fra seg for en god del år siden. Kongelig og politikk går ikke så bra sammen. Prøvde og linke til en artikkel om det, men fikk ikke til.

Hva mener du med historikken hans? Tenker du da på miljøengasjementet hans?

Anonymkode: aee0a...6c8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

 

 

 

For William sin skyld håper jeg han slipper. Og det hensynet tror jeg også Charles ønsker å ta, og stå i mot motstanderne.

Han har tre små barn. La han ha så mye frihet han kan så lenge han kan, til å være til stede for dem. 

Anonymkode: 32188...d60

Si ikke det. Nå man ser på Williams og Kate's instagram og twitter så er det mye som peker mot at de er ganske så klar til og tre inn rollen som konge og dronning. De klare nok å kombinere familielivet med sine offentlige roller og oppgaver. Mange kongelige familier før dem har klart og det har gått fint🙂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva mener du med historikken hans? Tenker du da på miljøengasjementet hans?

Anonymkode: aee0a...6c8

Godt mulig. Blir litt vanskelig for meg å forklare grundig når jeg ikke får linket til artikklen som forklare det meste grunnverdige for at det britiske folket ikke ønsker eller vil ha Charles som konge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen

Prins Charles blir selvfølgelig konge som planlagt før William. Dronningen er over 90, så det sier seg selv at det ikke blir lenge til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvfølgelig blir det Charles. Så lenge ikke han har sagt fra seg tronen, eller han abdiserer så blir loven fulgt. Konservative briter, arverekken blir nok holdt til punkt og prikke samme hva folket måtte ønske.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Har sett i flere tråder på KG at folk er skeptiske til Charles. Hvorfor det? Han er tross alt en av de mest hardtarbeidende kongelige. Han tar på seg flest oppdrag år for år. Han er den eneste kongelige som har fått beskjed om at han er for engasjert. Han er dypt opptatt av arbeidet, og jeg skjønner ikke hvorfor folk på Kg er så negative til ham. 

Anonymkode: aee0a...6c8

Kan ha noe med Diana å gjøre. Mange var glad i henne og synes Charles behandlet henne dårlig. «Vi var tre stykker i ekteskapet»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker udødelig Dronning Elisabeth men jeg håper Prins William blir konge den dagen det skjer. Jeg har mine tvil at det skjer men det gjenstår å se.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...