Pi@ Skrevet 17. mars 2006 #301 Del Skrevet 17. mars 2006 Fryktelig kjedelig at du skal være plaga sånn med sjukdom, men godt at magen og den lille vokser som den skal God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 23. mars 2006 #302 Del Skrevet 23. mars 2006 Så godt å lese at det er liv og at både magen og den lille vokser seg til akkurat slik som h*n skal! Leit at du har vært så innmari ute av form i hele vinter... Håper det tar seg opp og at våren kan bringe nye og friskere tider! Kjempekoselig at søsteren din også er gravid da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. mars 2006 #303 Del Skrevet 24. mars 2006 Heisann du! Innom for å ønske deg ei riktig så god helg!! Håper virkelig at formen din er bedre og at dere har det bra alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. april 2006 #304 Del Skrevet 7. april 2006 GOD HELG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 9. april 2006 #305 Del Skrevet 9. april 2006 En kjapp liten tur innom for å ønske deg og dine en riktig god påske! GOD PÅSKE :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. april 2006 #306 Del Skrevet 24. april 2006 Hei hei!! Finnes du enda eller?!? Håper du titter innom og sier hei snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 25. april 2006 Forfatter #307 Del Skrevet 25. april 2006 Uff!!! Fortsatt langt mellom besøkene mine her.... Hei forresten alle sammen!!!! Dere er langt fra glemt...... Jeg trives og vokser. Blir daglig forbauset over hvordan kroppen forandrer seg og hvilke beveglser som skjer i magen.... Ser utenpå hvordan h*n turner rundt inni der. Håper bare ikke turninga førere til at navlestrengen ender der den ikke bør.... Min største skrekk fortiden..... Jobber fortsatt fullt, men der begynner å røyne på i bekken og rygg. Skal på legekontroll om ei uke og kommer nok til å be om å få redusere litt. Blir litt for mye ståing og gåing nå. Ganske tungt klientell på jobben også, så det tar på litt for mye. Men jeg har så lyst til å være i jobb så lenge som mulig.... Trives så utrolig godt, og kollegaene mine er helt fantastisk! De avlaster og står på! All kreditt til dem. Men det er først og fremst på kveld/natt/helg at det blir problemer. Er ikke så mange på jobb da, og færre å gå på når det gjelder å ta de tunge takene. Ellers har alt ligget inne for normalen på de siste kontrollene, så det er jeg veldig fornøyd med. Det er lite som skjer ellers. Skal på besøk til svigerfamilien i Sverige om et par uker, og det ser vi fram til. Blir siste turen før familien blir større! Regner med å gjøre unna litt innkjøp av diverse barneutstyr da. Slik som vogn, seng, stellebord og alt mulig anna som jeg bare MÅÅÅÅÅ ha. Har ikke kjøpt noe anna enn et sengesett så langt, så det er på tide å starte med innkjøpene. Det er tross alt bare 3 mnd til den lille kommer.............. Men vi gleder oss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er godt inne i navndiskusjonen, og har så og si blitt enige om jentenavn. Men guttenavn er det verre med. Mannen vil kalle han Andreas, men det er allerede en Andreas og ei Andrea i vennegjengen. Så jeg har ikke så veldig lyst på det navnet...... Men vi blir vel enige ......(han blir enig med meg....... ) Akkurat nå sitter Mannen og en kompis og drikker pils mens de ser på fotballkamp......................... Ikke rart jeg er her....!!!! Nå skal jeg svirre meg rundt her og oppdattere meg selv. Håper det ikke blir like lenge til neste gang jeg kommer innom. til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 25. april 2006 #308 Del Skrevet 25. april 2006 Fetteren min heter Andreas. Da søster ble født i fjor ringte pappa og spurt han om det var greit at de brukte navnet Andrea. Han ble ganske stolt og han er fjorten år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 25. april 2006 Forfatter #309 Del Skrevet 25. april 2006 Men det er det at alle 3 blir født i løpet av 1 år...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. april 2006 #310 Del Skrevet 25. april 2006 Hyggelig å se livstegn fra deg igjen! fint å lese at alt står bra til! Navn skal ikke være lett nei, dere har nok mange runder forran dere før dere lander... