solmåneogstjerner Skrevet 13. oktober 2021 #61 Del Skrevet 13. oktober 2021 Vet ikke hvor gammel hun blir - det vet jo ingen. Men jeg tenker på Charles, tenk å vente på en lovet stilling, og så får han den (kanskje) når han nærmer seg 80 år. På et tidspunkt hvor de fleste av oss har vært pensjonert i minst ti, kanskje 15 år. Ny jobb som 80-åring! Og ikke hvilken som helst jobb heller. Litt utafor vanlige folk sine liv. 😁 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 13. oktober 2021 #62 Del Skrevet 13. oktober 2021 solmåneogstjerner skrev (14 timer siden): Vet ikke hvor gammel hun blir - det vet jo ingen. Men jeg tenker på Charles, tenk å vente på en lovet stilling, og så får han den (kanskje) når han nærmer seg 80 år. På et tidspunkt hvor de fleste av oss har vært pensjonert i minst ti, kanskje 15 år. Ny jobb som 80-åring! Og ikke hvilken som helst jobb heller. Litt utafor vanlige folk sine liv. 😁 Men tenk så heldig å få ha mammaen sin så lenge da! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikitaspin Skrevet 13. oktober 2021 #63 Del Skrevet 13. oktober 2021 Tror ikke hun dør, hun er en seig gammel heks. Sitter nok der fortsatt om 50 år. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 13. oktober 2021 #64 Del Skrevet 13. oktober 2021 Marriet skrev (34 minutter siden): Men tenk så heldig å få ha mammaen sin så lenge da! Joda det er selvsagt fint det! Tenkte bare på jobben 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 13. oktober 2021 Forfatter #65 Del Skrevet 13. oktober 2021 Ja, de kongelige får jo aldri pensjonert seg. De "jobber" helt til de dør, nå tenker jeg på de som skal arve kongetittelen. Være kronprins/kronprinsesse fra fødselen av og være i media fra dag 1. Men, over til noe annet. Kate blir bare tynnere og tynnere. Husker da Diana, og Victoria i Sverige fikk spiseforstyrrelser. Må de kongelige være skinn og bein? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 14. oktober 2021 #66 Del Skrevet 14. oktober 2021 MalloryK skrev (14 timer siden): Ja, de kongelige får jo aldri pensjonert seg. De "jobber" helt til de dør, nå tenker jeg på de som skal arve kongetittelen. Være kronprins/kronprinsesse fra fødselen av og være i media fra dag 1. Men, over til noe annet. Kate blir bare tynnere og tynnere. Husker da Diana, og Victoria i Sverige fikk spiseforstyrrelser. Må de kongelige være skinn og bein? Spiseforstyrrelser er vanlig. Ikke rart mange offentlige personer sliter med dette. Hjelper ikke å stadig se bilder og kommentarer på eget utseende, om du har et dårlig selvbilde fra før. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 14. oktober 2021 #67 Del Skrevet 14. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 10.9.2021 den 18.17): For William sin skyld håper jeg han slipper. Og det hensynet tror jeg også Charles ønsker å ta, og stå i mot motstanderne. Han har tre små barn. La han ha så mye frihet han kan så lenge han kan, til å være til stede for dem. Anonymkode: 32188...d60 Det samme hadde kong Carl Gustaf av Sverige den gang han overtok tronen etter sin farfar. Riktignok overtok han fordi hans far ble drept i en flyulykke, men likevel. Han kom seg gjennom det av plikt, hva folk synes om han får være opp til hver enkelt. Når det kommer til Charles og William. Selvsagt er det riktig at Charles skal ha tronen først. Hvor lenge han sitter der, hvor godt likt han er av britene, at han er skilt og gift på nytt kan ikke bety noe, uansett hva folk ønsker. Den dag han skal få tronen, så kan han jo bestemme selv. Jeg tror det beste hadde vært om William hadde overtatt, men det blir mest med tanke på at han er yngre og kan evt tenke "nytt", eller hvordan jeg kan si det. Husk at vi selv har et slags tilsvarende eksempel i vår egen kongefamilie da Mette-Marit kom inn der... Endret 14. oktober 2021 av Millimani 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 17. oktober 2021 #68 Del Skrevet 17. oktober 2021 MalloryK skrev (På 13.10.2021 den 20.17): Ja, de kongelige får jo aldri pensjonert seg. De "jobber" helt til de dør, nå tenker jeg på de som skal arve kongetittelen. Være kronprins/kronprinsesse fra fødselen av og være i media fra dag 1. Men, over til noe annet. Kate blir bare tynnere og tynnere. Husker da Diana, og Victoria i Sverige fikk spiseforstyrrelser. Må de kongelige være skinn og bein? Det kan virke sånn. Kalles jo prinsessesyken 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 15. november 2021 Forfatter #69 Del Skrevet 15. november 2021 Ser