Gå til innhold

Vår vei......


tass2406

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mårn!!

Enda en uke mindre til den store dagen :overrasket: Dette går unna!!

Har du alt klart?!Håper du titter innom her snart!

GOD HELG! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!! Prøver å oppdatere meg på KG-tuppene etter "langtidsfravær".

Jammen har tiden gått fort :overrasket: ...nå er det ikke lenge igjen for deg!

Masse lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!!!!

Er endelig tilbake... Har hatt noe viruskluss med maskina :sur: Men har endelig fått ryddet opp det, så nå kan jeg ta meg en runde her inne uten å være livredd maskina skal bli dødsdårlig. Får litt panikk av å ikke vite hva som egentlig foregår inne i den grå boksen.....

Men så tilbake til det som egentlig betyr noe for tiden.... Ventetiden til nurket ser dagens lys!!!

Bare 5 uker igjen nå (men jeg håper det blir bare 3-4 uker....) Har 2 uker med jobbing igjen nå før permisjonstiden tar til. Tiden går da jammen fort!

Formen er bra, men bekkenet er fortsatt løst. Noe som spesielt merkes når en skal snu seg i senga... Dette har blitt en 5 minutters prosess med pust, pes, au, stønn, uff, oi og latter fra gubben...... Og lille gullet elsker å slenge rumpa opp mot mellomgulvet, for virkelig å ta sats, før h*n stupdykker ned mot urinblæra..... :overrasket: Mors lille engel/djevel.....

Utstyret begynner å bli ferdig innkjøpt. Skal rydde ut av gjesterommet i helga og montere opp div. Best å gjøre alt klart i tilfelle....

Vi begynner å bli veldig klar nå for familieforøkelsen!!!!

På tirsdag skal jeg til en sjekk på fødeavd. for å se ann størrelse og alt mulig ann. Det har seg sånn at legen min går ut i ferie i hele juli, mens jordmora går først ut i ferie for å så å gå ut i permisjon...... Så ingen av mine kjente er der for den siste oppfølgingen, men men.... De er dyktige på avd også....

Gleder meg til å se hvordan nurket ser ut nå!!!

Må komme meg ut herfra nå. Skal på grilling med jobbgjengen. Blir koselig det....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Så koselig å se deg her igjen!Ja nå har vi jammen meg ikke lange tiden igjen du...!! Bra at dere har det meste i orden og gleder dere! Det gjør vi også! Har stadig nok å gjøre så jeg ikke skal bli for utålmodig!

Åh,kjenner igjen den snubeskrivelsen din,sambo kniser litt innimellom han også,hvis jeg ikke bruker han som håndtak liksom :ler:

Håper å se mer til deg før fødselen,er så spennende!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har vært til sjekk på fødeavd i dag, med UL og kotroll hos en annen jordmor. Og alt er helt perfekt. Antatt vekt nå er 3300 gram. Lurer på hvor mye mer h*n skal vokse????

Føler meg igrunn ganske klar til å bli mor nå.... Fikk satt opp seng og stellebord i går, så nå kan nurket bare komme. Greit å ha det gjort. I morra får jeg vel dra fram strykejernet og stryke sengetøyet og diverse kluter. Nå som jeg har en plass og legge det.

Væææææ det nærmer seg nå ja. Men er i grunn ganske rolig og behersket i forhold til fødselen og alt det andre. Har minst mulig forventninger og forhåpninger om hvordan fødselen kommer til å bli. Det her er jo noe jeg ikke har peiling på og overlater derfor mye til jordmora.

Åååååå, jeg så en haug med nyfødte på fødeavd i dag, og de er jo så små...... Men så søte da. Gleder meg noe enormt nå.

Ellers de harde fakta:

Vekt: fortsatt på -3 kg..... :klappe:

BT: 115/75

Urin: neg.

Ødemer: 0/1

Hjerterytme: 150

Er 40% sykmeldt fortsatt, men jeg har kun 2 vakter igjen i neste uke..... Og så er det permisjon!!!!! Da er et år til sykpleiekallet kaller igjen.... Skal bli litt godt å komme unna proteser, gallestein, stomier, og kreftpasientene.... Selv om jeg stortrives på jobb så blir det godt med et avbrekk!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu!!

Så godt å høre at alt er i skjønneste orden! Jeg vil også ha mer UL og få anslått størrelsen på bebisen...

Deilig at du bare har to vakter igjen nå!Blir godt for deg med masse fri og tid til å nyte dagene før den lille kommer!

Er godt å ha ting i boks nå ja,for det kan jo bli anytime... :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Bare 3 1/2 uke igjen nå. Nærmer seg rask synes jeg, men ikke for raskt :sjenert:

Var på ny kontroll i går og alt er fortsatt i skjønneste orden. Hodet har festet seg og hjertlyden er bra. Hadde litt utslag på u-stix, men kan også komme av forurensning. Har ingen symptomer på UVI ihvertfall.

Siste dag på jobben i morra. Blir litt rart det og, være borte fra denne flotte gjengen i et helt år.... Tenkte jeg skulle bake en ananaspai til i morra og ta med. :sikle: Knallgodt! Lunke den litt i microen og servere med vaniljeis..... Får vel bare sette igang!

:klem:

Endret av tass2406
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

Grattis med perm ja!! Følger etter deg på mandag jeg!

Er det ikke sprøtt?! Snart er vi i mål!! Må jammen få høre fra deg ja!

Håper du får ei fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei!! Bare innom og sjekker! Vi er jammen meg bra mange som har termin omtr samtidig! blir ulidelig spennende å følge med alle sammen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har blitt tante i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :overrasket::overrasket::overrasket::grine::grine::grine: For første gang..... Til en gutt, som kom 2 mnd før terminen.... Alt står visst bra til, men jeg blir nå litt bekymra. Men den lille kjempen veide 2,7 kg :overrasket: , så han har litt å stille opp med.

Det verste er at søstra mi langt fra var klar til å bli mor. Hun skulle jo bli tante først!!!!! Men det går nok opp for henne snart.... Gleder meg til å se nurket. Men han ligger i Trondheim, så det er ikke bare å ta seg en svipptur. Men det blir vel i løpet av de første dagene.

Jeg kjenner fortsatt ingen antydninger til at noe er på gang, men det kan jo skje fort. Alt var over på 5 1/2 time for storesøster(fra første rie og til fødsel...)

Alt var bra på siste kontroll. BT har steget litt, og har noe mer ødemer, men ellers er alt bare bra.

Tror den lille djevelungen liker å ligge inni der og skvulpe! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som tante!!! Høres ut som en sunn unge så det går nok sikkert bra!

Men var nok et lite sjokk ja!

Og snart er det din tur!

Riktig god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Har ikke helt kommet meg over sjokket jeg våknet opp til i går morres enda....

Men det går visst bra. De skal prøve å koble fra respiratoren i morgen. Så vi får bare krysse fingrene. Ellers så har legene hørt en bilyd på hjertet, en klafffeil, men det er normalt. Får bare håper det vokser seg til og blir bra.

Jeg, mannen og lillesøster skal ihvertfall ta oss en tur til Trondheim i morra og hilse på. Ikke sikkert vi får se nurket, men jeg vet søstra har godt av litt avveksling. Skal bl.a ut og gjøre litt innkjøp, de hadde jo ikke fått handla inn det aller nødvendigste slik som stellebord....

Jeg kjenner fortsatt ingen tegn til at noe kommer til å skje de nærmeste timene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...