Gå til innhold

Vår vei......


tass2406

Anbefalte innlegg

Gratulerer så utrolig mye med jenta :legrine:. Jeg var helt sikker på at du venta en gutt, og var helt sikker på at du hadde skrevet det i dagboka di også, men det hadde du ikke :sjenert::ler:. Tror forvirringa oppsto fordi du har skrevet "venter tassen....." i signaturen din og at jeg dermed tenkte det ble en gutt.

Uansett:

GRATULERER SÅ MYE OG VELKOMMEN TIL VERDEN EMMA

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Åhhhhh.....

:hjerter_rundt:

:blomst: GRATULERER SÅ MYE MED LILLE PRINSESSE EMMA :blomst:

Så utrolig koselig at dere nå har blitt mamma og pappa til ei lita jente! :hjerter:

Håper dere storkoser dere!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen og tusen takk for alle hilsener!!!!!!!!!! :klem:

Nå har det begynt å roe seg her i huset. Og noe begynner å ligne på rutiner.... Emma er ei fornøyd jente bare hun får nok mat og da trengs det fortsatt litt tillegg, men det gjør meg ingenting så lenge hun har det bra! Døgnrytmen er litt så som så, men jenta er mye våken! I går sov hun 2 timer fra halv 10 om morran til 9 om kvelden.... :overrasket: Har hatt litt problemer med å få henne til å sove til natta. Nekter å sove i egen seng! Så nå troner hun midt i dobbelt senga........ I natt sov hun fra midnatt til kl 3, fikk en puppskvett, sov til kl 7 , på ny en puppskvett og litt tillegg, og sov så fram til kl 11. Da var det opp å stelle seg og få litt mat. Nå sover nurket igjen og har gjort det i et par timer. Når Mannen kommer hjem skal vi dra i vei på handletur. Har funnet ut at her må vi begynne med storhandling en gang i uka, for det er ikke lett å ta en kjapp tur på butikken lenger. Må visst begynne å planlegge litt bedre....

Ellers så har jeg så lyst til å ta med tulla ut på trilletur, men bekkenet er verre enn noen gang. Var på trilletur på søndag og angrer fortsatt på det..... Så her er det bare å vente til bekkenet har festet seg igjen!

Var på vekta i dag.................

Jeg veier 16 kg mindre enn det jeg gjorde før jeg ble gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::legrine::legrine::legrine::legrine::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::klappe::klappe::klappe:

Det her må være den beste slankekuren som finnes!!!!!!!!!! Har gått ned 3 kg bare siden i helga!

Må feires.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg gratulert deg..? :klø: Er litt sløv for tiden.. :rodme:

:babyjente: Gratulerer så masse med den lille prinsessen!!! :babyjente:

(Nydelig navn - et av våre topp tre jentenavn! ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi! Hvor mye gikk du opp totalt da? Om du har gått ned så mye?

Høres ut som ei krevende lita tulle men det med søvnen går seg nok til etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Innom en kjapp tur for å si at alt står bra til. Emma vokser og trives. For 2 uker siden veide hun 4880 og var 57 lang, og jeg ser nesten hun vokser for hver dag! Hun er ei strålende jente som elsker å spise, le og bable! Sove er noe hun kan gjøre når hun blir gammel.................. Mener hun selv! Hvis dere vet hva cowboysøvn er så er det det hun bedriver på dagen.... Med et øye halvåpent :legrine: Er så søt atte.... Kan jo gå glipp av noe! Like sosial som mora si...

Jeg og søstra driver og planlegger felles dåp, og gleder oss til det..... Jeg skal være fadder for lille Even! Det går bra med han og forresten.

Det var en kjapp oppdattering! Skal krype etter de 2 jeg elsker aller mest her i verden..... Opp i senga!

Natta!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...