ut som klokken tikker ned nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 15. november 2021 #70 Del Skrevet 15. november 2021 MalloryK skrev (37 minutter siden): Ser ut som klokken tikker ned nå Hvordan vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 16. november 2021 #71 Del Skrevet 16. november 2021 Hun er mye syk for tiden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 16. november 2021 #72 Del Skrevet 16. november 2021 Jeg tror hun dør på en onsdag eller en fredag. Men det kan være at hun dør på en av de andre dagene også bare ikke på kvelden eller natta. For det passer litt dårlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anya66 Skrevet 16. november 2021 #73 Del Skrevet 16. november 2021 Januar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 16. november 2021 Forfatter #74 Del Skrevet 16. november 2021 Jeg følger Daily Mail på fb. Dronningen er mye syk og må kansellere ofte. Men hun er jo snart 100. Hun må være utslitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym00000000 Skrevet 16. november 2021 #75 Del Skrevet 16. november 2021 #Admin, er denne tråden innafor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke Li Skrevet 16. november 2021 #76 Del Skrevet 16. november 2021 CecilieX skrev (På 10.9.2021 den 18.57): Kan ha noe med Diana å gjøre. Mange var glad i henne og synes Charles behandlet henne dårlig. «Vi var tre stykker i ekteskapet» Og det skjedde for snart 40 år siden, og selv kongelige fortjener muligheten til å gå videre. At Diana døde var ikke hans feil, selv om ekteskapet var forferdelig - for begge parter. Det kan ikke ha vært lett for Charles heller å gifte seg med en kvinne som han i utgangspunktet ikke ønsket, men som ble valgt for han. De gjorde begge feil, men Diana var ung og "uskyldig" og Charles fikk og tok på seg skylden. Ingen av oss vet hva som skjedde bak lukkede dører - annet enn hennes versjon av det. Charles har siden den gangen vist at han er dyktig, hardtarbeidende og engasjert. Jeg tror absolutt han blir en ålreit konge den dagen det skjer. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 16. november 2021 #77 Del Skrevet 16. november 2021 (endret) MalloryK skrev (15 timer siden): Jeg følger Daily Mail på fb. Dronningen er mye syk og må kansellere ofte. Men hun er jo snart 100. Hun må være utslitt. Noe sykdom er det jo å forvente av en 95 år gammel person, men jeg synes hun virker forbløffende sterk og sunn tatt alderen i betraktning og hennes lange arbeidsliv. Hun har forstrukket ryggen nå, står det i britiske medier, og det er ikke akkurat livsfarlig. Hun kommer seg nok. I hennes alder tar de henne jo inn på sykehus som "bedre føre var", bare hun hoster litt eller setter teen i vrangstrupen en dag. Hun er tross alt dronningen, og de tar veldig godt vare på henne. Endret 16. november 2021 av Million 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 17. november 2021 #78 Del Skrevet 17. november 2021 I april 2022. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 17. november 2021 #79 Del Skrevet 17. november 2021 Jeg synes hun virker sliten for tiden. Hun feirer 70 år på tronen i 2022, håper hun får med seg det! Jeg synes kanskje ikke man skal spekulere i når hun dør. Men hun er en eldre dame, og hennes død vil ha en massiv innvirkning på det britiske samfunnet. Og den dagen det skjer, håper jeg den bortskjemte drittungen Harry og røya hans holder seg vekk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 28. desember 2021 #80 Del Skrevet 28. desember 2021 L'Eau D'Issey skrev (På 10.9.2021 den 18.06): I så fall blir det en kortvarig tid på tronen for Charles. Leste et sted på nettet at Camilla trolig aldri vil få dronningtittel men HKH prinsessegemalinnen, hva enn det måtte bety. Det er jo det samme som f.eks mannen til Dronning Margrethe i Danmark hadde. Han var jo alltid litt sur på det der, at han ikke fikk kongetittel men bare ble var prinsgemal. Men leste også at Charles ikke var i posisjon til å starte noe med prinsessegemalinner. (men er man konge, kan man ikke gjøre som man vil da? ) Når det gjelder Dronning Elizabeth kommer hun nok ikke til å abdisere. Hun sitter på tronen til hun ikke klarer mer/dør. Så en dokumentar om henne en gang der hun uttalte at dette var som et kall, hun var der for å tjene folket og det skulle hun gjøre til the bitter end. Så så sant det ikke skjer noe helt spesielt med henne, som sykdom eller andre ting, så blir hun sittende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå