Gå til innhold

Når tror dere dronning Elizabeth dør?

MalloryK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SnartLærer skrev (1 minutt siden):

*dager talte 

Du kan gå inn og redigere feil i ditt eget innlegg i etterkant, når du skriver med eget brukernavn. Du trenger ikke da legge til en ny korrigeringspost som du gjorde her. Bare til info :)

Det er AnonymBruker poster som ikke kan redigeres i ettertid.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (3 timer siden):

Fordi det å være dronning og konge er en livsoppgave. 

Husk at Kong Olav var regent for Kong Haakon de to siste årene han levde.   Skulle Elisabeth bli dårlig, blir nok Charles regent frem til hun dør. Abdikasjon er helt uaktuelt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville
Million skrev (2 timer siden):

Du kan gå inn og redigere feil i ditt eget innlegg i etterkant, når du skriver med eget brukernavn. Du trenger ikke da legge til en ny korrigeringspost som du gjorde her. Bare til info :)

Det er AnonymBruker poster som ikke kan redigeres i ettertid.

Ja det er sant, jeg glemte meg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville
bullehurk skrev (2 timer siden):

Husk at Kong Olav var regent for Kong Haakon de to siste årene han levde.   Skulle Elisabeth bli dårlig, blir nok Charles regent frem til hun dør. Abdikasjon er helt uaktuelt.

Synes det må være en ok løsning. Hadde vært fint for Charles å prøve seg som regent mens han ennå er litt ung han og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina
Tough cookie skrev (3 timer siden):

Er det ikke litt ufølsomt å spekulere i når hun dør?

Ja, sånt får lov å stå, men ikke om svindler influensere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (7 timer siden):

Det er jeg enig i. Hvem/hvilke andre personer er det som jobber i en alder av 96? Ikke noen jeg kommer på. Det er vel bare kongelige som holder ut til siste slutt.

Prins Philip (Elizabeths mann) trakk seg riktignok tilbake fra offentligheten og var lite å se de siste årene av sitt 99 årige liv, men det skulle bare mangle at han ikke fikk lov til det etter så mange år.

Olav Thon er 98. Men nå skulle han pensjonere seg, leste jeg. 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Cookie123 skrev (5 minutter siden):

Nå virker det som om det ikke er lenge igjen... ❤️ 

Håper hun står det over 💔

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (6 minutter siden):

Nå virker det som om det ikke er lenge igjen... ❤️ 

Hørtes ikke bra ut nei.. På tv sa de at det kunne være snakk om timer til dager før hun dør.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (1 minutt siden):

Håper hun står det over 💔

Ja, det håper selvfølgelig jeg også. Men hun er veldig gammel, og når hele familien kommer til henne, så er det nok et klart tegn på at det går mot det siste. ❤️ 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prins Charles og Camilla er hos henne på Balmoral.

Både Prins William og Prins Harry med sine koner er på vei dit (Harry og Meghan var jo allerede i London).

Kanskje rekker Dronningen å oppleve en slags forsoning mellom Harry og resten av familien ...

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at hun har gått bort allerede, hvis man leser bl.a. VG. Kommentarer, sak om hva vår statsminister tenker om henne, etc… Men god bedring til dronningen 💙

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (41 minutter siden):

Prins Charles og Camilla er hos henne på Balmoral.

Både Prins William og Prins Harry med sine koner er på vei dit (Harry og Meghan var jo allerede i London).

Kanskje rekker Dronningen å oppleve en slags forsoning mellom Harry og resten av familien ...

Kate blir hjemme med barna siden de skulle starte på skolen i dag, men jeg vil tro at hun kommer senere.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir bare veldig rart når det til sist virkelig skjer. Hun har vært på jorden lengre enn oss alle sammen. Alltid i nyhetsbildet - på jobb. Profesjonell til fingerspissene i alle disse årene. Det er lenge å være på jobb det. 24/7 :sukk: Kjenner meg litt trist faktisk. Kjenner på min egen dødelighet, som jeg forsøker å skyve foran meg enda noen tiår, men en vet jo aldri... 

• Liker 8
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det står på nyhetene senere i kveld: The Queen is dead. Tenk at hun har vært dronning i 70 år! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Det blir bare veldig rart når det til sist virkelig skjer. Hun har vært på jorden lengre enn oss alle sammen. Alltid i nyhetsbildet - på jobb. Profesjonell til fingerspissene i alle disse årene. Det er lenge å være på jobb det. 24/7 :sukk: Kjenner meg litt trist faktisk. Kjenner på min egen dødelighet, som jeg forsøker å skyve foran meg enda noen tiår, men en vet jo aldri... 

Ja man kan si hva man vil om dronningen, kongehuset, tradisjoner og hvordan de har oppført seg…men hu har virkelig vært en bauta på veldig mange måter. Selv for meg som ikke er fra England, så vil det føles som et tomrom når hun dør. Ubeskrivelig rart og tomt

• Liker 9
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...