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. april 2006 #311 Del Skrevet 28. april 2006 Så koselig å høre fra deg!!! Godt å vite at alt står bra til! Og bøyer meg i støvet for at du jobber og står på! Vær glad du har så sterk helse! Ha ei herlig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. mai 2006 #312 Del Skrevet 4. mai 2006 Innom for å ønske deg ei riktig god helg! Håper alt står bra til med deg og den lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #313 Del Skrevet 5. mai 2006 Hei, hei.... En liten oppdattering! Var til legen i går og alt ser bra ut!!!!! BT: 120/60 Vekt: - 6 (?????) Helt utrolig! Men har masse å gå på fra før..... Ødemer: - Urin: - Den lille ligger visst i "hengekøye"-leie, noe som er vanlig nå ifølge legen. Er forøvrig i uke 28 nå Det har gått utrolig fort siste tiden. Vet jeg sa det for et par tre mnd siden at det kom til å ta allverdens tid før tassen kommer ut. Men nå er det bare 3 mnd til..... Har nå redusert til 60% stilling (40% sykmeldt) pga litt bekkenplager. Ikke helt god kombinasjon med jobben jeg har. Mye gåing og en del løft! Håper at det blir bedre nå slik at jeg kan gjøre noe annet enn å jobbe, lage middag og tilbringe resten av tiden på sofaen...... Særlig nå som sommern har kommet hit........ På onsdag drar vi til Sverige noen dager. Skal besøke tvillingsøstra og bror til Mannen. Skal da bl.a starte handlinga av ymse barneutstyr! Slik som vogn, seng, stellebord og litt forskjelllig annet. Har ikke kjøpt noenting enda..... Ikke ei lita bukse engang................ Men nå er tiden moden synes jeg! Fikk forresten en dårlig nyhet her. Broren til mannen skal skilles! For andre gang.... Uff! Modern lurte på om det var noe genetisk for den andre broren er også skilt en gang..... Vi får bortover og trøste han litt. Tvillingsøstra tar det veldig tungt, for ho og svigerinna har blitt så gode venninner.... Nå får jeg løsrive meg! Må henge opp ei maskin med klær før jeg skal på senvakt. Jobber i helga... Må først diskutere med sjefen hvilke vakter jeg skal være sykmeldt på. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. mai 2006 #314 Del Skrevet 5. mai 2006 Innom for aa se hvordan du har det og oenske deg en god helg og fin Sverigetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. mai 2006 #315 Del Skrevet 8. mai 2006 Heia!! Er vi akkurat like langt nå?! Er ikke du foran meg?Eller er jeg bare helt i tåkeland?! Morsomt er det uansett! Ja nå må dere handle litt! At du har klart å la være Du er flink du! Blir nok bra å komme til Sverige å få ting i hus! Trist å høre om svogeren din som skal skilles...aldri noe kos når sånt skjer.Får håpe det går bra med dem.. Bare 12 uker igjen på oss nå ja Hohoi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #316 Del Skrevet 9. mai 2006 Blir helt forvirra av disse ukene Skytte.... Men både jordmor og lege har sagt det samme, så da får jeg vel stole på det. Har i hvertfall termin 1. august. Sitter her i varmen og lurer på hvordan sommeren skal gå... Holder på å få heteslag allerede nå! (rimet visst og det.... ) Har pynta ferdig Verdens Beste akkurat nå. Så nå står den klar til gjestene kommer i kveld. Mannen har nemlig burdsag i dag, og Verdens Beste er den beste kaka han vet om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. mai 2006 #317 Del Skrevet 9. mai 2006 Hohoi!! Jeg har termin 31.juli!! Dette blir jammen meg såååå spennende da! Du må være her litt fremover håper jeg............ Mmmm,kake og bursdagsfeiring Må hilse så mye og gratulere med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. mai 2006 #318 Del Skrevet 12. mai 2006 Ha ei knakende fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. mai 2006 #319 Del Skrevet 17. mai 2006 HURRA FOR 17. MAI :flagg: Ha en strålende dag men nære og kjære; ikke minst magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. mai 2006 #320 Del Skrevet 17. mai 2006 HA EN FIN 17.MAI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg